Weet iemand hoe je het upload limiet kan verwijderen bij @home. Het is namelijk 16kbps,en dat is nogal weinig!
Soft of Hardware matig.
Kees.
Soft of Hardware matig.
Kees.
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Verwijderd
Verwijderd
nee ze zullen wel gek zijn en dan iedereen een ftp server hebben en dan hun bandbreedtte naar de kut dat doen ze nooit:(.Op donderdag 14 december 2000 20:55 schreef keesoomen het volgende:
Hoe krijg je @home zo ver om dat te veranderen ?
Verwijderd
Verwijderd
hahahahhahah:):):)Op donderdag 14 december 2000 21:45 schreef Zaadstra het volgende:
Ik wil me Casema modem wel met je ruilen
Verwijderd
Sure ff bellen en vragen of ze je abo willen omzetten in een BusinessOp donderdag 14 december 2000 20:55 schreef keesoomen het volgende:
Verwijderd
-
Please mail that program !!! Dankuwel...Op vrijdag 15 december 2000 18:28 schreef Juicy het volgende:
Het is zeker mogelijk, kijk op de site van Com21 en je zal zien bij de specs van het gebruikte Com21 modem dat de provider deze zelf kan instellen (dus zowel down als up ...) Ik heb een programmaatje gevonden waarmee ik deze limieten kan opheffen. Het gaat gewoon via het netwerk, hiervoor is het MAC adres nodig van het modem. Ik heb hier helaas nog steeds geen zin in gehad om dit verder uit te zoeken ... Kan dus niet zeggen of die software werkt. Maar het kan dus wel !
Eeee @home OpkopenOp donderdag 14 december 2000 20:55 schreef keesoomen het volgende: