Toon posts:

Openen nieuwe site hangt even

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn IE start dan wordt de pagina helemaal geladen en als ie klaar is blijft ie ongeveer 10 seconde hangen. D.w.z. ik kan dan helemaal niets doen op die site.
Na de 10 seconde werkt alles prima totdat ik naar een andere site ga dan gebeurt het weer.
Het probleem treed niet meer op als ik de statusbalk uitzet.
Dus het heeft te maken met de opbouw van de statusbalk. Mogelijk is daar iets kapot of door vreemden getracht te veranderen.
Ik kan de statusbalk uitzetten bij het eerste scherm, maar bij een volgend scherm komt hij steeds weer terug, ondanks dat ik hem uitzet. Ik weet nog niet hoe ik hem daar uit moet zetten.
Kan iemand helpen?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:52

Wallie

Herr

Een vriendin van me heeft dit ook, met een Aldi laptop zodra ze thuis op haar LAN aangesloten is --> netwerkkabel eruit en geen probleem meer. Drivers al geupdate naar de laatste versie, helpt niks. Vaag probleem.. zou graag de oplossing zien :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 11:08

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Heb je geen last van een zg. redirect?
Ik had hetzelfde en toen bleek er op de achtergrond een redirect te draaien waardoor ik steeds eerst langs een bepaalde site ging voor dat ik op de site uitkwam waar ik naartoe wilde. Overigens zag ik die redirect pas met Ad-Aware.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44
Waarschijnlijk zoekt IE dan naar de proxyserver. Dat kan je ergens uitzetten onder internet-opties > verbindingen > LAN-instellingen oid.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Super__Nerd schreef op 01 maart 2004 @ 12:14:
Waarschijnlijk zoekt IE dan naar de proxyserver. Dat kan je ergens uitzetten onder internet-opties > verbindingen > LAN-instellingen oid.
Na het laden van de pagina :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben er intussen uit.
De oplossing staat in dit topic:
[rml][ Win2k] IE hangt eventjes bij elke nieuwe site[/rml]
Pagina: 1