[PS2] Grand Theft Auto San Andreas - Nu is het officieel!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marctraider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:09
Waarom altijd eerst voor de st***e consoles, sorry maar ik ben nu eenmaal niet voor consoles.
Je loopt trouwens heel raar op zo'n console en je hebt weinig mogelijk heden.
Bij de pc loop je relax met de muis en een lekker toetsenbord waar je je hand op kunt leggen en met de pijltjes =)

GTA kwam vroeger toch eerst uit op PC daarna op de consoles? nu opeens niet meer :(
Ik vind dat rockstar de PC's maar verwaarlozen, heeft rockstar geen email adres btw?

(ik heb waarschijnlijk wat verkeerde woorden gebruikt, let daar maar niet op :))

[ Voor 10% gewijzigd door Marctraider op 04-03-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:42
MarcTraider schreef op 04 maart 2004 @ 13:07:
Bij de pc loop je relax met de muis en een lekker toetsenbord waar je je hand op kunt leggen en met de pijltjes =)
Is ook maar net wat je gewent bent. Ik heb gta3 en VC allebei op de PS2 en de PC, maar ik speel het liever op de PS2. De helicopter e.d. vind ik veel prettiger te besturen met de joystick dan met het toetsenbord/muis.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
peeth schreef op 04 maart 2004 @ 14:55:
Is ook maar net wat je gewent bent. Ik heb gta3 en VC allebei op de PS2 en de PC, maar ik speel het liever op de PS2. De helicopter e.d. vind ik veel prettiger te besturen met de joystick dan met het toetsenbord/muis.
Inderdaad. Op de console speelt het lekkerder. Je kan ook veel meer tegelijk met een joypad. Drive-by-shootings vind ik bijvoorbeeld onmogelijk op de PC, net als wheelies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ik hoop ook dat ze die auto's en mensen er vast in laten zitten. Ik bedoel dat als je een auto ziet en je omdraait dat dan die auto ineens weg is. Heeft natuurlijk met CPU capaciteit te maken, maar ik vond het vet kut als je bezig was een auto te vinden en je draaide je om dat dan opeens de auto's die er al reden verdwenen waren. Het zou mooi zijn om een beetje een levende community te creeren.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:16

Upke dupke

Oompa Loompa

Ach voor de een speelt de PS2 beter en voor de ander beter op de PC. Wat maakt het nu uit, als je maar plezier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Danfoss schreef op 02 maart 2004 @ 13:23:
[...]

Het lijkt meer op de beruchte 'prison' gangsters van jaren 70 en 80 waar er 3 groeperingen de baas waren en ruzie hadden: Ariers, Latino's en Negers.
Degene die de film Blood In Blood Out heeft gezien weten wat ik bedoel. En ook dat speelde zich af in Californie
Inderdaad ja.... het logo doet me inderdaad denken aan The Wanderers, ook zo'n jaren 70 gangfilm. Als dit het geval is, reken maar op een The Warriors cameo, want die word ook gemaakt door Rockstar games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-07 20:04

dominic

will code for food

StefSOFT schreef op 04 maart 2004 @ 16:05:
Ik hoop ook dat ze die auto's en mensen er vast in laten zitten. Ik bedoel dat als je een auto ziet en je omdraait dat dan die auto ineens weg is. Heeft natuurlijk met CPU capaciteit te maken, maar ik vond het vet kut als je bezig was een auto te vinden en je draaide je om dat dan opeens de auto's die er al reden verdwenen waren. Het zou mooi zijn om een beetje een levende community te creeren.
Inderdaad, overal waar je staat zie je 'random' auto's verschijnen en verdwijnen als ze te ver uit de buurt zijn.. Het zou mooi zijn dat ieder object ook echt een eigen route volgt, maar dit is in een groot spel (heel veel auto's/peds) als dit niet te doen.

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
Upke dupke schreef op 04 maart 2004 @ 16:07:
Ach voor de een speelt de PS2 beter en voor de ander beter op de PC. Wat maakt het nu uit, als je maar plezier hebt.
en zo is het! moet alleen dat pleziertje wel snel komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marctraider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:09
tja, op de pc kan je net zo goed een joystick(pad) hebben, zelfs precies dezelfde als de xbox of ps2 ;)

En dat van dat auto's weggaan is net als bij elke gta spel. was bij gta2 ook zo dacht ik, hij plaats gewoon random auto's naar de kant waar je naar toe kijkt, en die heel dicht bij staat blijven er wel, ook als je een auto gebruiikt of beschadigd zal die langer in het geheugen staan :)

Maar ik vind het iedergeval plezieriger op PC, iedereen zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
MarcTraider schreef op 04 maart 2004 @ 17:05:
tja, op de pc kan je net zo goed een joystick(pad) hebben, zelfs precies dezelfde als de xbox of ps2 ;)

En dat van dat auto's weggaan is net als bij elke gta spel. was bij gta2 ook zo dacht ik, hij plaats gewoon random auto's naar de kant waar je naar toe kijkt, en die heel dicht bij staat blijven er wel, ook als je een auto gebruiikt of beschadigd zal die langer in het geheugen staan :)

Maar ik vind het iedergeval plezieriger op PC, iedereen zijn mening.
Je kan op de PS2 (of xbox) ook een toetstenbord en muis aansluiten, zelfs precies dezelfde als op de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
interp schreef op 04 maart 2004 @ 21:51:
[...]

Je kan op de PS2 (of xbox) ook een toetstenbord en muis aansluiten, zelfs precies dezelfde als op de PC ;)
Nou ja, je kan wel een USB muis in de PS2 proppen, maar als het spel het niet ondersteund houd het op. En de Xbox heeft geen universele USB (maakt de "U" eigenlijk overbodig), dus daar kan alleen spul van Microsoft in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:09

Zeror

Ik Henk 'm!

Valentino Rossi schreef op 04 maart 2004 @ 12:58:

En dit:
[afbeelding]
Nee, dat lijkt nét echt B)
Ik eet geen soep voordat ik het spel zelf heb :+
Ik hoop niet dat het zo wordt. Zo ziet de speelwereld er namelijk erg klein uit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rakker zero schreef op 05 maart 2004 @ 12:33:
[...]

Ik hoop niet dat het zo wordt. Zo ziet de speelwereld er namelijk erg klein uit.
kan het me bijna ook niet voorstellen :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop natuurlijk op een speelwereld twee á drie keer zo groot als Vice city.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Laatst online: 20:16

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
als ze maar niet dezelfde 'truc' als bij VC uithalen: "meerdere malen groter dan GTA3!!!!11" Ja, maar dan wel met een gigantische zee tussen twee eilanden (okee, die niet meegetels is t nog steeds meer) en een half eiland dat strand is :/ Zo kan ik 't ook....
Nog steeds was VC wel groter dan GTA3, maar overdreven was t wel. :)

En uiteraard, kwaliteit is ook heel belangrijk, maar t is ook leuk als je echt een kwartier lang over één weg kan rijden over alle eilanden heen en dat je dan pas aan 't eind bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 22:57

FastBunny

Give it the Works !

switchboy schreef op 01 maart 2004 @ 17:42:
[...]

Stom gemelk :( moet ik weer wachten op die game en ik weiger om een ondermaatse PS2 te kopen als ik hier al een Xbox en PC heb staan.. en het allemaal uiteindelijk op alle systemen uitkomt.
Stom kapitalisme ook :P
Ga je mond spoelen jij ;)
Zo ondermaatst is een PS2 niet en hij verkoopt nog steeds beter en doet niet onder voor de xbox., Ookal heeft de xbox op papier het voordeel, als je FFX-2 bekijkt zie je dat de PS2 toch echt wel grafische kracht heeft :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Afbeeldingslocatie: http://www.gta-sa.de/img/facke05.jpg Da's Driver 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84453

en dat ziet er niet uit op volle resolutie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze speel wereld vindt ik op zich al groot genoeg!

Afbeeldingslocatie: http://www.gta-action.com/contend/sanandreas/geruechte/maps/dabushkmap1.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 05-03-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
rakker zero schreef op 05 maart 2004 @ 22:42:

[afbeelding]
Onder het motto we voegen de maps van gta3 en gtavc ff samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rakker zero schreef op 05 maart 2004 @ 22:42:

[afbeelding]
die map 3x, dan ben ik het er mee eens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

In GTA1 was San Andreas toch Los Angeles? Ik lees hier San Fransisco :?
San Fransisco is wel makkelijker (herkenbaarder) na te maken, met die heuvels en die trams... Net zoals in Driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Je spreekt jezelf tegen :) San Andreas = San Fransisco, kom op man.. die heuvels en die trambaan.. als je GTA opstart en je uit de steden kan kiezen, word er op een kaart van de USA aangeven waar het ongeveer ligt, SF ligt aan de westcoast, 300 mijl van LA af dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61079

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Het zou vet zijn als ze ook echt alcatraz erin doen
[edit]
Ik kom er nu pas achter dat ut alleen maar op die $#%$#@ console uitkomt
ja stom he, kmoet leren lezen :P "
Ik dacht heerlijk lkkr weer spel op de pc maar nee ut moet perse weer op die [piep] console

[ Voor 69% gewijzigd door shameblaster op 06-03-2004 12:02 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
het komt zeeeeeer waarschijnlijk ook gewoon uit op de pc, alleen een half jaartje later, dus rond mei 2005 ongeveer (net als GTA 3 en net als GTA:VC) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

shameblaster schreef op 06 maart 2004 @ 11:50:
Het zou vet zijn als ze ook echt alcatraz erin doen
[edit]
Ik kom er nu pas achter dat ut alleen maar op die $#%$#@ console uitkomt
ja stom he, kmoet leren lezen :P "
Ik dacht heerlijk lkkr weer spel op de pc maar nee ut moet perse weer op die [piep] console
Een missie dat je gevangen zit in alcatraz en moet ontsnappen, bedoel je zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

rakker zero schreef op 06 maart 2004 @ 12:45:
[...]

Een missie dat je gevangen zit in alcatraz en moet ontsnappen, bedoel je zo iets?
Ja, of anders, dat je gevangen moet helpen te ontsnappen,
maak nie uit maar zal iig zeer strak zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
The Evil Brain schreef op 06 maart 2004 @ 12:28:
het komt zeeeeeer waarschijnlijk ook gewoon uit op de pc, alleen een half jaartje later, dus rond mei 2005 ongeveer (net als GTA 3 en net als GTA:VC) :)
Acht maanden later dus...was het maar een half jaar :(

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

NHJ BV schreef op 06 maart 2004 @ 14:12:
[...]

Acht maanden later dus...was het maar een half jaar :(
Was het maar tegelijkertijd of morgen O-) :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 22:44
Ik hoop dat ie ook op de xbox komt, daar heb ik nu GTA3 en VC ook op... :)

Zal alleen wel weer wat langer duren :( Had ik mijn PS2 maar niet verkocht.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
rakker zero schreef op 06 maart 2004 @ 12:45:
[...]

jaaaaaaaa, als beginmissie :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

The Evil Brain schreef op 06 maart 2004 @ 16:34:
[...]

jaaaaaaaa, als beginmissie :D !
Dat zou dus een hele vette introductie zijn van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:50
Vet :9 !

Jaren 80 was leuk jaren 70 hoeft van mij niet :{. (Erg veel muziek stijlen waren er toen nog niet :{)

Kom over een jaartje nog wel ff in dit topic kijken :z
Ps2 :Z....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 12:24
MarcTraider schreef op 04 maart 2004 @ 13:07:
Waarom altijd eerst voor de st***e consoles, sorry maar ik ben nu eenmaal niet voor consoles.

GTA kwam vroeger toch eerst uit op PC daarna op de consoles? nu opeens niet meer :(
Ik vind dat rockstar de PC's maar verwaarlozen, heeft rockstar geen email adres btw?

(ik heb waarschijnlijk wat verkeerde woorden gebruikt, let daar maar niet op :))
Zoals meerdere hier vind ik GTA op de ps2 veeel fijner spelen dan met toetsenbord en muis.

GTA is echt wel een spel wat zeer goed te spelen is met een gamepad.
Maar spellen als unreal tournament zijn wel bagger op console.. heb keer geprobeert en daarmee heb ik toch echt liever toetsenbord en muis want met gamepad ging het voor geen meter.

Ik ben echt benieuwd of de ps3 echt zo spectaculair wordt en dat gta 4 daarop dan nog mooier en groter zal zijn dan een PC versie kan zijn.

Want eind 2005 zitten PC's op 5ghz en de ps2 zou ook 5ghz hebben maar is meer gericht op games en bij pc moeten makers ook rekening houden met wat slomere cpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Shyne schreef op 06 maart 2004 @ 21:09:
Vet :9 !

Jaren 80 was leuk jaren 70 hoeft van mij niet :{. (Erg veel muziek stijlen waren er toen nog niet :{)

Kom over een jaartje nog wel ff in dit topic kijken :z
Ps2 :Z....
Als ze weer zo'n mp3 player erin doen (hopelijk ook met ondersteuning van WMA en WAV files) dan moet dat geen probleem zijn. EN ik vond die radio in vice wel lachuh, eigenlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 06-03-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105559

zeker, die radio was best te doen in VC... was het alleen niet zo dat je al je mp3s in een bepaalde map moest doen...? volgens mij had ik ongeveer 2gb aan mp3 "dubbel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hertog_Martin schreef op 06 maart 2004 @ 21:41:
Want eind 2005 zitten PC's op 5ghz en de ps2 zou ook 5ghz hebben maar is meer gericht op games en bij pc moeten makers ook rekening houden met wat slomere cpu's.
Daar zullen tegen die tijd wel een trucje op verzonnen hebben dat het spel op slome cpu's ook prima te spelen is.

[ Voor 186% gewijzigd door Zeror op 06-03-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08-2024

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Anoniem: 105559 schreef op 06 maart 2004 @ 23:35:
zeker, die radio was best te doen in VC... was het alleen niet zo dat je al je mp3s in een bepaalde map moest doen...? volgens mij had ik ongeveer 2gb aan mp3 "dubbel"
je had ook snelkoppelingen naar die mp3's in die map kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Mwoah, de enige dingen waar een gamepad echt beter werkt dan muis+toetsenbord zijn volgens mij de helicopters, verder is alles goed te doen of kost het hooguit iets meer tijd om eraan te wennen

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105559

wipe-out schreef op 07 maart 2004 @ 09:45:
[...]

je had ook snelkoppelingen naar die mp3's in die map kunnen zetten.
werkte niet... :'(
bij oude systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Ik smacht gewoon naar info.

Vraag me af wanneer ze de eerste screenshots gaan tonen.

Het duurt ook allemaal zooo lang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gedult is moeilijk bij zo'n titel als gta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op 07 maart 2004 @ 16:45:
Gedult is moeilijk bij zo'n titel als gta ;)
Indeed. De hype van VC was echt top. De manier hoe rockstar dat aanpakt, geweldig!

Hopelijk gebruiken ze met SA dezelfde campagne. Maar de eerste screens mogen van mij wel komen. Een beetje info zou ook niet kwaad kunnen. Features etc. :)

Ben echt heel benieuwd wat we kunnen doen in SA.

Het blijft speculeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het zou echt tof zijn als een engine gebruiken net als de huidige shooters. Dat je alles omver kan lopen enzo. Dan heb je echt een pareltje van een game. Kijk naar Max payne 2, zoiets bedoel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Je bedoelt een betere physics engine en evt ragdoll physics? Ik bedoel, met de grafische engine heeft het niet zoveel te maken :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Zowel de physics als de graphics engine van Max Payne 2 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ehm... draaide Max Payne 2 niet moeilijk bagger op de PS2? Dan zullen ze dat wel niet gaan overnemen in GTA:SA. Ik denk eerder dat ze gewoon hun eigen oude, vertrouwde engine gaan doorontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:50
The Evil Brain schreef op 07 maart 2004 @ 22:16:
ehm... draaide Max Payne 2 niet moeilijk bagger op de PS2? Dan zullen ze dat wel niet gaan overnemen in GTA:SA. Ik denk eerder dat ze gewoon hun eigen oude, vertrouwde engine gaan doorontwikkelen.
Op de PC kunnen ze makkelijk die engine gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

Oh jeej..

Dat worden weer slapeloze nacht rond Oktober ( hoop ik iig ;) )
Ze doen wel een goede keus om met het landschap meer de lucht in te gaan, hoewel het wel meer van de engine zou vragen.. Maar de jongens van Rockstar hebben met nu al 4x laten verbazen, en dat zal ze weer lukken :D

Trouwens is dit nou deeltje 5? of 4? ik weet niet of GTA:VC als deeltje 4 wordt gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Jullie zeggen wel dat er geen screen is, maar toch is er 1 :)

Het spelletje Manhunt dat Rockstar Games heeft uitgebracht laat een plaatje zien van een gele auto in een heuvelachtig landschap als schilderij. Wil niet teveel verklappen van manhunt, maar laat ik zeggen dat zo'n schilderij met een auto daarop niet erg veel samenhang heeft met de setting wanneer je het schilderij vind. Het is volgens mij een echte teaser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

HuggyB schreef op 08 maart 2004 @ 14:19:

Het spelletje Manhunt dat Rockstar Games heeft uitgebracht laat een plaatje zien van een gele auto in een heuvelachtig landschap als schilderij. Wil niet teveel verklappen van manhunt, maar laat ik zeggen dat zo'n schilderij met een auto daarop niet erg veel samenhang heeft met de setting wanneer je het schilderij vind. Het is volgens mij een echte teaser.
Kan je van dat plaatje aflijden in welke tijd de game zich afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain

nou kom op dan, waar blijft dat screenshot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ja, post die screenshot FF. Kunnen we mee genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Anoniem: 89184 schreef op 08 maart 2004 @ 14:41:
[...]

Kan je van dat plaatje aflijden in welke tijd de game zich afspeelt?
Nee, het plaatje was best "algemeen". Het is trouwens ook een rete moeilijk level, en hij zit ergens op het einde... dacht ik. Ik worstel er door heen met m'n digitale fotocamera, heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het lijkt mij echt gaaf dit spel..
ben ik ff blij dat ik een ps2 beheerder ben _o_

maar nou hopen dat het spel ook later te spelen is op een PC. Dat lijkt mij nog veel gaver. En dat er ook een multiplayer optie in komt.

offtopic:
ik vind alle gta's tof dus, deze zal ook tof zijn

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, zou kunnen. Laat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:12
outerspace schreef op 08 maart 2004 @ 22:02:
Het lijkt mij echt gaaf dit spel..
ben ik ff blij dat ik een ps2 beheerder ben _o_

maar nou hopen dat het spel ook later te spelen is op een PC. Dat lijkt mij nog veel gaver. En dat er ook een multiplayer optie in komt.

offtopic:
ik vind alle gta's tof dus, deze zal ook tof zijn
multiplayer komt er zoiezo niet in.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 08 maart 2004 @ 22:23:
[...]

multiplayer komt er zoiezo niet in.
Daar weet jij helemaal niks van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
jawel, de opvolger van GTA:SA zal pas multiplayer krijgen, jammer, maar tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Anoniem: 64080 schreef op 08 maart 2004 @ 22:35:
[...]

Daar weet jij helemaal niks van ;)
Dat hebben ze al vantevoren gezegt hoor :) dat komt in GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nou, het wat mij betreft GTA plaatje in Manhunt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/manhunt_gta_sanan.JPG

En ik moet zeggen, heel dat huis lijkt op de Vercetti Estate:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/HuggyB/manhunt_gta_mansion.JPG

Zier er natuurlijk veel scherper uit op TV, maar ja. De flitser helpt ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Nou toch nog nette plaatjes hoor! En idd, dat huis lijkt verdomd veel op de Coke Baron's Mansion :X...

En die auto lijkt een behoorlijke Amerikaanse slee, oftewel jaren '70, toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
En hier een plaatje van Vice City....:

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/gtavc_091902_lincolnweb.jpg

|:( :| :z

Dat hadden ze snel onderuit gehaald bij de IGN boards. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Oh My goodness. Dat is het enige wat uit mijn mond nu komt. Vette Ed wat een pret. Nee maar serieus ik dacht dat GTA3 nooit overtroffen kon worden maar toen kwam VC. En nu denk ik dat ze VC niet kunnen overtreffen maar ik laat me verassen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog een hopeloos figuur die niet op GTA: SA kan wachten. Net als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Hmm, tja die PS2 exclusiviteit maakt me geen ruk uit :) Ga gewoon een weekend bij een vriend met PS2 bivakkeren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68983

Net zoals in carlito's way. Dat is een mafia film met Al Pacino en uit die film zijn de advocaat en de nachtclub rechtstreeks gekopieerd. Ik kan iedereen aaraden ze film te kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 08 maart 2004 @ 22:37:
jawel, de opvolger van GTA:SA zal pas multiplayer krijgen, jammer, maar tis niet anders.
Had het wel ergens gelezen ja. Maar dat was niet officieel.

Heb je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 64080 schreef op 09 maart 2004 @ 21:48:
[...]

Had het wel ergens gelezen ja. Maar dat was niet officieel.

Heb je bron?
Nee, is al sinds de release van vice city bekend. zal vast wel een bron van zijn, maar die gaa'k niet zoeken, neem het maar van mij aan, ik zou het ook graag zien, maar tzit er nu eenmaal niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

hopelijk zitten er in SA wat minder bugs (ok, sommige in VC zijn wel geinig maar het hoort niet natuurlijk :+ ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 09 maart 2004 @ 21:59:
[...]

Nee, is al sinds de release van vice city bekend. zal vast wel een bron van zijn, maar die gaa'k niet zoeken, neem het maar van mij aan, ik zou het ook graag zien, maar tzit er nu eenmaal niet in.
Sorry.
Kan ik nou eenmaal niet aannemen. Ik heb het ook eerder gelezen en dat was zelfs vóórdat VC gelaunched werd, maar heb nog nooit een officieele bevestiging van Rockstar gelezen.
Heb ook al gezocht maar kon het nergens vinden.

Vindt het trouwens maar vaag dat ze geen screens bij de bevestiging van SA hebben gedaan. Was bij VC wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
natuurlijk wel zo slim: in maart in alle game-bladen "SA officieel!" In april in alle game-bladen: "eerste screens SA!!" Oftewel 2x aandacht :)

En ik denk (helaas) wel dat multiplayer pas bij GTA4 komt, ze willen eerst de GTA3 serie afsluiten met SA denk ik (wel met de nodige nieuwigheidjes), en dan met GTA4 proberen weer een heel nieuwe revolutionaire game neer te zetten (want een grote stad waarin je alles kunt doen in MP is natuurlijk wel revolutionair).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108523

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgrandtheftauto.com/gta/maps/sablip.jpg

Ik hoop dat de map er zo uit komt te zien lekker groot en ik ken hem nog helemaal uit men hoofd van gta1 dees heb ik toen 100x over lan gespeeld was echt vet, jammer dat ze multiplayer er uit laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108523 schreef op 10 maart 2004 @ 22:40:
[afbeelding]

Ik hoop dat de map er zo uit komt te zien lekker groot en ik ken hem nog helemaal uit men hoofd van gta1 dees heb ik toen 100x over lan gespeeld was echt vet, jammer dat ze multiplayer er uit laten.
Ik kan je 100% garanderen dat ze de oude map niet zullen gaan gebruiken.

Het zou idd logisch zijn als ze geen multiplay erin mikken. Toch blijf ik nors hopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Anoniem: 108523 schreef op 10 maart 2004 @ 22:40:
[afbeelding]

lijtk me ook niet dat ze die map weer gaan gebruiken, erg saai met al die haakse straten imho.
Anoniem: 64080 schreef op 10 maart 2004 @ 23:00:
[...]

Ik kan je 100% garanderen dat ze de oude map niet zullen gaan gebruiken.

Het zou idd logisch zijn als ze geen multiplay erin mikken. Toch blijf ik nors hopen :Y)
gta 4 zou toch een multyplayer worden? schijnt nogal lastig te zijn om een grote stad te ontwikkelen met een multyplayer erin. bij driver 3 wordt er naar ik dacht ook niet over een multyplay gesproken..

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

GTA 4 is dus de GTA na San Andreas, althans dat had ik voor een vermoeden. Maar ja, Multiplayer of niet! Het wordt weer een 1337 game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat zullen ze als extra's induwen?
Cheats, unlockable auto's, gebieden en characters, zou gaaf zijn. Heb je iets om naar uit te kijken tijdens het spelen (naast het uitspelen van het spel).

Ik vond wat screens op de volgende website:
http://boardsus.playstati...id=gta&message.id=561
----------------------------------------------------------------------------------
1 - Shows a mafia guy shooting a rifle of some sort
http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen1.gif

2 - Boat fun!
http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen2.gif

3 - Multiplay!! oh yeah!!
http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.v2-designs.com/pics/gta/screen3.gif

[ Voor 97% gewijzigd door Zeror op 11-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Die plaatjes doen het niet (sterker nog: heel www.v2-designs.com doet het niet), die link staat er maar half (moet zijn http://boardsus.playstati...ard.id=gta&message.id=561 ) en ik kan die screens niet vinden op dat forum. Verder heb ik een vermoeden dat ze toch fake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
:P zo'n vermoeden had ik ook al ja, vooral omdat de poster van die pics op het PS2-forum helemaal afgezeken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:58
:( er zou een deel van de code zijn uitgelekt:
MGS3/GTA4 Script Leak {General News}

Games Radar are claiming to have PDF files containing leaked script elements from both Metal Gear Solid 3 and Grand Theft Auto: San Andreas, obtained from a Los Angeles-based casting agency.

Scripts that we've today obtained from a Los Angeles-based casting agency reveal parts of the storylines for two of the biggest PS2 games of 2004 - Metal Gear Solid 3: Snake Eater and Grand Theft Auto: San Andreas.

While the MGS3 script appears to include actual dialogue taken from the game, the GTA scripts - that will be used to audition voice-actors for the game - instead make use of lines from the movies Human Traffic, Menace II Society and Colors.
Whether or not this is true, excerpts have been posted, so judge for yourself:

MGS 3 transcript

GTA:SA transcript
bron: http://www.news0r.com/index.php?p=1634
verder: http://gamesradar.msn.co....d=29192&subsectionid=1585

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 19:05
Als het waar is heb ik maar 1 woord ervoor (smiley dan); :'(

edit; als het bij dit scriptje blijft zal het niet zo erg zijn toch?
edit2; niet eens script, tis alleen een stukje tekst, niks aan de hand :*)

[ Voor 65% gewijzigd door danslo op 28-03-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Niet de code, maar het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 19:05
Anoniem: 55933 schreef op 28 maart 2004 @ 22:49:
[...]

Niet de code, maar het verhaal.
Niet het verhaal, maar een klein dialoogje daar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-07 20:36
Heel klein dialoogje. Geen vuiltje aan de lucht IMHO.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Breepee schreef op 29 maart 2004 @ 08:54:
Heel klein dialoogje. Geen vuiltje aan de lucht IMHO.
Indeed ... gewoon een stukje uit het draaiboek van "colors' ...

Vind het eigenlijk wel een tof concept dat filmplots "gerecycleerd" worden in games. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
idd, net als in Vice City, dat je stukjes krijgt van 'he, dat zit ook in Scarface!' enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
heb het net ff bekeken: hoe spannend ik het ook vind vind ik dit toch echt te gek worden :( Echt geen een project komt tegenwoordig niet meer onder een leak uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 30-06 19:45
Er zal vast geen code van zijn "uitgelekt" hoor; eerder moedigwillig de wereld ingestuurd door de makers zelf. Dit doen ze gewoon als marketing-stunt om mensen 'lekker' te maken...

Begrijp dat dan nou. Net zoals toen met HL2... 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Silent Thunder op 29-03-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent Thunder schreef op 29 maart 2004 @ 18:09:
Er zal vast geen code van zijn "uitgelekt" hoor; eerder moedigwillig de wereld ingestuurd door de makers zelf. Dit doen ze gewoon als marketing-stunt om mensen 'lekker' te maken...

Begrijp dat dan nou. Net zoals toen met HL2... 8)7
Rockstar zie ik daar nou niet 1-2-3 voor aan.
Zij kunnen dit zonder zo'n 'marketings stunt'.

Overgens denk ik zelf dat dit weer allemaal fake is, fansites hebben er zelfs een aparte sectie voor gemaakt. belachelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Net GTA:VC uitgespeeld, en ik wacht nu écht met smart op de volgende! Wat een goed verhaal hebben die GTA's toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

The Evil Brain schreef op 30 maart 2004 @ 21:22:
Net GTA:VC uitgespeeld, en ik wacht nu écht met smart op de volgende! Wat een goed verhaal hebben die GTA's toch...
nu pas? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Ben er nu ook weer mee bezig. zit nu bij "Sir yes Sir" . Missie van Juan Carlo Cortez. Echt super strak verhaal inderdaad... Ga nu voor de 100%. Mijn beste was 87%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ehm ja :+ tijdje niet meer gespeeld, maar met mn nieuwe Radeon 9800 Pro wilde ik het toch maar weer eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Anoniem: 85908 schreef op 31 maart 2004 @ 01:43:
[...]

Ben er nu ook weer mee bezig. zit nu bij "Sir yes Sir" . Missie van Juan Carlo Cortez. Echt super strak verhaal inderdaad... Ga nu voor de 100%. Mijn beste was 87%.
ik zou hem graag nog een keertje overnieuw spelen, heb hem alleen helaas niet meer :(

maar nu back on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-07 20:36
http://www.gamer.nl/nieuws/21588

Binnenkort dus gameplay footage :9

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 14:31
Er is weer wat meer nieuws beschikbaar:
  • De game bevat multiplayer ondersteuning
  • Stad wordt groter dan VC
  • Muziek van 50cent, Happy Mondays en Justin Timberlake (dus geen jaren 70?)
  • Aan het einde van deze maand het eerste filmpje :)

Het volgende stond op www.gamer.nl:
Rockstar geeft nieuwe info GTA: San Andreas vrij
Gepost door Jaap van Nes - woensdag 14 april 2004 - Bron: GameFront.de
De kwalitatief hoogstaande, maar maatschappelijk uitgespuugde ontwikkelaar Rockstar werkt momenteel met man en macht aan de nieuwste game in de Grand Theft Auto serie, GTA: San Andreas. Veel over de game is er nog niet te vinden, fimpjes en screenshots zijn tot op heden nog niet vrij gegeven. In de aankomende versie van het magazine PlayStation World laat Rockstar echter kort van zich horen door de volgende feiten uit de doeken te doen.

San Andreas zal online te spelen zal zijn, zal groter dan zijn voorganger zijn (de stad bevat nu ook een snelweg waar enkele races plaats zullen vinden) en een Stunt-Create Mode bevatten. Daarnaast kun je nu ook zelf je karakter samenstellen en kun je op de radio luisteren naar tracks van onder andere 50 Cent, Happy Mondays en Justin Timberlake. Het laatste weetje is dat Sean Ryder, 'bekend' uit meer dan 100 pornofilms, een van de stemmen in de game zal vertolken.

Misschien nog wel mooier dan al deze weetjes, is het bericht dat we eind van deze maand de eerste gameplay footage van de game onder ogen zullen krijgen. We wachten in spanning af.
En de duitse tekst was:
Neue Details zu GTA: San Andreas

14.04.04 - Hier sind neue Infos zu GTA: San Andreas von Rockstar aus der neuesten PlayStation World, das am 22.10.04 in Europa erscheint (Danke an Carling):

- Sean Ryder soll ein Synchronsprecher sein.

- Online Gaming ist vorgesehen.

- Es soll große Schnellstraßen ähnlich wie in True Crime geben. Auf ihnen wird man auch Rennen mit Autos und Motorrädern veranstalten können (Minispiele).

- Es gibt einen 'Stunt Creator'-Modus.

- Den Charakter kann man sich selber erstellen.

- 50cent, Happy Mondays und Justin Timberlake sollen im Radio zu hören sein.

- Die Stadt soll größer als in GTA: Vice City (Dt. Vers.) sein.

Ein erstes Video zu GTA: San Andreas soll etwa zum Monatsende veröffentlicht werden.
Fijn hoor, ben je net een post aan het bakken, gaan anderen snel linkjes posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
San Andreas zal online te spelen zal zijn,
zou het dit keer echt zo zijn? :*)
en kun je op de radio luisteren naar tracks van onder andere 50 Cent, Happy Mondays en Justin Timberlake.
geen jaren '70 dus? Maar het speelt zich dus blijkbaar 'nu' af. Wel jammer, zou jaren '70 wel leuk hebben gevonden :).

edit:
grmbl, Kheldar... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door The Evil Brain op 14-04-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:24
Och ja ik wacht wel op eerste nieuw van Rockstar zelf.

Als deze info waar, is vind ik het erg jammer dat het zich niet in jaren 70 afspeelt. Maar ja dan zou ook online mogelijk zijn en dat maakt meteen veel goed. :p
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.