Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Áls dit er één is met een wit knopje op de afstandsbediening moet je in ieder geval dat knopje gebruiken, meer weet ik ook niet meer
iets met 'search' of 'scan' ofzo om te zoeken
en iets met 'store' of een ruitvorm met een pijltje om de zender op te slaan. Dan zijn dingen die ik zelf wel vaker tegenkom op TV's. Maak anders even een paar foto's van de knoppen, de afstandsbediening, enz. Hoe oud is dat ding? Wellicht is alles gewoon menu gestuurd (maar dan was je er zelf al uitgekomen denk ik)

ik heb de afstandsbediening opengesloopt en schoongemaakt... alle knoppen lijken het nu te doen..
alleen rechtsonder de + en - waar progr. bovenstaat lijken het niet te doen... en ik ben bang.......... dat ik juist die hebben moet!
Kijk eens op de page van Sony voor'n handleiding? Of heb je dat al gedaan?
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Anders effe zo'n bakje lenen of naar de winkel gaan, als je op toets van afst.bediening drukt begin hij te piepen. Zo kan je het testen of alles werkt.
gedaanWormaap schreef op 01 maart 2004 @ 21:00:
Kijk eens op de page van Sony voor'n handleiding? Of heb je dat al gedaan?
interestingVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 21:04:
Anders effe zo'n bakje lenen of naar de winkel gaan, als je op toets van afst.bediening drukt begin hij te piepen. Zo kan je het testen of alles werkt.
[ Voor 46% gewijzigd door xychix op 01-03-2004 21:28 ]
nog iets vreeemds..
na kanaal 23 komt 59 !!! misschien moet ik zenders zoeken op deze laatste en ze daarna op gewenste kanaal vast zetten ??
niemand nog andere suggesties ???
na kanaal 23 komt 59 !!! misschien moet ik zenders zoeken op deze laatste en ze daarna op gewenste kanaal vast zetten ??
niemand nog andere suggesties ???
gevonden.
mijn tante had nog een manual..
voor mensen met hetzelfde probleem (unlikely maar laat ik het topic nog even netjes afmaken)
links onderop de sttands bediening zie je een rood pijlje dat naar boven wijst, de shift. daarnaast (aan de rechterkant) zit het program knopje.
1. selecteer de voorkeuze zender die je wilt programmeren
2. druk shift en het andere omschreven knopje
3. druk shift en gebruik de knopjes + en - rechtsonder de shift om op de juiste zender af te stellen.
mijn tante had nog een manual..
voor mensen met hetzelfde probleem (unlikely maar laat ik het topic nog even netjes afmaken)
links onderop de sttands bediening zie je een rood pijlje dat naar boven wijst, de shift. daarnaast (aan de rechterkant) zit het program knopje.
1. selecteer de voorkeuze zender die je wilt programmeren
2. druk shift en het andere omschreven knopje
3. druk shift en gebruik de knopjes + en - rechtsonder de shift om op de juiste zender af te stellen.
Pagina: 1