Quote:

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb hier een beetje een noob vraag , ik heb het alleen nergens anders kunnen vinden. Ik hoop dat ik ook bij het goede onderwerp zit 8)7

Net als hier op dit forum en op andere forums kun je standaard onder je tekst een bepaalde Quote/Tekst/Signature neerzetten.

Mijn vraag is heel simpel dus.... Hoe zet ik bij mijn Quote/Tekst/Signature een plaatje neer, of van die animated gif's die je ook vaak ziet..?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
(((Standaard heb je onder of boven je naam ook een klein plaatje staan of een animated gif die je hebt ge-upload. Maar deze animated gifs werken niet op elke site. Ligt dat aan mij of is dat site-afhankelijk)))

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is inderdaad forum afhankeijk - op GoT mag je iig geen plaatjes in je signature of ondertitel zetten - vandaar dat dat miscshien niet lukt? :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

Er gaat een wereld voor je open :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

En druk eens op "FAQ".....

(dat hebben de meeste fora ook ;))

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 18:23
(((Standaard heb je onder of boven je naam ook een klein plaatje staan of een animated gif die je hebt ge-upload. Maar deze animated gifs werken niet op elke site. Ligt dat aan mij of is dat site-afhankelijk)))
Onder je naam mag je een plaatje (icoon heet dat, mag niet groter dan 100 KB zijn) neerzetten, dat mag van alles zijn, zowel PNG, JPG als (animated) GIF is toegestaan. Zo'n plaatje hoort gewoon te werken als je 'm op een andere manier, bijvoorbeeld door de URL van het plaatje in de adresbalk te plakken, ook kan zien :)

The devil is in the details.

• Fiddle
  • Niet online
Maar als ik nou bij dat online mafia spel OMERTA... net zoiets als mobstar (maar dan helemaal gratiz) bij mijn quote een plaatje invoegen. hoe doe ik dat. Bij quote of signature staat nooit een knopje met upload picture... net als bij mobstar. maar toch hebben mensen er plaatjes staan. :'(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Fiddle
  • Niet online
Net als dat ik hier bijvoorbeeld heel simpel een plaatje of screen shot wil invoegen weetje...HOE?

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 08:51
waarschijnlijk kun je gewoon [img]http://www.bla.com/plaatje.jpg[/img] doen op andere fora hier kan het iig niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Helmet op 29-02-2004 18:32 ]

Icons are overrated

• Hahn
Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:29:
Maar als ik nou bij dat online mafia spel OMERTA... net zoiets als mobstar (maar dan helemaal gratiz) bij mijn quote een plaatje invoegen. hoe doe ik dat. Bij quote of signature staat nooit een knopje met upload picture... net als bij mobstar. maar toch hebben mensen er plaatjes staan. :'(
Als je een plaatje in je post (niet signature dus, want daar mag het niet in) wilt hebben, dan moet je het betreffende plaatje ergens uploaden, bijvoorbeeld bij TheForumIsDown, en de URL die je daarvan hebt/krijgt hier tussen [norml][img][/][/] zetten :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 19:43
Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:29:
UBB code heet dat
code:
1
[IMG]http://www.urlvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/IMG]

alleen op GoT werkt dat niet, staat uit

TheS4ndm4n#1919

• Fiddle
  • Niet online
zo dus

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/desktop_3_lg.jpg

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

RocketKoen schreef op 29 februari 2004 @ 18:31:
[...]

UBB code heet dat
code:
1
[IMG]http://www.urlvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/IMG]

alleen op GoT werkt dat niet, staat uit
UBB staat aan @ GoT hoor

Fiddle: met [img=450] kan je je plaatje kleiner maken :)

[ Voor 11% gewijzigd door GGS_VR6 op 29-02-2004 18:36 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Fiddle
  • Niet online
Vet relaxt

Velen dank allemaal om deze forum noob iets minder noobig te maken...m maar kan ik op dezelfde manier dan een plaatje invoeren bij signature (wel andere site dan.. want op kan het dus blijkbaar niet)

• Hahn
Yup d:)b Alleen hoe krijg je het voor elkaar om een plaatje groter dan 50 KB te uploaden bij TheForumIsDown? Of is ie niet van jou? :P
GGS_VR6 schreef op 29 februari 2004 @ 18:36:
[...]

UBB staat aan @ GoT hoor
Hij heeft het denk ik over z'n signature, daar kan het niet in ;)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Ik mis maar 1 tag op GoT; grotere tekst [size=x]bl@@t[/size] oid

[ Voor 13% gewijzigd door sjaakaq op 29-02-2004 18:39 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• Fiddle
  • Niet online
euhhhhhh geen id.... ik ging gewoon naar uplaod en hij deed het... en het is nog wel een high-res wallpaper..... 8)

• Voutloos
  • Niet online
leokennis schreef op 29 februari 2004 @ 18:38:
Ik mis maar 1 tag op GoT; grotere tekst [size=x]bl@@t[/size] oid
GoT heeft een behoorlijk strakke vormgeving, dit bevordert de leesbaarheid ook.
Zowel verschillende lettergrotes als fancy plaatjes in ondertitels helpen daar niet aan mee.

{signature}

• Hahn
Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:37:
Vet relaxt

Velen dank allemaal om deze forum noob iets minder noobig te maken...m maar kan ik op dezelfde manier dan een plaatje invoeren bij signature (wel andere site dan.. want op kan het dus blijkbaar niet)
Als dat andere forum ook met UBB codes werkt ([img] enzo) en het wel toestaat om een plaatje in je signature te nemen wel :)
Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:39:
euhhhhhh geen id.... ik ging gewoon naar uplaod en hij deed het... en het is nog wel een high-res wallpaper..... 8)
Aah wacht, dit staat er bij TheForumIsDown:
[q]• maximum file size is 500kb(Temporary Christmas Limit :-)Normaal gesproken is dat dus 50 KB :)

• Fiddle
  • Niet online
Daar heb je wel gelijk in.... De boel moet idd wel overzichtelijk blijven... maar als iedereen wel weet hoe het moet mag ik natuurlijk achter blijven.... :+

• Voutloos
  • Niet online
Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:42:
Daar heb je wel gelijk in.... De boel moet idd wel overzichtelijk blijven... maar als iedereen wel weet hoe het moet mag ik natuurlijk achter blijven.... :+
Dat zei ik niet. Ik gaf alleen een reden waarom niemand hier een plaatje in zijn signature (die kleine letters onder deze tekst) kan zetten.

{signature}

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik persoonlijk vind het gruwelijk irritant als sommige mensen op andere fora wel een half scherm vol onzin in elke sig hebben, maar ik ben geloof ik ouderwets; hetzelfde vind ik nl. van HTML e-mail :P

Welke codes in een post werken staat in http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[url] tags kan je ook gebruiken in je signature, maar plaatjes gewoon niet, daar is het icon voor. Hoe het op andere fora werkt durf ik niet te zeggen; dat verschilt erg per forum.

Maar goed, op GoT kan het dus gewoon niet - dat is expres zo gedaan om het fatsoenlijk leesbaar te houden. Het gaat niet om alle opsmuk er omheen, het gaat om de inhoud van de post die je doet :P

En omdat dit verder weinig van doen heeft met Software Algemeen, sluit ik het topic --> eventueel kan je in Lieve Adjes terecht als er nog vragen zijn over GoT zelf die niet in de FAQ staan (c.q. die niet logisch zijn) maar hier in SA heeft het geen plaats :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.