Serious Samurize Stuff deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.993 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
hehe tnx!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
ik heb nu mijn GoT bookmarks via de RSS-feed en de standaard rss-plugin die bij samurize zit. Van dit knopje gewoon de link kopieren: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/rss.gif
Kan in elk forum, en ook in Active Topics enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
weet iemand of het mogelijk is om een xml feed vanuit een samurize server ook om te zetten naar b.v. megabytes o.i.d.?

ik heb namelijk een andere pc hier staan die ik wil monitoren vanuit mijn pc, 27 gb schijfruimte in MB wordt in xml weergegeven als 27345,23535 mb, oftewel de decimalen worden weergegeven terwijl dit in de client niet zo is.

Is dit te omzeilen? via de standaard instellingen is het mij niet gelukt

@evil brain:
die rss feeds zijn idd handig, is t ook mogelijk om de resultaten als href link neer te zetten? ik krijg het niet voor elkaar om links te maken in mn config, of dit überhaupt kan weet ik niet :P

--edit2
kblijf editen hier >:) , kheb nu de active topics in een samurize box, maar ik krijg altijd maar één topic te zien (de 1e)
ik gebruik deze parameters <xml=rss:channel:item#1:title>
voor de 2e <xml=rss:channel:item#2:title> maar die zie ik dus niet

dat zou toch oplopend gewoon moeten werken? Als ik de RSS feed bekijk zie ik toch echt die structuur. Is dit een Samurize bug?

[ Voor 47% gewijzigd door marko77 op 10-08-2004 21:44 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
ik ben op dit script gestuidt:
Fokke & Sukke image fetcher

erg fijn lijkt mij het maar ik krijg m niet aan de praat.... de manual van het scrippie gevolgt, en dan als ik m wil testen krijg ik de error: "Write to file failed"....

weet iemand hier (misschien) een oplossing op of heeft iemand m wel draaiend gekregen?

tnx already,
stevenp

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 07:26

JvdM

<---->

he all, ik ben ook even wezen klooien met Samurize alleen nu wil ik de RSS van Nu.nl invoegen. Nou dat lukt wle maar de linkjes worden niet klikbaar en de tijden blijven 0.00

hoe kan dit ?:S

edit:

dat fokke sukke script werkt wel bij mij :S

[ Voor 13% gewijzigd door JvdM op 11-08-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
wat betreft dat linkjes-in-de-rss-feed: volgens mij kan de plugin dat gewoon niet. Heb zelf namelijk ook ff gekeken in de config-editor, en daar kon ik iig geen optie vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
ja, de link uit de rss kan je er niet inzetten,

wat wel lukt is de text linkable maken naar b.v. got of active topics, maar hoe kan het dan dat ik alleen de 1e topic zie? hoe hebben anderen dit gefixed?

heeft er iemand een werkende config hiervoor?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Maar als je gewoon een active desktop doet, dan kan je wel de headlines vna bv nu.nl enzo laten zien

• stevenP
ja idd, ik draai al een tijdje succesvol een T.net tracker en Nu.nl tracker op mn desktop, werkt goed hiero...

iemand enig idee hoe dat van foksuk niet werkt bij mij?

[ Voor 22% gewijzigd door stevenP op 12-08-2004 11:56 ]

• marko77
active desktop is iets heel anders, ik wil het graag werkend hebben in mijn samurize.

Ben ik nu echt de enige waar de readxml plugin niet goed werkt? alle GOT feeds geven alleen het 1e item weer, met b.v. nforce heb ik geen problemen.

Mijn rig

• The Evil Brain
tja, ik denk het wel. Ik gebruik trouwens rss_fetcher.dll, en ik gebruik dus de RSS-feed ipv de XML-feed. Werkt de RSS-feed bij jou wel goed?

[ Voor 4% gewijzigd door The Evil Brain op 12-08-2004 12:38 ]

• JvdM

JvdM

<---->

even een paar vraagjes:

-hoe kan ik nu wel in samurize op de hoogte blijven van de headlines van nu.nl ?

- Hoe krijg ik van die soort grafieken als bijvoorbeeld hoeveel mb mijn harde schijf nog vrij hebt? Voorbeeldje: http://home.tiscali.nl/wijker/samurized.jpg en dan bij harde schijf

- Hoe krijg ik mijn Upload en Download snelheid van internet in Samurize?

greets Jordy

[ Voor 13% gewijzigd door JvdM op 12-08-2004 19:46 ]

• The Evil Brain
• via de rss_fetcher.dll-plugin. Zie ook het RSS-linkje op nu.nl
• Pie als output-manier selecteren bij de hardeschijfmeter
• staat in de startpost, op samurize.com en in zo'n beetje alle voorbeeldconfigs in dit topic: dat mag je dus lekker zelf uitzoeken

• JvdM

JvdM

<---->

Dankje wel voor de antwoorden. Alleen ik had al eens met dat RSS gedaan. maar hij laadde niet de nieuwe headlines en de tijden staan op 0.00 het zelfde geld bij andere RSS codes :S

[ Voor 64% gewijzigd door JvdM op 12-08-2004 21:50 ]

• marko77
thanx evil! die rss_fetcher werkt veel beter dan de readxml plugin, waarom? geen idee :P

edit: arg, toch te vroeg gejuichd, deze plugin wertk wel, maar als ik er 3 tegelijk in mn config heb dan halen ze allemaal dezelfde url op terwijl ze toch verschillende zouden moeten zijn, vervolgens geven ze allemaal een error.

kan je er maar één per config hebben ofzo?

[ Voor 62% gewijzigd door marko77 op 12-08-2004 22:42 ]

Mijn rig

• The Evil Brain
tja, blijkbaar is die RSS-plugin dus nog niet helemaal perfect. Ik heb er zelf geen last van bij mijn GoT-bookmarks, maar blijkbaar doet ie tijden dus niet goed? :?

En marko77: ik ben bang van wel, volgens mij geldt voor alle plugins dat je de variabelen maar 1x voor een hele config kan instellen. Je zou natuurlijk wel 3 aparte configs kunnen maken, misschien lukt het dan wel :)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
vond mun oude ss style beetje te slordig vandaar wat aanpassingen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~paape022/pics/desktop12802.jpg

wat meer overzichtelijker

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ziet er gelikt uit mrboomblaster!

nou ik heb *eindelijk* mn fokke en sukke fetcher werkend :O:+

ik heb die dus en ik ga er waarscheinlijk vanaaf nog winamp controls enzo bijmaken, ik ga het zo langzaam opbouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 15:43
Vanochtend gedownload en ben er nog niet helemaal in thuis maar toch een eerste poging:

Afbeeldingslocatie: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktopklein.jpg

http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop.jpg

[ Voor 119% gewijzigd door gerwinf op 14-08-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44430

gerwinf schreef op 14 augustus 2004 @ 14:26:
Vanochtend gedownload en ben er nog niet helemaal in thuis maar toch een eerste poging:

Ik krijg alleen niet de weer-plugin aan de gang. Ik heb Desktopweather gedownload (de nederlandse versie). Maar krijg nog steeds het weer in San-Diego te zien...:(
Leuke wallpaper, zou je aub het orgineel kunnen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 08:20
Anoniem: 44430 schreef op 14 augustus 2004 @ 15:39:
[...]

Leuke wallpaper, zou je aub het orgineel kunnen posten :)
Die ken ik! Deze staat ergens op DeviantArt, ben link aant zoeke...

EDIT: heb het al gevonden _/-\o_ http://www.deviantart.com/deviation/7451846/

[ Voor 18% gewijzigd door Wim Leers op 14-08-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Ja dat is 'm...heb hem alleen wat aangepast zodat ze nu links ipv rechts staat en de achtergrond vondt ik ook niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
hmm, heb sinds een aantal dagen een probleem met Samurize. Zodra de computer een tijd aanstaat (aantal uren) en ik veel bezig ben ermee (dus veel programma's opstarten en weer afsluiten etc.), trekt client.exe na verloop van tijd enkele tientallen procenten CPU en ruim 100 MB geheugen. Een 'reload config' verhelpt het probleem wel, maar is er ook een permanente oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

gerwinf schreef op 14 augustus 2004 @ 14:26:

[afbeelding]

Ik krijg alleen niet de weer-plugin aan de gang. Ik heb Desktopweather gedownload (de nederlandse versie). Maar krijg nog steeds het weer in San-Diego te zien...:(
Hoe heb je die nu.nl newstracker gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwinf
Nu.nl tracker is te downloaden op: http://www.samurize.com/m.../visit.php?cid=12&lid=728

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:52
The Evil Brain schreef op 14 augustus 2004 @ 15:51:
hmm, heb sinds een aantal dagen een probleem met Samurize. Zodra de computer een tijd aanstaat (aantal uren) en ik veel bezig ben ermee (dus veel programma's opstarten en weer afsluiten etc.), trekt client.exe na verloop van tijd enkele tientallen procenten CPU en ruim 100 MB geheugen. Een 'reload config' verhelpt het probleem wel, maar is er ook een permanente oplossing?
Maak je Samurize veld zo klein mogelijk.. Dit scheelt echt..
Ik had in het begin iets ter grote van een kwart van mijn scherm, maar Samurize gebruikte meer dan mijn hele scherm (daar stonden ook nog scripts die ik verplaatst had en dacht dat ze niet meer draaide).. Ging van 48mb naar 8mb..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

nog n vraagje, ik heb nu een .ini file die ik in mijn bestaande config wil zetten, hoe doe ik dit :S je kan niet kopieren plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:25
File > Merge... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103338

Ik ben nu al een hele middag + avond aan het proberen en experimenteren geweest om die tv-gids eindelijk werkende te krijgen. Ik heb dit script. Ik heb uiteraard ook zo'n activescript meter die van dit script en de juiste functie gebruik maakt. (en ook allemaal textfile meters natuurlijk) Ik heb allerlei tijds-instellingen geprobeerd, maar het probleem is, de .txt-file (en als ik dat ingesteld heb: de .tmp-file) BLIJFT ONGEWIJZIGD! Als ik op test script druk dan word ie wel ge-update, maar alleen dan! Uit zichzelf update ie niks. Ik vraag me al een hele tijd af waarom. 8)7
Ik heb al gezocht met google, en heb een heel groot deel van de samurize topics gelezen. (de search doet het niet) Zoals ik al zei, ik ben al een flink tijdje aan het proberen enzo. Weet iemand de oplossing?

[edit]Mocht het helpen, dan is hier de .ini

[edit]Het lijkt erop dat de hele funtie om telkens iets uit te voeren niet werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 103338 op 17-08-2004 22:31 . Reden: id'tje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Sinds twee dagen ben ik erg gefrustreerd.
Vorige week was mijn computer totaal gecrashed, niks meer aan te redden en geformateerd, bla bla bla.
INI/DLL/VBS-files van Samurize heb ik helaas niet kunnen redden, dus dacht ik bijmezelf nou maak opnieuw een indeling voor mijn desktop.
Alles goed en wel, alles staat erop, behalve (bekende verhaal op de topic) die DutchTV.vbs geeft problemen. Hij werkt wel, maar ik krijg, wanneer ik TXT-file invoer, de eerste twee regels van de textfile, maar wanneer ik via verkenner in de DutchTV.txt kijk, zie ik wel alle zenders, de programmalijst en de tijden ervan.
Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg maar niet meer dan twee regels te zien.
Zoals,
Nederland 1
20.00u Journaal

En dat is het, verder laat hij niks zien.

Probleem/Frustratie 2
POP3Mail V1.11 krijg ik wel/niet meer aan de praat. Ik heb een layout als zie hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://www.samurize.com/userfiles/7190/pop3mail1v11.jpg

Ik heb wel een active script extra erbij, die kijkt hoeveel mails ik in mijn mailbox heb en ook werkt de functie Getamails, maar hij zet niks in mijn active script, als
Afzender / Onderwerp / Datum
Jantje_____Bla_______16-08-2004
Pietje_____Bla_______17-08-2004
Klaasje____Bla_______18-08-2004

Normaal kreeg ik dat wel, maar nu alleen maar ergenis.

Kent een van jullie deze problemen? Ook heb ik bij enkele gelezen dat de DutchTV,vbs de laatste tijd problemen geeft. Ligt het daaraan.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat had ik ook. Maak gewoon nog een textfile meter, voor de 3de regel. En voor de 4de en de 5de. en nog 1 voor de 6de etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 09:40:
Dat had ik ook. Maak gewoon nog een textfile meter, voor de 3de regel. En voor de 4de en de 5de. en nog 1 voor de 6de etc. etc.
Die idee had ik ook, maar dan ben je een halve dag bezig om voor elke zender 2 textfiles toe te voegen. Daarvoor hoeft ik maar een textfile toe te voegen, snap niet waarom het nu niet werkt.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Salo schreef op 18 augustus 2004 @ 10:08:
Die idee had ik ook, maar dan ben je een halve dag bezig om voor elke zender 2 textfiles toe te voegen. Daarvoor hoeft ik maar een textfile toe te voegen, snap niet waarom het nu niet werkt.
Nee, ik snap ook niet waarom het niet werkt. Maar ik heb zo'n id dat je nu al langer bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103338 schreef op 17 augustus 2004 @ 19:14:
Ik ben nu al een hele middag + avond aan het proberen en experimenteren geweest om die tv-gids eindelijk werkende te krijgen. Ik heb dit script. Ik heb uiteraard ook zo'n activescript meter die van dit script en de juiste functie gebruik maakt. (en ook allemaal textfile meters natuurlijk) Ik heb allerlei tijds-instellingen geprobeerd, maar het probleem is, de .txt-file (en als ik dat ingesteld heb: de .tmp-file) BLIJFT ONGEWIJZIGD! Als ik op test script druk dan word ie wel ge-update, maar alleen dan! Uit zichzelf update ie niks. Ik vraag me al een hele tijd af waarom. 8)7
Ik heb al gezocht met google, en heb een heel groot deel van de samurize topics gelezen. (de search doet het niet) Zoals ik al zei, ik ben al een flink tijdje aan het proberen enzo. Weet iemand de oplossing?

[edit]Mocht het helpen, dan is hier de .ini

[edit]Het lijkt erop dat de hele funtie om telkens iets uit te voeren niet werkt.
Jammer dat er nog niemand gereageerd had, maar ik ben er zelf al uit. Het lag aan mijn weer-plugin die verhinderde het nieuws en de tv-gids te updaten. Ik ben nu op zoek naar een alternatief.

• Lord_Salo
Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 09:40:
Nou het is me dus wel gelukt om die DutchTV fatsoenlijk te laten werken. :Y) Ik heb het een voor een regel ingevoerd en zo opgelost en het werkt dus wel. heb me wel een tijd gekost om dat allemaal in te voeren, maarjah als je geen leven hebt als ik.... 8)7 8)7 8)7

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:31
Ach zo heb ik het ook, is wel wat omslachtig, maar goed je hebt er weinig last van behalve als je je config aan gaat passen.
Ik heb trouwens wel 3 regels per 'blokje', dan krijg ik de naam van de zender plus wat er nu is en wat er straks is.

[ Voor 34% gewijzigd door Sassie op 19-08-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 23:15
Hey is er ook een samurize plugin voor de OGR-client ??
Kan wel wat van Seti vinden maar verders niks over OGR..

[ Voor 36% gewijzigd door D-Raven op 24-08-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 12:07
Heb ook een klein vraagje: Hoe kan ik m'n totaal up/down resetten? Er is wel een optie om te resetten bij herstarten maar als ik dat aankruis, heropstart en terug afklik staat m'n totaal er weer van de vorige keer.

Wel handig moest ik het iedere maand kunnen resetten, anders heeft het niet veel zin... Ik gebruik het om te weten hoeveel ik nog kan surfen onder m'n limiet/maand ;)

Of moet ik dit ergens in mijn pc-configuratie aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Sfinx- schreef op 24 augustus 2004 @ 10:44:
Heb ook een klein vraagje: Hoe kan ik m'n totaal up/down resetten? Er is wel een optie om te resetten bij herstarten maar als ik dat aankruis, heropstart en terug afklik staat m'n totaal er weer van de vorige keer.

Wel handig moest ik het iedere maand kunnen resetten, anders heeft het niet veel zin... Ik gebruik het om te weten hoeveel ik nog kan surfen onder m'n limiet/maand ;)

Of moet ik dit ergens in mijn pc-configuratie aanpassen?
moet je even in de readme.txt van dat scriptje kijken, er is ergens een .ini file ofzo die dat bijhoud... zou je die moeten resetten/deleten

*ik ben er niet zeker van maar volgens mij is dat t*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Total up/down is een standaard functie van Samurize, geen speciale plug-in of script. Er is dus nergens iets te vinden van extra ini-files ofzo :/

[ Voor 4% gewijzigd door Sfinx- op 24-08-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Sfinx- schreef op 24 augustus 2004 @ 18:28:
Total up/down is een standaard functie van Samurize, geen speciale plug-in of script. Er is dus nergens iets te vinden van extra ini-files ofzo :/
eh ja dan zou ik het ook niet zo gauw weten :9

misschien het volgende proberen (heb je denk wel gedaan maar voor de zekerheid):
*config reloaden
*rebooten

ja beetje nutteloos eigenlijk maagoed... misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Dat helpt dus allemaal niet :)

Heb 'ns geprobeerd met m'n netwerk-kabel uit te trekken enzo maar noppes. Je kan ook bij netwerkconfiguratie de verbinding "herstellen", dan leek het of ie daar gereset was maar in Samurize gaf ie dan een nog veel groter resultaat dan ervoor. Erg eigenaardig, ik heb er geen flauw idee van wat ik moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
vreemd... je zou eens moeten kijken of ook andere programma's dit totaal blijven aangeven. Want _volgens mij_ gebruikt Samurize hiervoor een standaard Windows-functie. Maar goed, Winbar heeft ook zo'n functie, en volgens mij Statbar ook. Je zou eens kunnen kijken of die hetzelfde probleem geven, want dan ligt het aan Windows. En dan zou het misschien een kwestie zijn van netwerkkaartdrivers updaten ofzo (ik doe maar een gooi, maar misschien helpt het :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Nuja dan weet ik nog steeds niet waar ik het zou moeten resetten, of doet ie dat automatisch per maand of zo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-06 09:43

Alternativ

4 8 15 16 23 42

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Bij deze mijn bijdrage:

Main Desktop

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40003/full.jpg

Uitleg icoontjes (van boven naar beneden)

1. System
(monitor)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40001/thumb.jpg

2. Weather
(zonnetje)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40002/thumb.jpg

3. Media
(muzieknoot)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39999/thumb.jpg

4. Slideshow
(fototoestel)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/40000/thumb.jpg

De slideshow laat om de 10 seconden een foto uit mijn archief zien. Als je er op klikt krijg je de hele foto te zien.

5. Homepage (ster)
Opent mijn homepage

6. GMail (mailbox)
Directe link naar mijn GMail account

7. Screenshot (desktop)
Maakt per direct een schermprintje van mijn desktop

Onderin staan ook nog enkele icoontjes, maar die zijn gereserveerd voor mijn vriendin..

Theme : Opus 3.0
Background : Strange Day v2
Icons : Pastel

Mijn allereerste config. Veel 'geleend' van bestaande configs en naar eigen behoefte aangepast. Schiet er maar op los zou ik zo zeggen....

* * * U P D A T E * * *

Voor diegene die belangstelling hebben, de config is te H I E R te downen. Hou wel rekening met het volgende:
  1. De file is een kleine 10Mb, dit omdat ik alle files (icons ed) bijgevoegd heb
  2. Plaats de dirs in je Samurize dir maar zorg ervoor dat je bestaande bestanden NIET overschreven worden. Dit omdat ik hoogst waarschijnlijk veel te veel extra's heb meegeven.
  3. Start de client als volgt: "Client.exe i=magmania c=magmania/magmania00.ini reload"
  4. En vergeet niet alle paden naar plaatjes, iconen en andere metingen aan te passen.
edit:
De layout van de post maar even "gefatsoeneerd"

[ Voor 67% gewijzigd door ma9ma op 30-08-2004 08:10 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66941

wow Magma erg mooie config :)
zou je die met me kunnen sharen?
dan zou ik je heel dankbaar zijn :D
pastels icons ownen trouwens
ik gebruik ze ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 13:37

MRic3

Of praat ik weer poep?

Anoniem: 103338 schreef op 18 augustus 2004 @ 13:16:
[...]

Jammer dat er nog niemand gereageerd had, maar ik ben er zelf al uit. Het lag aan mijn weer-plugin die verhinderde het nieuws en de tv-gids te updaten. Ik ben nu op zoek naar een alternatief.
Ik heb psies hetzelfde.. en ben er ook 8er dat het aan het (nieuwe) weerscript ligt...
Ze werken wel als ik ik ze in een losse config zet maar samen in 1 config.... no go

Nou nog een oplossing vinden... Iemand?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Anoniem: 66941 schreef op 29 augustus 2004 @ 20:05:
wow Magma erg mooie config :)
zou je die met me kunnen sharen?
dan zou ik je heel dankbaar zijn :D
pastels icons ownen trouwens
ik gebruik ze ook!
Mijn post is aangepast, ik zal hoogst waarschijnlijk wel veel te veel meegegeven hebben maar ik had geen zin om nu nog alles uit te zoeken. Dat doe ik binnenkort nog wel een keer om het bestandje wat kleiner te krijgen.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41287

Ik heb een vraag betreffende het doorlinken van text-meters. Het probleem is namelijk, dat mijn meters wel linkable zijn, maar als ik de cursor er overheen beweeg het ontzettend moeilijk is om het "handje"te krijgen. Alleen mijn fysieke tekst is linkable, in plaats van het hele tekstvak. Ik weet wel dat dit kan, want bij een gedownloade config werkt het wel.. Mijn cursor verandert ook wel gewoon (staat goed ingesteld) maar het gaat gewoon ontzettend moeilijk.

Weet iemand wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Kun je met samurize ook de taalkbalk van windows 2000 pro aanpassen/restylen? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken als het niet met samurize kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
LuukNouwen schreef op 01 september 2004 @ 14:25:
Kun je met samurize ook de taalkbalk van windows 2000 pro aanpassen/restylen? Welk programma kan ik hiervoor gebruiken als het niet met samurize kan?
nou daarvoor heb je idd een ander programma voor nodig, iet's als StyleXP, of windowsblinds.

Je kan wel met SS een balk in je startbalk maken met meters enzo, dus netzoals van snelstarten ofzo, maar dan compleet gemaakt met SS maar niet skinnen, dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112958

MRic3 schreef op 29 augustus 2004 @ 20:20:
[...]

Ik heb psies hetzelfde.. en ben er ook 8er dat het aan het (nieuwe) weerscript ligt...
Ze werken wel als ik ik ze in een losse config zet maar samen in 1 config.... no go

Nou nog een oplossing vinden... Iemand?
Ik heb hetzelfde probleem

ik gebruik deze scripts:
- DesktopWeatherXML v1.4
- DutchTV

En deze updaten niet automatisch.
Er zit bij DesktopWeatherXML een standaard config. En deze update bij mij ook niet automatisch alleen als ik op "reload config" klik.
Als ik daarna weer naar mijn eigen config ga dan is hij wel geupdate maar dat is logisch want ze gebruiken hetzelfde bestand.
Ook update de tv gids niet meer sinds ik DesktopWeatherXML gebruik.
Een oplossing is ook hier zeer welkom:)

Hier mijn uiteindelijke config:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sirwilliam/untitled.JPG

Noemenswaardige scriptjes:

PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin

En hier ook nog even: Mijn Samurize Dir.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 41287 op 04-09-2004 12:42 ]

• Oen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55

Oen

plak bakbloedworst

Anoniem: 41287 schreef op 02 september 2004 @ 10:36:
[afbeelding]

PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin

Als er vraag is naar mijn samurize-dir, zal ik deze wel posten.. :)
graag, hij ziet er erg gelikt uit !

Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.

• gerwinf
Afbeeldingslocatie: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktopklein.jpg
Desktop thuis 17" CRT (1152 *864)
Vergroting: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop_klein(werk).jpg
Desktop werk 19" TFT (1600 * 1200)
Vergroting: http://www.hzeeland.nl/~gfilius/temp/desktop_werk.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door gerwinf op 02-09-2004 14:57 ]

Anoniem: 109176

gerwinf welke tvscript heb je gebruikt en waar kan 'k dit vinden?

alvast bedankt

Anoniem: 4439

Dude,

waar heb je die wallpaper op j werk vandaan??

:P

• gerwinf
Tv script : http://www.samurize.com/m...lefile.php?cid=9&lid=1102

Heb wel 't een en ander aangepast. Die wallpaper kreeg ik van iemand die veel van dat soort wallpapers met vectorgraphics maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55811

Ik heb een vraag over dutchTV

Ik kan de active script meter zetten, dutch tv script selecteren, generatelisting als functie maar waar zet ik welke lijnen hij moet inlezen. Ik zit nu al 10 minuten te staren op alle parameters maar ik zie het maar niet staan 8)7 |:(

Bestaat er ook een script dat dingen zoals ngc, vitaya?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet eerst het script een keer uitvoeren (test function). Dan wordt er in je Root dir van Samurize (of soms je configs-dir) een bestandje DutchTV.txt aangemaakt. Hieruit kun je met textfile-meters de regels uitlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok het is me gelukt, er staan nu 5 zenders op mijn bureau blad.

Maar van elke zender laat hij de naam zien en daaronder het programma dat nu bezig is. Ik heb gezet dat er drie regels ingelezen moeten worden maar hij leest er dus blijkbaar maar 2 in? Als ik nu om te proberen eens de parameter op 6 zet, om 6 regels in te lezen komen er nog altijd maar twee ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Dat is helaas een bekend probleem, wat bij meerdere mensen in dit topic voorkomt. Volgens mij is er nog niet echt een definitieve oplossing gekomen, maar tijdelijk zou je natuurlijk 2 vakjes voor elke zender kunnen neerzetten, die dan elk een andere regel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf voor iedere regel een andere text-meter aangemaakt. Lijkt veel werk, maar is met een kwartiertje gepiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ik zit met een probleempje, om een of andere reden voert Samurize mijn active script(s) niet automatisch uit, er staat nochtans "elke x minuten uitvoeren" en daar heb ik al vanalles ingevoerd, ook al met "vaker uitvoeren" en om de zoveel seconden, maar niets helpt.

Enkel als ik op "Test Script" klik dan voert ie het script uit.

Moet ik soms ergens action scripts aanzetten of zo?

EDIT: Oeps, blijkbaar werkt het ondertussen toch. Paar keer herstart, wat geprutst hier en daar. Toch vreemd 8)7

EDIT2:

Kzal ineens maar 'n screenshot posten van m'n huidige configuratie, als er vraag naar is wil ik de ini file ook wel online zetten... (aanklikken voor high resolution). Zoals je ziet een kloon van een paar posts hierboven maar toch wel wat aangepast. Voorlopig dezelfde wallpaper gebruikt, tot ik em beu ben :+

Afbeeldingslocatie: http://sfinx.cerebralserenity.com/stuff/desktopa.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Sfinx- op 03-09-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Anoniem: 41287 schreef op 02 september 2004 @ 10:36:
[afbeelding]

PctMem
DutchTV
Garfield
Fok scriptje
RSS-fetcher
MSN-plugin

Als er vraag is naar mijn samurize-dir, zal ik deze wel posten.. :)
kan je misschien je samurize-dir weer uploaden? alvast bedankt.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dextourius schreef op 04 september 2004 @ 11:55:
[...]

kan je misschien je samurize-dir weer uploaden? alvast bedankt.
Op verzoek: Mijn Samurize Dir.

De Rss-fetcher heeft bij mij op dit moment moeite met de nu.nl headlines en ik heb geen flauw idee waarom; maar ik hoop dat het probleem bij nu.nl ligt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Sfinx- schreef op 03 september 2004 @ 19:54:

Kzal ineens maar 'n screenshot posten van m'n huidige configuratie, als er vraag naar is wil ik de ini file ook wel online zetten... (aanklikken voor high resolution). Zoals je ziet een kloon van een paar posts hierboven maar toch wel wat aangepast. Voorlopig dezelfde wallpaper gebruikt, tot ik em beu ben :+

[afbeelding]
No problem met de clone maar ik wil wel ff weten hoe je die winamp controls erin hebt geragd :), if it is ok with u :)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die nuNews.vbs gebruikt: De opmaak van de site waar hij van leest is een beetje veranderd. Ik heb ff zelf het vbs aangepast om alles weer te laten werken. :) Ik heb het voor geïnteresseerden ook maar geupload. Nunews.vbs staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Alternativ schreef op 04 september 2004 @ 13:04:
[...]

No problem met de clone maar ik wil wel ff weten hoe je die winamp controls erin hebt geragd :), if it is ok with u :)
Met Winamp Controller, kan je hier terugvinden op de site van Samurize :)

Nog 'n tip: ik heb de ellips van m'n winamp controller gelinkt naar winamp.exe, zodat ie winamp opstart als ik er op klik, erg handig ;)

Heb samurize nog maar net ontdekt, wel erg handig moet ik zeggen. Ondertussen werken m'n Active Scripts wel terug niet meer, snap er niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 22:48

nnk

Spreek uit: en en kaa

Nette config! Ik ben dan ook aan de gang gegaan met Samurize met jouw config als basis. Mag ik misschien vragen met wat voor programma/skin jouw (bijpassende) start balk is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ben ook weer eens bezig geweest, dit is het begin:

Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/5949/desktop.png

background:
beetje gemod, origineel van deviantart
theme:
standaard windows classic
font:
Radio Space

//edit: hoe kan je zien hoeveel je config vreet kwa ram? :9 ik weet niet welke process het is 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door stevenP op 05-09-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120983

//edit: hoe kan je zien hoeveel je config vreet kwa ram? ik weet niet welke process het is

dit is client.exe

ik heb gister ook wat in elkaar gezet het is best wel basic maar goed genoeg voor mij.

Afbeeldingslocatie: http://blackice.ath.cx/desktop.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 120983 op 05-09-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

nnk schreef op 04 september 2004 @ 22:22:
[...]

Nette config! Ik ben dan ook aan de gang gegaan met Samurize met jouw config als basis. Mag ik misschien vragen met wat voor programma/skin jouw (bijpassende) start balk is gemaakt?
Mijn skin is de standaard die bij de stylexp versie wordt geleverd de 521-advance-4-2.

Style xp http://www.tgtsoft.com/ daar te downloaden.

Nog een vraag hoe kan ik zonder een extra script zien hoeveel kb per seconde ik download ik ben al aan het stoeien geweest met perfmon maar zodra de pc reboot is ie dat kwijt en blijft ie hangen op 0? Ik neem aan dat ik weer een script moet draaien maar ik wil zo weinig mogelijk ram geheugen in gebruik nemen voor de config.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Daar heb je geen script voor nodig :)

Gewoon een PerfMon invoegen, optie Netwerkinterface, Totaal aantal bytes per seconde (daar aanduiden welke verbinding). Best converteren van Bytes naar KiloBytes natuurlijk ;)

En niet dat het iemand interesseert maar ik heb ondertussen een "tijdelijke oplossing" gevonden voor mijn probleem (Active Scripts die niet werken) - als ik in de rechtermuisknop menu in verkenner voor een vbs bestand kijk bij "Openen met" zag ik "Microsoft Windows Based Script Host" staan. Als ik dit doe gebeurt er op het eerste gezicht niets maar als ik dan Samurize afsluit en terug opstart, werken ineens al m'n scripts.

Probleem is dat ik dat programmaatje niet vind op m'n pc, al zitten zoeken op "script" en dergelijke maar niets te vinden :/ Zou wel handig zijn moest ik het ook kunnen laten lopen bij het opstarten, vooraleer Samurize client opstart natuurlijk. Tis al zeker geen aparte exe want het verschijnt niet bij m'n processen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Sfinx- schreef op 05 september 2004 @ 11:42:
Daar heb je geen script voor nodig :)

Gewoon een PerfMon invoegen, optie Netwerkinterface, Totaal aantal bytes per seconde (daar aanduiden welke verbinding). Best converteren van Bytes naar KiloBytes natuurlijk ;)
Dat heb ik dus gedaan ik heb de verbinding gepakt en hij geeft het ook netjes weer (beetje verstand van samurize heb ik dan ook wel weer :+ ) maar na een reboot is het weg en ben ik aan het down / up loaden dan staat ie gewoon vast op 0 kb :(

Overigens ik maak wel onderscheid in down en upload mischien dat het daaraan kan liggen. Is er overigens geen netlimiter plug in :P

[ Voor 11% gewijzigd door Alternativ op 05-09-2004 11:46 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Sfinx- schreef op 03 september 2004 @ 19:54:
Ik zit met een probleempje, om een of andere reden voert Samurize mijn active script(s) niet automatisch uit, er staat nochtans "elke x minuten uitvoeren" en daar heb ik al vanalles ingevoerd, ook al met "vaker uitvoeren" en om de zoveel seconden, maar niets helpt.

Enkel als ik op "Test Script" klik dan voert ie het script uit.

Moet ik soms ergens action scripts aanzetten of zo?

EDIT: Oeps, blijkbaar werkt het ondertussen toch. Paar keer herstart, wat geprutst hier en daar. Toch vreemd 8)7

EDIT2:

[afbeelding]
Onder het motto: beter goed gejat dan slecht verzonnen dacht ik: ik maak ook zo'n mooi progress ovaaltje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leokennis/lelijk.jpg
Bahbah! waarom ziet dit er zo kartelig uit?

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 05-09-2004 11:58 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ja daar zat ik ook al naar te kijken, een beetje anti-alias zou geen kwaad kunnen :9 verder ziet die config er erg netjes uit icecone! btw, tnx voor de naam, dat was m idd, "client.exe"... mwa als ik thuis ben ga ik eens even kieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_x
  • Laatst online: 21-03 21:31
Ik heb een klein winamp configje gemaakt. Maar als ik het draai zie ik bij de Windows processen bij VSMON.EXE (ZoneAlarm) 60-70 staan! Mij pc wordt (hierdoor) ook verschrikkelijk traag.

Ik heb de config al nagekeken en 1 voor 1 alle velden weggehaald, maar ze hebben allemaal een even grote bijdrage.
Client.exe blokkeren of toestaan in ZA maakt geen verschil.

Is dit normaal, of is er toch iets mis met mijn config?

[ Voor 4% gewijzigd door bart_x op 05-09-2004 20:59 . Reden: 't is een configje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 06:50

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Gebruikt iemand van jullie de Weather.2004.dll v0.97 plugin met de nederlandse vertaling? Ik heb alles goed in gesteld:
* Dutch.ini in ./Samurize/Plugins/Weather.2004.Languages
* CustomLanguage=Dutch in Weather.2004.ini

Hij blijft de benamingen in het engels geven... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na wat hulp van dit topic mijn eerste resultaat :9

Afbeeldingslocatie: http://spider.madoka.be/desktop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Tijd tot scouts... hehe, that's the spirit! Ben je leider of lid?

(<-- scoutsleider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leiding van de Jins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

jfeelders schreef op 05 september 2004 @ 15:54:
Gebruikt iemand van jullie de Weather.2004.dll v0.97 plugin met de nederlandse vertaling? Ik heb alles goed in gesteld:
* Dutch.ini in ./Samurize/Plugins/Weather.2004.Languages
* CustomLanguage=Dutch in Weather.2004.ini

Hij blijft de benamingen in het engels geven... Iemand een idee?
* MRic3 heeft die vertaling gemaakt :*)
(maar ik gebruik hem zelf niet, ik wil alles in het engels hebben en die vertaling is af en toe wazig omdat NL geen algemeen gebruikte termen hebben voor bijvoorbeeld 1/8 en 1/4 maan (is vertaald is wassende maansikkel, das goed, maar ziet er denk ik niet uit)

Anyway, start je computer een keer opnieuw op en dan zal ie het hoogstwaarschijnlijk wel goed doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Ineens ook die weertoestand eropgezet. Maar heb al een probleempje... ivm Weather.2004.dll v0.97 dus: alles werkt perfect, alleen verschijnt er geen icoontje voor het weer op dit moment. Als ik mij niet vergis is dit de functie "AlertIcon". De output van die functie geeft dus niets :/

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

MRic3 schreef op 05 september 2004 @ 16:57:
[...]

* MRic3 heeft die vertaling gemaakt :*)
Ah, ik had je al een pushmessage op het samurize-forum gestuurd. Zo ff rebooten...
Sfinx- schreef op 05 september 2004 @ 18:30:
Als ik mij niet vergis is dit de functie "AlertIcon".
Nee, dit is de functie IconCC en voor de voorspellingen IconForecast. AlertIcon wordt gebruikt in geval van een weerswaarschuwing zoals extreem hoog water of extreem harde wind. Misschien moet je eens een locale kiezen van Florida. Ik denk dat je dan een AlertIcon krijgt vanwege de huidige tornado... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

OK, dat werkt dus niet... Nog steeds alles in het engels. Heeft iemand het werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Als ik in de Weather.2004.ini zet
CustomLanguage=dutch
en de losse parameters die je invult in samurize leeg laat (location ID, unit type)
dan doet ie het bij mij.

Let wel op, er word vrij weinig vertaald. Kijk maar eens in de vertalings file. Als ik een standaard meegeleverde ini load, dan zie ik 1 of 2 regeltjes waar een nederlands woord staat.

Als je de Weather.2004.ini weer opent staat ie dan weer op "none" of blijft ie op dutch staan? Je moet namelijk samurize niet lopen als je de .ini veranderd...

[ Voor 19% gewijzigd door MRic3 op 05-09-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik hoop dat dat niet voor alle parameters geldt; dat je die location enzo niet moet invullen... Dat wordt een tijdrovende bezigheid.
Ik heb het nu bij <cond> en Now - <name> zo ingesteld en ik zie geen veranderingen.
Client en Config liepen niet en de temp-dir is leeggemaakt... HELP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik heb in samurize bij geen 1 veld van die parameters iets ingevuld.
Ik heb een standard .ini geladen en die aangepast, veel makkelijker ;)

Zie je iets nederlands staan als je een standaard meegeleverde .ini laadt?
Laad bijvoorbeeld eens de meegeleverde weather.2004.lots.of.features.ini ...
Als ik die laad dan zie ik o.a. 2 woorden vertaald staan "vanacht" en "morgen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:52
Je moet hem aanpassen met Samurize uit... Dan blijft het wel staan..
De tekst niet vertaald wordt is gewoon tekst veld en moet je zelf vervangen..

Hierbij maar eens mijn desktop. (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.stengewis.nl/desktop091.JPG

Vandaag desktopweather vervangen door Weather 2004.. Wil alleen de dag nog voor de maand krijgen en dagnamen uitbreiden naar 3 letters, maar heb nog niet gevonden hoe :(

[ Voor 81% gewijzigd door M@cer op 05-09-2004 23:13 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Over de problemen met de weather 2004 plugin en het daardoor niet meer updaten van andere internet info fetch scripts heb ik op het samurize forum maar een topic gestart, hopen dat ze daar met ideeen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb die weather.2004.default.ini geladen maar alles blijft engels. Geen idee waardoor het nou kan komen... Zijn jullie XML-files in de TEMP-folder (bij mij D:\Windows\Temp) vertaald? Bij mij is in Weather.Current.NLXX0016.metric.xml de <locale>-tag 'en_US'. Misschien dat de keyboard-taal wat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Krijg nou de tandjes. Ik download net de dll opnieuw vanaf de Samurize-site en vervang mijn dll en nou werkt het wel. Ik zou toch zweren dat ik de laatste versie gebruikte. Nogal stomme fout dus... :( |:(

Na het invullen van de ontbrekende parameters werkt het nog steeds. Dat heeft/had er dus niets mee te maken...

[ Voor 24% gewijzigd door jfeelders op 06-09-2004 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Effe wat zitten knoeien met skins en andere icoontjes enzo, extra plugins toegevoegd... dit is het voorlopige resultaat :*)

Afbeeldingslocatie: http://sfinx.cerebralserenity.com/stuff/desktop2-600x450.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_x
  • Laatst online: 21-03 21:31
nog even @ [url] bart_x in "Serious Samurize Stuff deel 2" [/url]

't is opgelost: bij de Project options stond de Display Refresh Interval op 50 ms (inderdaad iets te overdreven 8)7). Ik was overigens voor mijn .ini uitgegaan van een andere en dus daar niet op gelet.

[ Voor 2% gewijzigd door bart_x op 06-09-2004 18:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gaat weer hard, zal zometeen ff deel 3 maken....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ja dat zou idd fijn zijn, ik kan anders wel meehelpen met de starttopic tepelstriltje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

stevenP schreef op 07 september 2004 @ 15:59:
ja dat zou idd fijn zijn, ik kan anders wel meehelpen met de starttopic tepelstriltje:)
mag, maar in het volgende topic :)

zie hier -> Serious Samurize Stuff deel 3

gelieve daar verder te gaan met configs posten!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.