Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
En druk eens op "FAQ".....Atlas schreef op 29 februari 2004 @ 18:24:
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
Er gaat een wereld voor je open
(dat hebben de meeste fora ook
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Onder je naam mag je een plaatje (icoon heet dat, mag niet groter dan 100 KB zijn) neerzetten, dat mag van alles zijn, zowel PNG, JPG als (animated) GIF is toegestaan. Zo'n plaatje hoort gewoon te werken als je 'm op een andere manier, bijvoorbeeld door de URL van het plaatje in de adresbalk te plakken, ook kan zien(((Standaard heb je onder of boven je naam ook een klein plaatje staan of een animated gif die je hebt ge-upload. Maar deze animated gifs werken niet op elke site. Ligt dat aan mij of is dat site-afhankelijk)))
The devil is in the details.
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
[ Voor 7% gewijzigd door Helmet op 29-02-2004 18:32 ]
Icons are overrated
Als je een plaatje in je post (niet signature dus, want daar mag het niet in) wilt hebben, dan moet je het betreffende plaatje ergens uploaden, bijvoorbeeld bij TheForumIsDown, en de URL die je daarvan hebt/krijgt hier tussen [norml][img][/][/] zettenFiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:29:
Maar als ik nou bij dat online mafia spel OMERTA... net zoiets als mobstar (maar dan helemaal gratiz) bij mijn quote een plaatje invoegen. hoe doe ik dat. Bij quote of signature staat nooit een knopje met upload picture... net als bij mobstar. maar toch hebben mensen er plaatjes staan.
UBB code heet datFiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:29:
Maar als ik nou bij dat online mafia spel OMERTA... net zoiets als mobstar (maar dan helemaal gratiz) bij mijn quote een plaatje invoegen. hoe doe ik dat. Bij quote of signature staat nooit een knopje met upload picture... net als bij mobstar. maar toch hebben mensen er plaatjes staan.
1
| [IMG]http://www.urlvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/IMG] |
alleen op GoT werkt dat niet, staat uit
UBB staat aan @ GoT hoorRocketKoen schreef op 29 februari 2004 @ 18:31:
[...]
UBB code heet dat
code:
1 [IMG]http://www.urlvanhetplaatje.nl/plaatje.jpg[/IMG]
alleen op GoT werkt dat niet, staat uit
Fiddle: met [img=450] kan je je plaatje kleiner maken
[ Voor 11% gewijzigd door GGS_VR6 op 29-02-2004 18:36 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Velen dank allemaal om deze forum noob iets minder noobig te maken...m maar kan ik op dezelfde manier dan een plaatje invoeren bij signature (wel andere site dan.. want op kan het dus blijkbaar niet)
Yup
Hij heeft het denk ik over z'n signature, daar kan het niet in
GoT heeft een behoorlijk strakke vormgeving, dit bevordert de leesbaarheid ook.leokennis schreef op 29 februari 2004 @ 18:38:
Ik mis maar 1 tag op GoT; grotere tekst [size=x]bl@@t[/size] oid
Zowel verschillende lettergrotes als fancy plaatjes in ondertitels helpen daar niet aan mee.
{signature}
Als dat andere forum ook met UBB codes werkt ([img] enzo) en het wel toestaat om een plaatje in je signature te nemen welFiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:37:
Vet relaxt
Velen dank allemaal om deze forum noob iets minder noobig te maken...m maar kan ik op dezelfde manier dan een plaatje invoeren bij signature (wel andere site dan.. want op kan het dus blijkbaar niet)
Aah wacht, dit staat er bij TheForumIsDown:Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:39:
euhhhhhh geen id.... ik ging gewoon naar uplaod en hij deed het... en het is nog wel een high-res wallpaper.....
[q]• maximum file size is 500kb(Temporary Christmas Limit :-)Normaal gesproken is dat dus 50 KB
Dat zei ik niet. Ik gaf alleen een reden waarom niemand hier een plaatje in zijn signature (die kleine letters onder deze tekst) kan zetten.Fiddle schreef op 29 februari 2004 @ 18:42:
Daar heb je wel gelijk in.... De boel moet idd wel overzichtelijk blijven... maar als iedereen wel weet hoe het moet mag ik natuurlijk achter blijven....
{signature}
Ik persoonlijk vind het gruwelijk irritant als sommige mensen op andere fora wel een half scherm vol onzin in elke sig hebben, maar ik ben geloof ik ouderwets; hetzelfde vind ik nl. van HTML e-mail
Welke codes in een post werken staat in http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[url] tags kan je ook gebruiken in je signature, maar plaatjes gewoon niet, daar is het icon voor. Hoe het op andere fora werkt durf ik niet te zeggen; dat verschilt erg per forum.
Maar goed, op GoT kan het dus gewoon niet - dat is expres zo gedaan om het fatsoenlijk leesbaar te houden. Het gaat niet om alle opsmuk er omheen, het gaat om de inhoud van de post die je doet
En omdat dit verder weinig van doen heeft met Software Algemeen, sluit ik het topic --> eventueel kan je in Lieve Adjes terecht als er nog vragen zijn over GoT zelf die niet in de FAQ staan (c.q. die niet logisch zijn) maar hier in SA heeft het geen plaats
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()