leoaq.fm // Jeune Loop

Kan in elk forum, en ook in Active Topics enzo
ik heb namelijk een andere pc hier staan die ik wil monitoren vanuit mijn pc, 27 gb schijfruimte in MB wordt in xml weergegeven als 27345,23535 mb, oftewel de decimalen worden weergegeven terwijl dit in de client niet zo is.
Is dit te omzeilen? via de standaard instellingen is het mij niet gelukt
@evil brain:
die rss feeds zijn idd handig, is t ook mogelijk om de resultaten als href link neer te zetten? ik krijg het niet voor elkaar om links te maken in mn config, of dit überhaupt kan weet ik niet
--edit2
kblijf editen hier
ik gebruik deze parameters <xml=rss:channel:item#1:title>
voor de 2e <xml=rss:channel:item#2:title> maar die zie ik dus niet
dat zou toch oplopend gewoon moeten werken? Als ik de RSS feed bekijk zie ik toch echt die structuur. Is dit een Samurize bug?
[ Voor 47% gewijzigd door marko77 op 10-08-2004 21:44 ]
Fokke & Sukke image fetcher
erg fijn lijkt mij het maar ik krijg m niet aan de praat.... de manual van het scrippie gevolgt, en dan als ik m wil testen krijg ik de error: "Write to file failed"....
weet iemand hier (misschien) een oplossing op of heeft iemand m wel draaiend gekregen?
tnx already,
stevenp
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
hoe kan dit ?
edit:
dat fokke sukke script werkt wel bij mij
[ Voor 13% gewijzigd door JvdM op 11-08-2004 20:30 ]
wat wel lukt is de text linkable maken naar b.v. got of active topics, maar hoe kan het dan dat ik alleen de 1e topic zie? hoe hebben anderen dit gefixed?
heeft er iemand een werkende config hiervoor?
iemand enig idee hoe dat van foksuk niet werkt bij mij?
[ Voor 22% gewijzigd door stevenP op 12-08-2004 11:56 ]
Ben ik nu echt de enige waar de readxml plugin niet goed werkt? alle GOT feeds geven alleen het 1e item weer, met b.v. nforce heb ik geen problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 12-08-2004 12:38 ]
-hoe kan ik nu wel in samurize op de hoogte blijven van de headlines van nu.nl ?
- Hoe krijg ik van die soort grafieken als bijvoorbeeld hoeveel mb mijn harde schijf nog vrij hebt? Voorbeeldje: http://home.tiscali.nl/wijker/samurized.jpg en dan bij harde schijf
- Hoe krijg ik mijn Upload en Download snelheid van internet in Samurize?
greets Jordy
[ Voor 13% gewijzigd door JvdM op 12-08-2004 19:46 ]
• Pie als output-manier selecteren bij de hardeschijfmeter
• staat in de startpost, op samurize.com en in zo'n beetje alle voorbeeldconfigs in dit topic: dat mag je dus lekker zelf uitzoeken
[ Voor 64% gewijzigd door JvdM op 12-08-2004 21:50 ]
edit: arg, toch te vroeg gejuichd, deze plugin wertk wel, maar als ik er 3 tegelijk in mn config heb dan halen ze allemaal dezelfde url op terwijl ze toch verschillende zouden moeten zijn, vervolgens geven ze allemaal een error.
kan je er maar één per config hebben ofzo?
[ Voor 62% gewijzigd door marko77 op 12-08-2004 22:42 ]
En marko77: ik ben bang van wel, volgens mij geldt voor alle plugins dat je de variabelen maar 1x voor een hele config kan instellen. Je zou natuurlijk wel 3 aparte configs kunnen maken, misschien lukt het dan wel
nou ik heb *eindelijk* mn fokke en sukke fetcher werkend :O:+
ik heb die dus en ik ga er waarscheinlijk vanaaf nog winamp controls enzo bijmaken, ik ga het zo langzaam opbouwen!

http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop.jpg
[ Voor 119% gewijzigd door gerwinf op 14-08-2004 23:09 ]
Anoniem: 44430
Leuke wallpaper, zou je aub het orgineel kunnen postengerwinf schreef op 14 augustus 2004 @ 14:26:
Vanochtend gedownload en ben er nog niet helemaal in thuis maar toch een eerste poging:
Ik krijg alleen niet de weer-plugin aan de gang. Ik heb Desktopweather gedownload (de nederlandse versie). Maar krijg nog steeds het weer in San-Diego te zien...:(
Die ken ik! Deze staat ergens op DeviantArt, ben link aant zoeke...Anoniem: 44430 schreef op 14 augustus 2004 @ 15:39:
[...]
Leuke wallpaper, zou je aub het orgineel kunnen posten
EDIT: heb het al gevonden
[ Voor 18% gewijzigd door Wim Leers op 14-08-2004 15:47 ]
Hoe heb je die nu.nl newstracker gedaangerwinf schreef op 14 augustus 2004 @ 14:26:
Vanochtend gedownload en ben er nog niet helemaal in thuis maar toch een eerste poging:
[afbeelding]
Ik krijg alleen niet de weer-plugin aan de gang. Ik heb Desktopweather gedownload (de nederlandse versie). Maar krijg nog steeds het weer in San-Diego te zien...:(
Maak je Samurize veld zo klein mogelijk.. Dit scheelt echt..The Evil Brain schreef op 14 augustus 2004 @ 15:51:
hmm, heb sinds een aantal dagen een probleem met Samurize. Zodra de computer een tijd aanstaat (aantal uren) en ik veel bezig ben ermee (dus veel programma's opstarten en weer afsluiten etc.), trekt client.exe na verloop van tijd enkele tientallen procenten CPU en ruim 100 MB geheugen. Een 'reload config' verhelpt het probleem wel, maar is er ook een permanente oplossing?
Ik had in het begin iets ter grote van een kwart van mijn scherm, maar Samurize gebruikte meer dan mijn hele scherm (daar stonden ook nog scripts die ik verplaatst had en dacht dat ze niet meer draaide).. Ging van 48mb naar 8mb..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 103338

Ik heb al gezocht met google, en heb een heel groot deel van de samurize topics gelezen. (de search doet het niet) Zoals ik al zei, ik ben al een flink tijdje aan het proberen enzo. Weet iemand de oplossing?
[edit]Mocht het helpen, dan is hier de .ini
[edit]Het lijkt erop dat de hele funtie om telkens iets uit te voeren niet werkt.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 103338 op 17-08-2004 22:31 . Reden: id'tje ]
Vorige week was mijn computer totaal gecrashed, niks meer aan te redden en geformateerd, bla bla bla.
INI/DLL/VBS-files van Samurize heb ik helaas niet kunnen redden, dus dacht ik bijmezelf nou maak opnieuw een indeling voor mijn desktop.
Alles goed en wel, alles staat erop, behalve (bekende verhaal op de topic) die DutchTV.vbs geeft problemen. Hij werkt wel, maar ik krijg, wanneer ik TXT-file invoer, de eerste twee regels van de textfile, maar wanneer ik via verkenner in de DutchTV.txt kijk, zie ik wel alle zenders, de programmalijst en de tijden ervan.
Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg maar niet meer dan twee regels te zien.
Zoals,
Nederland 1
20.00u Journaal
En dat is het, verder laat hij niks zien.
Probleem/Frustratie 2
POP3Mail V1.11 krijg ik wel/niet meer aan de praat. Ik heb een layout als zie hieronder.

Ik heb wel een active script extra erbij, die kijkt hoeveel mails ik in mijn mailbox heb en ook werkt de functie Getamails, maar hij zet niks in mijn active script, als
Afzender / Onderwerp / Datum
Jantje_____Bla_______16-08-2004
Pietje_____Bla_______17-08-2004
Klaasje____Bla_______18-08-2004
Normaal kreeg ik dat wel, maar nu alleen maar ergenis.
Kent een van jullie deze problemen? Ook heb ik bij enkele gelezen dat de DutchTV,vbs de laatste tijd problemen geeft. Ligt het daaraan.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Die idee had ik ook, maar dan ben je een halve dag bezig om voor elke zender 2 textfiles toe te voegen. Daarvoor hoeft ik maar een textfile toe te voegen, snap niet waarom het nu niet werkt.Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 09:40:
Dat had ik ook. Maak gewoon nog een textfile meter, voor de 3de regel. En voor de 4de en de 5de. en nog 1 voor de 6de etc. etc.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Nee, ik snap ook niet waarom het niet werkt. Maar ik heb zo'n id dat je nu al langer bezig ben.Lord_Salo schreef op 18 augustus 2004 @ 10:08:
Die idee had ik ook, maar dan ben je een halve dag bezig om voor elke zender 2 textfiles toe te voegen. Daarvoor hoeft ik maar een textfile toe te voegen, snap niet waarom het nu niet werkt.
Jammer dat er nog niemand gereageerd had, maar ik ben er zelf al uit. Het lag aan mijn weer-plugin die verhinderde het nieuws en de tv-gids te updaten. Ik ben nu op zoek naar een alternatief.Anoniem: 103338 schreef op 17 augustus 2004 @ 19:14:
Ik ben nu al een hele middag + avond aan het proberen en experimenteren geweest om die tv-gids eindelijk werkende te krijgen. Ik heb dit script. Ik heb uiteraard ook zo'n activescript meter die van dit script en de juiste functie gebruik maakt. (en ook allemaal textfile meters natuurlijk) Ik heb allerlei tijds-instellingen geprobeerd, maar het probleem is, de .txt-file (en als ik dat ingesteld heb: de .tmp-file) BLIJFT ONGEWIJZIGD! Als ik op test script druk dan word ie wel ge-update, maar alleen dan! Uit zichzelf update ie niks. Ik vraag me al een hele tijd af waarom.
Ik heb al gezocht met google, en heb een heel groot deel van de samurize topics gelezen. (de search doet het niet) Zoals ik al zei, ik ben al een flink tijdje aan het proberen enzo. Weet iemand de oplossing?
[edit]Mocht het helpen, dan is hier de .ini
[edit]Het lijkt erop dat de hele funtie om telkens iets uit te voeren niet werkt.
Nou het is me dus wel gelukt om die DutchTV fatsoenlijk te laten werken.Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 09:40:
Dat had ik ook. Maak gewoon nog een textfile meter, voor de 3de regel. En voor de 4de en de 5de. en nog 1 voor de 6de etc. etc.

Ik heb trouwens wel 3 regels per 'blokje', dan krijg ik de naam van de zender plus wat er nu is en wat er straks is.
[ Voor 34% gewijzigd door Sassie op 19-08-2004 14:58 ]
Kan wel wat van Seti vinden maar verders niks over OGR..
[ Voor 36% gewijzigd door D-Raven op 24-08-2004 09:51 ]
Wel handig moest ik het iedere maand kunnen resetten, anders heeft het niet veel zin... Ik gebruik het om te weten hoeveel ik nog kan surfen onder m'n limiet/maand
Of moet ik dit ergens in mijn pc-configuratie aanpassen?
moet je even in de readme.txt van dat scriptje kijken, er is ergens een .ini file ofzo die dat bijhoud... zou je die moeten resetten/deletenSfinx- schreef op 24 augustus 2004 @ 10:44:
Heb ook een klein vraagje: Hoe kan ik m'n totaal up/down resetten? Er is wel een optie om te resetten bij herstarten maar als ik dat aankruis, heropstart en terug afklik staat m'n totaal er weer van de vorige keer.
Wel handig moest ik het iedere maand kunnen resetten, anders heeft het niet veel zin... Ik gebruik het om te weten hoeveel ik nog kan surfen onder m'n limiet/maand
Of moet ik dit ergens in mijn pc-configuratie aanpassen?
*ik ben er niet zeker van maar volgens mij is dat t*

[ Voor 4% gewijzigd door Sfinx- op 24-08-2004 18:30 ]
eh ja dan zou ik het ook niet zo gauw wetenSfinx- schreef op 24 augustus 2004 @ 18:28:
Total up/down is een standaard functie van Samurize, geen speciale plug-in of script. Er is dus nergens iets te vinden van extra ini-files ofzo
misschien het volgende proberen (heb je denk wel gedaan maar voor de zekerheid):
*config reloaden
*rebooten
ja beetje nutteloos eigenlijk maagoed... misschien iemand anders?
Heb 'ns geprobeerd met m'n netwerk-kabel uit te trekken enzo maar noppes. Je kan ook bij netwerkconfiguratie de verbinding "herstellen", dan leek het of ie daar gereset was maar in Samurize gaf ie dan een nog veel groter resultaat dan ervoor. Erg eigenaardig, ik heb er geen flauw idee van wat ik moet doen
Screen

Winampskin, semi bijpassend
http://www.xs4all.nl/~grv...Fourth/OverviewWinamp.jpg
Background:
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/Expansions.png
Config
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/Altnew.ini
Font
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/hoog05_53.TTF
alternativ
Main Desktop | |||
![]() | |||
Uitleg icoontjes (van boven naar beneden) | |||
1. System (monitor) ![]() | 2. Weather (zonnetje) ![]() | 3. Media (muzieknoot) ![]() | 4. Slideshow (fototoestel) ![]() |
De slideshow laat om de 10 seconden een foto uit mijn archief zien. Als je er op klikt krijg je de hele foto te zien.
5. Homepage (ster)
Opent mijn homepage
6. GMail (mailbox)
Directe link naar mijn GMail account
7. Screenshot (desktop)
Maakt per direct een schermprintje van mijn desktop
Onderin staan ook nog enkele icoontjes, maar die zijn gereserveerd voor mijn vriendin..
Theme : Opus 3.0
Background : Strange Day v2
Icons : Pastel
Mijn allereerste config. Veel 'geleend' van bestaande configs en naar eigen behoefte aangepast. Schiet er maar op los zou ik zo zeggen....
* * * U P D A T E * * *
Voor diegene die belangstelling hebben, de config is te H I E R te downen. Hou wel rekening met het volgende:
- De file is een kleine 10Mb, dit omdat ik alle files (icons ed) bijgevoegd heb
- Plaats de dirs in je Samurize dir maar zorg ervoor dat je bestaande bestanden NIET overschreven worden. Dit omdat ik hoogst waarschijnlijk veel te veel extra's heb meegeven.
- Start de client als volgt: "Client.exe i=magmania c=magmania/magmania00.ini reload"
- En vergeet niet alle paden naar plaatjes, iconen en andere metingen aan te passen.
De layout van de post maar even "gefatsoeneerd"
[ Voor 67% gewijzigd door ma9ma op 30-08-2004 08:10 ]
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Anoniem: 66941
zou je die met me kunnen sharen?
dan zou ik je heel dankbaar zijn
pastels icons ownen trouwens
ik gebruik ze ook!
Ik heb psies hetzelfde.. en ben er ook 8er dat het aan het (nieuwe) weerscript ligt...Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 13:16:
[...]
Jammer dat er nog niemand gereageerd had, maar ik ben er zelf al uit. Het lag aan mijn weer-plugin die verhinderde het nieuws en de tv-gids te updaten. Ik ben nu op zoek naar een alternatief.
Ze werken wel als ik ik ze in een losse config zet maar samen in 1 config.... no go
Nou nog een oplossing vinden... Iemand?
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Mijn post is aangepast, ik zal hoogst waarschijnlijk wel veel te veel meegegeven hebben maar ik had geen zin om nu nog alles uit te zoeken. Dat doe ik binnenkort nog wel een keer om het bestandje wat kleiner te krijgen.Anoniem: 66941 schreef op 29 augustus 2004 @ 20:05:
wow Magma erg mooie config
zou je die met me kunnen sharen?
dan zou ik je heel dankbaar zijn
pastels icons ownen trouwens
ik gebruik ze ook!
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Anoniem: 41287
Weet iemand wat ik fout doe ?
nou daarvoor heb je idd een ander programma voor nodig, iet's als StyleXP, of windowsblinds.LuukNouwen schreef op 01 september 2004 @ 14:25:
Kun je met samurize ook de taalkbalk van windows 2000 pro aanpassen/restylen? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken als het niet met samurize kan?
Je kan wel met SS een balk in je startbalk maken met meters enzo, dus netzoals van snelstarten ofzo, maar dan compleet gemaakt met SS maar niet skinnen, dat kan niet
Anoniem: 112958
Ik heb hetzelfde probleemMRic3 schreef op 29 augustus 2004 @ 20:20:
[...]
Ik heb psies hetzelfde.. en ben er ook 8er dat het aan het (nieuwe) weerscript ligt...
Ze werken wel als ik ik ze in een losse config zet maar samen in 1 config.... no go
Nou nog een oplossing vinden... Iemand?
ik gebruik deze scripts:
- DesktopWeatherXML v1.4
- DutchTV
En deze updaten niet automatisch.
Er zit bij DesktopWeatherXML een standaard config. En deze update bij mij ook niet automatisch alleen als ik op "reload config" klik.
Als ik daarna weer naar mijn eigen config ga dan is hij wel geupdate maar dat is logisch want ze gebruiken hetzelfde bestand.
Ook update de tv gids niet meer sinds ik DesktopWeatherXML gebruik.
Een oplossing is ook hier zeer welkom:)
Noemenswaardige scriptjes:
PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin
En hier ook nog even: Mijn Samurize Dir.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 41287 op 04-09-2004 12:42 ]
graag, hij ziet er erg gelikt uit !Anoniem: 41287 schreef op 02 september 2004 @ 10:36:
Hier mijn uiteindelijke config:
[afbeelding]
PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin
Als er vraag is naar mijn samurize-dir, zal ik deze wel posten..
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.

Desktop thuis 17" CRT (1152 *864)
Vergroting: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop.jpg

Desktop werk 19" TFT (1600 * 1200)
Vergroting: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop_werk.jpg
[ Voor 4% gewijzigd door gerwinf op 02-09-2004 14:57 ]
Heb wel 't een en ander aangepast. Die wallpaper kreeg ik van iemand die veel van dat soort wallpapers met vectorgraphics maakt.
Anoniem: 55811
Ik kan de active script meter zetten, dutch tv script selecteren, generatelisting als functie maar waar zet ik welke lijnen hij moet inlezen. Ik zit nu al 10 minuten te staren op alle parameters maar ik zie het maar niet staan

Bestaat er ook een script dat dingen zoals ngc, vitaya?
Alvast bedankt.
Anoniem: 55811
Maar van elke zender laat hij de naam zien en daaronder het programma dat nu bezig is. Ik heb gezet dat er drie regels ingelezen moeten worden maar hij leest er dus blijkbaar maar 2 in? Als ik nu om te proberen eens de parameter op 6 zet, om 6 regels in te lezen komen er nog altijd maar twee ...
Enkel als ik op "Test Script" klik dan voert ie het script uit.
Moet ik soms ergens action scripts aanzetten of zo?
EDIT: Oeps, blijkbaar werkt het ondertussen toch. Paar keer herstart, wat geprutst hier en daar. Toch vreemd

EDIT2:
Kzal ineens maar 'n screenshot posten van m'n huidige configuratie, als er vraag naar is wil ik de ini file ook wel online zetten... (aanklikken voor high resolution). Zoals je ziet een kloon van een paar posts hierboven maar toch wel wat aangepast. Voorlopig dezelfde wallpaper gebruikt, tot ik em beu ben

[ Voor 52% gewijzigd door Sfinx- op 03-09-2004 22:37 ]
kan je misschien je samurize-dir weer uploaden? alvast bedankt.Anoniem: 41287 schreef op 02 september 2004 @ 10:36:
Hier mijn uiteindelijke config:
[afbeelding]
PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin
Als er vraag is naar mijn samurize-dir, zal ik deze wel posten..
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Op verzoek: Mijn Samurize Dir.Dextourius schreef op 04 september 2004 @ 11:55:
[...]
kan je misschien je samurize-dir weer uploaden? alvast bedankt.
De Rss-fetcher heeft bij mij op dit moment moeite met de nu.nl headlines en ik heb geen flauw idee waarom; maar ik hoop dat het probleem bij nu.nl ligt...
No problem met de clone maar ik wil wel ff weten hoe je die winamp controls erin hebt geragdSfinx- schreef op 03 september 2004 @ 19:54:
Kzal ineens maar 'n screenshot posten van m'n huidige configuratie, als er vraag naar is wil ik de ini file ook wel online zetten... (aanklikken voor high resolution). Zoals je ziet een kloon van een paar posts hierboven maar toch wel wat aangepast. Voorlopig dezelfde wallpaper gebruikt, tot ik em beu ben
[afbeelding]
alternativ
Met Winamp Controller, kan je hier terugvinden op de site van SamurizeAlternativ schreef op 04 september 2004 @ 13:04:
[...]
No problem met de clone maar ik wil wel ff weten hoe je die winamp controls erin hebt geragd, if it is ok with u
Nog 'n tip: ik heb de ellips van m'n winamp controller gelinkt naar winamp.exe, zodat ie winamp opstart als ik er op klik, erg handig
Heb samurize nog maar net ontdekt, wel erg handig moet ik zeggen. Ondertussen werken m'n Active Scripts wel terug niet meer, snap er niks van
Nette config! Ik ben dan ook aan de gang gegaan met Samurize met jouw config als basis. Mag ik misschien vragen met wat voor programma/skin jouw (bijpassende) start balk is gemaakt?Alternativ schreef op 25 augustus 2004 @ 10:50:
Nieuwe kast, Semi nieuwe config
Screen
[afbeelding]
Winampskin, semi bijpassend
http://www.xs4all.nl/~grv...Fourth/OverviewWinamp.jpg
Background:
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/Expansions.png
Config
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/Altnew.ini
Font
http://www.xs4all.nl/~grvdh/Samourize/Fourth/hoog05_53.TTF

background:
beetje gemod, origineel van deviantart
theme:
standaard windows classic
font:
Radio Space
//edit: hoe kan je zien hoeveel je config vreet kwa ram?

[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 05-09-2004 10:27 ]
Mijn skin is de standaard die bij de stylexp versie wordt geleverd de 521-advance-4-2.nnk schreef op 04 september 2004 @ 22:22:
[...]
Nette config! Ik ben dan ook aan de gang gegaan met Samurize met jouw config als basis. Mag ik misschien vragen met wat voor programma/skin jouw (bijpassende) start balk is gemaakt?
Style xp http://www.tgtsoft.com/ daar te downloaden.
Nog een vraag hoe kan ik zonder een extra script zien hoeveel kb per seconde ik download ik ben al aan het stoeien geweest met perfmon maar zodra de pc reboot is ie dat kwijt en blijft ie hangen op 0? Ik neem aan dat ik weer een script moet draaien maar ik wil zo weinig mogelijk ram geheugen in gebruik nemen voor de config.
alternativ
Gewoon een PerfMon invoegen, optie Netwerkinterface, Totaal aantal bytes per seconde (daar aanduiden welke verbinding). Best converteren van Bytes naar KiloBytes natuurlijk
En niet dat het iemand interesseert maar ik heb ondertussen een "tijdelijke oplossing" gevonden voor mijn probleem (Active Scripts die niet werken) - als ik in de rechtermuisknop menu in verkenner voor een vbs bestand kijk bij "Openen met" zag ik "Microsoft Windows Based Script Host" staan. Als ik dit doe gebeurt er op het eerste gezicht niets maar als ik dan Samurize afsluit en terug opstart, werken ineens al m'n scripts.
Probleem is dat ik dat programmaatje niet vind op m'n pc, al zitten zoeken op "script" en dergelijke maar niets te vinden

Dat heb ik dus gedaan ik heb de verbinding gepakt en hij geeft het ook netjes weer (beetje verstand van samurize heb ik dan ook wel weerSfinx- schreef op 05 september 2004 @ 11:42:
Daar heb je geen script voor nodig
Gewoon een PerfMon invoegen, optie Netwerkinterface, Totaal aantal bytes per seconde (daar aanduiden welke verbinding). Best converteren van Bytes naar KiloBytes natuurlijk
Overigens ik maak wel onderscheid in down en upload mischien dat het daaraan kan liggen. Is er overigens geen netlimiter plug in
[ Voor 11% gewijzigd door Alternativ op 05-09-2004 11:46 ]
alternativ
Onder het motto: beter goed gejat dan slecht verzonnen dacht ik: ik maak ook zo'n mooi progress ovaaltje:Sfinx- schreef op 03 september 2004 @ 19:54:
Ik zit met een probleempje, om een of andere reden voert Samurize mijn active script(s) niet automatisch uit, er staat nochtans "elke x minuten uitvoeren" en daar heb ik al vanalles ingevoerd, ook al met "vaker uitvoeren" en om de zoveel seconden, maar niets helpt.
Enkel als ik op "Test Script" klik dan voert ie het script uit.
Moet ik soms ergens action scripts aanzetten of zo?
EDIT: Oeps, blijkbaar werkt het ondertussen toch. Paar keer herstart, wat geprutst hier en daar. Toch vreemd
EDIT2:
[afbeelding]

Bahbah! waarom ziet dit er zo kartelig uit?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 05-09-2004 11:58 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik heb de config al nagekeken en 1 voor 1 alle velden weggehaald, maar ze hebben allemaal een even grote bijdrage.
Client.exe blokkeren of toestaan in ZA maakt geen verschil.
Is dit normaal, of is er toch iets mis met mijn config?
[ Voor 4% gewijzigd door bart_x op 05-09-2004 20:59 . Reden: 't is een configje ]
* Dutch.ini in ./Samurize/Plugins/Weather.2004.Languages
* CustomLanguage=Dutch in Weather.2004.ini
Hij blijft de benamingen in het engels geven... Iemand een idee?
(<-- scoutsleider)
* MRic3 heeft die vertaling gemaaktjfeelders schreef op 05 september 2004 @ 15:54:
Gebruikt iemand van jullie de Weather.2004.dll v0.97 plugin met de nederlandse vertaling? Ik heb alles goed in gesteld:
* Dutch.ini in ./Samurize/Plugins/Weather.2004.Languages
* CustomLanguage=Dutch in Weather.2004.ini
Hij blijft de benamingen in het engels geven... Iemand een idee?
(maar ik gebruik hem zelf niet, ik wil alles in het engels hebben en die vertaling is af en toe wazig omdat NL geen algemeen gebruikte termen hebben voor bijvoorbeeld 1/8 en 1/4 maan (is vertaald is wassende maansikkel, das goed, maar ziet er denk ik niet uit)
Anyway, start je computer een keer opnieuw op en dan zal ie het hoogstwaarschijnlijk wel goed doen...

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Ah, ik had je al een pushmessage op het samurize-forum gestuurd. Zo ff rebooten...
Nee, dit is de functie IconCC en voor de voorspellingen IconForecast. AlertIcon wordt gebruikt in geval van een weerswaarschuwing zoals extreem hoog water of extreem harde wind. Misschien moet je eens een locale kiezen van Florida. Ik denk dat je dan een AlertIcon krijgt vanwege de huidige tornado...Sfinx- schreef op 05 september 2004 @ 18:30:
Als ik mij niet vergis is dit de functie "AlertIcon".
OK, dat werkt dus niet... Nog steeds alles in het engels. Heeft iemand het werkend gekregen?jfeelders schreef op 05 september 2004 @ 19:31:
Zo ff rebooten...
en de losse parameters die je invult in samurize leeg laat (location ID, unit type)CustomLanguage=dutch
dan doet ie het bij mij.
Let wel op, er word vrij weinig vertaald. Kijk maar eens in de vertalings file. Als ik een standaard meegeleverde ini load, dan zie ik 1 of 2 regeltjes waar een nederlands woord staat.
Als je de Weather.2004.ini weer opent staat ie dan weer op "none" of blijft ie op dutch staan? Je moet namelijk samurize niet lopen als je de .ini veranderd...
[ Voor 19% gewijzigd door MRic3 op 05-09-2004 21:39 ]
Ik heb het nu bij <cond> en Now - <name> zo ingesteld en ik zie geen veranderingen.
Client en Config liepen niet en de temp-dir is leeggemaakt... HELP!
Ik heb een standard .ini geladen en die aangepast, veel makkelijker
Zie je iets nederlands staan als je een standaard meegeleverde .ini laadt?
Laad bijvoorbeeld eens de meegeleverde weather.2004.lots.of.features.ini ...
Als ik die laad dan zie ik o.a. 2 woorden vertaald staan "vanacht" en "morgen"
De tekst niet vertaald wordt is gewoon tekst veld en moet je zelf vervangen..
Hierbij maar eens mijn desktop. (klikbaar)
Vandaag desktopweather vervangen door Weather 2004.. Wil alleen de dag nog voor de maand krijgen en dagnamen uitbreiden naar 3 letters, maar heb nog niet gevonden hoe
[ Voor 81% gewijzigd door M@cer op 05-09-2004 23:13 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Na het invullen van de ontbrekende parameters werkt het nog steeds. Dat heeft/had er dus niets mee te maken...
[ Voor 24% gewijzigd door jfeelders op 06-09-2004 08:14 ]
't is opgelost: bij de Project options stond de Display Refresh Interval op 50 ms (inderdaad iets te overdreven

[ Voor 2% gewijzigd door bart_x op 06-09-2004 18:06 . Reden: typo ]
Battle.net Spud#2543
mag, maar in het volgende topicstevenP schreef op 07 september 2004 @ 15:59:
ja dat zou idd fijn zijn, ik kan anders wel meehelpen met de starttopic tepelstriltje:)
zie hier -> Serious Samurize Stuff deel 3
gelieve daar verder te gaan met configs posten!
Battle.net Spud#2543
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.