The "real" Champ will always be The Champ
Negeren is vooruitzien
Ik moet zeggen dat het ook niet de meest ideale config is voor WinXP en ADSLThe Champ schreef op 29 februari 2004 @ 15:58:
Ik heb nu sinds 2 dagen dat wanneer ik een nieuwe pagina open, dat ie eerst voor 20 seconde hangt. Me muis kan ik dan wel bewegen, maar kan niks aanklikken of intypen.
Het is zeer irritant om steeds 20 seconde te moeten wachten voordat je weer wat kunt doen. Iemand enig idee wat het kan wezen? 1 of andere instelling ofzo?
Mijn config:
WinXP
AMD 200+
ADSL 1024/512
Maarre, temp. internet files al geleegd? Cookies en geschiedenis al verwijderd? En natuurlijk wat Bzzje zegt.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dat kan het zijn, heb ik nl. ook
- iAtleX -> ik zal temp internet files legen, cookies heb ik al verwijderd en geschiedenis moet ik nog verwijderen.
- Micha -> proxy staat uit
- truStie -> ik heb geen googlebar en een langzaam systeem heb ik ook niet ->XP2000+
Nog meer adviezen plz?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
ik heb dat zelf op 1 pc ook gehad en met die functie uit doettie het meteen ipv dat hij een paar seconden wacht na een klik
Negeren is vooruitzien
Niemand hier ervaring mee? Het is ook zo van de een op de andere dag dat het zo gaat. Voorheen deed ie heel normaal. Erg vreemd
Ik heb dus ook spyware gechecked, en heb gescand opvirussen (Symantec Antivirus CE). Niets gevonden.
Ik zal mn Hijack This log hier vanavond posten.
Blender....
Is deze link als oplossing aangedragen: [rml][ Win2k] IE hangt eventjes bij elke nieuwe site[/rml]
Wellicht ook een oplossing voor jullie?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
1. bij mij kwam het door hijackdingen in explorer die pestpatrol voor mij vond. het bleef soms hangen en soms ging het na 20 seconden toch verder, Norton + Adaware vonden NIETS. spybots vond nog wel wat maar hielp niet genoeg.
2. norton firewall stribbelt tegen ( genoeg topicjes erover, denk maar aan: "krijg maar de helft van de topicjes te lezen" ) die ellende hebben veel mensen inclusief ikzelf sinds een liveupdate van norton.
Verwijderd
instal en dan opnieuw opstarten en het is verholpen
gr sjeuf@home.nl
Verwijderd
http://www.mvps.org/sramesh2k/reg/DisableIEExtensions.reg
installeer het en dan opnieuw opstarten en het is verholpen
gr sjeuf@home.nl we doen hier niet aan groeten volgens de regels van GoT en waarom je emailadres
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 16:33 ]
Dit heeft mij inderdaad geholpen. Ook had ik voor de zekerheid een update van AdAware gedownd, en die nog maar eens gedraaid.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:31:
ff een paar foutjes in de post van blaster45 eruitgehaald
http://www.mvps.org/sramesh2k/reg/DisableIEExtensions.reg
installeer het en dan opnieuw opstarten en het is verholpen
gr sjeuf@home.nl we doen hier niet aan groeten volgens de regels van GoT en waarom je emailadres
Blender....