Serious Samurize Stuff deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

XiN-eViL schreef op 29 juni 2004 @ 16:00:
Kewl zo'n rood kruis als desktop. Nee, ff serieus, link werkt niet :P
Kijk dan eens ff naar je cache oid, hier helemaal geen problemen met bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Gert-Paul schreef op 29 juni 2004 @ 16:13:
[...]

Kijk dan eens ff naar je cache oid, hier helemaal geen problemen met bekijken..
:P OK nu doet hij het wel, volgens mij lag de skynet.be server er even uit, want www.skynet.be deed het ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 16:13
ehm vraagje,

is er een optie in winamp om zeg maar winamp "pin to desktop"-mode te geven?

ik wil hem namelijk wegwerken in mn config maar ik gebruik veel de [wintoets]-D en dan is winamp dus weg... mijn SS staat al wel op pin to desktop maar kan dit dus ook met winamp?

tnx already,
stevenp

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

stevenP schreef op 29 juni 2004 @ 22:12:
ehm vraagje,

is er een optie in winamp om zeg maar winamp "pin to desktop"-mode te geven?

ik wil hem namelijk wegwerken in mn config maar ik gebruik veel de [wintoets]-D en dan is winamp dus weg... mijn SS staat al wel op pin to desktop maar kan dit dus ook met winamp?

tnx already,
stevenp
Niet dat ik weet, maar wat je kunt doen is om WinAmp via Samurize te besturen. Voor hoe je dat precies doet moet je ff in dit topic kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 29-06-2004 22:22 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 08-10 10:54
Dr.Roelski schreef op 29 juni 2004 @ 14:19:
Bij mij doen een aantal scripts het ook niet meer.
Ik ben inmiddels deels achter het probleem: de scripts schrijven naar de default dir hun info weg. Door een weather script is dit pad gewijzigd in de persoonlijke dir.
Scripts moeten dus aangepast worden dat ze volledig pad gebruiken.
Pad van samurize was ergens in registry te lezen, dus dit kan heel eenvoudig.
ah ok , ook werken me links niet meer als ik pin to desktop doe (voorheen wel) weet iemand hoe dat te verhelpen is ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Sc0tTy schreef op 29 juni 2004 @ 22:43:
[...]

ah ok , ook werken me links niet meer als ik pin to desktop doe (voorheen wel) weet iemand hoe dat te verhelpen is ?
click trough aanstaan?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Laatst online: 08-10 10:54
Daedalus schreef op 29 juni 2004 @ 23:18:
[...]

click trough aanstaan?
nope

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ADSL achter een router, en het lukt mij dus niet om de up en download snelheid goed te krijgen. Op http://www.samurize.com/m...aq/index.php?cat_id=1#q34 staat iets over een RAS-port performance object, maar ik kan dat RAS port performance object niet vinden in de config editor van de laatste samurize. Ik weet niet of er hier al een post is geweest (in de startpost en in de laatste pagina's las ik er niets over, ik zag een paar pagina's terug wel iemand over hetzelfde probleem posten, maar hij kreeg geen antwoord). Sorry als het al geweest is, maar kan iemand me ff vertellen waar het wel te vinden is?

EDIT: probleem gefixt. Op de een of andere manier blijkt het "Network Interface" performance object toch gewoon te werken. Ik zal zometeen ff een screenie posten van mijn samurize. Ik vind het nu echt een cool programma geworden (eerdere versies waren buggy).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~vanlonen/samurize/samurizescreeniesmall.jpg

http://home.hetnet.nl/~vanlonen/samurize/sanderconfig.ini - mijn config
http://home.hetnet.nl/~vanlonen/samurize/leesdit.txt - als je wil weten hoe je mijn config kunt gebruiken
http://home.hetnet.nl/~vanlonen/samurize/Traffic2.zip - plugin om totale up en down traffic te laten zien
http://home.hetnet.nl/~vanlonen/samurize/ExternalIP.zip - script om externe IP adres te laten zien

Het resultaat van een dag werk :). Ik ga d'r nog wel een weer script bij doen, maar verder wil ik het simpel houden. Niet te veel rotzooi. Wat voor processor er in mijn bak zit kan ik zelf ook wel onthouden, voor de tv heb ik een papieren gids. Sommige mensen hebben hun desktops wel helemaal opgevuld met samurize... no offence meant, maar sommige configs lijken me erg lastig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 20:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,is allemaal eigen keuze he :) ik vind bv die tv gids wel makkelijk :) kan je zo'n beetje in 1x zien wat er op ieder zender op tv is :) + dat ik geen papieren tvgids op mijn kamer heb :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 21:02
Ik heb gister ook maar geinstalleerd en inderdaad, de tvgids staat erin, simpelweg omdat ik geen papieren versie heb ;)

Ik heb overigens gisteravond gelijk een script gemaakt om de dagscores van RC5-72 en OGR proxies (DPC, distributed computing) te laten zien, dus als iemand daar behoefte aan heeft ff mailen naar het adres in mijn profiel.

Het valt me overigens op dat als ik een nieuwe functie in een script hang (script wijzigen via edit script) dat deze functie niet direct zichtbaar is. Ik gooi het actionscript object weg, weer opnieuw erop, scriptfile aankiezen en pas dan staat de functie in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het topic ff doorgelezen en ik heb het ook maar gedownload. Het ziet er allemaal heel gaaf uit. Maar ik heb geen zin om zelf die dingen te maken, dus mijn vraag is of er een site is waar je kant en klare kan downloaden?

Als ik nu zo'n ini-file download, dan doet de helft het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
beetje zelf zoeken mag ook wel hoor...
http://www.samurize.com/m...nloads/viewcat.php?cid=11

En dat de helft het niet doet komt meestal doordat er een aantal scriptjes inzitten die jij dus niet gedownload hebt. Moet je ze dus eerst zelf ff downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 04 juli 2004 @ 18:03:
beetje zelf zoeken mag ook wel hoor...
http://www.samurize.com/m...nloads/viewcat.php?cid=11

En dat de helft het niet doet komt meestal doordat er een aantal scriptjes inzitten die jij dus niet gedownload hebt. Moet je ze dus eerst zelf ff downloaden.
Bedankt voor de link! Heb nu 1 met allerlei systeeminfo :D

Maar wil eigenlijk het NL-weer, NL tv-gids etc. Deze kan ik helaas op die site niet vinden. Iemand die daar een locatie voor weet?
bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
dan mag je toch echt eerst even het topic doorlezen. Dit is meermalen aan de orde geweest (en staat ook gewoon op de samurize-site). Zelfs in de startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
hey!

probleempje: ik heb al een tijdje t.net/nu.nl news op mn desktop staan, draaid perfect....

maar: nu is mijn NU.nl er in 1x mee gekapt! 8)7 iemand anders die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
stevenP schreef op 05 juli 2004 @ 08:18:
hey!

probleempje: ik heb al een tijdje t.net/nu.nl news op mn desktop staan, draaid perfect....

maar: nu is mijn NU.nl er in 1x mee gekapt! 8)7 iemand anders die dit ook heeft?
schopje... iemand?? hij doet t nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:15
Hier werkt ie nog steeds prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ja heel raar, 2 dagen niet en nu in een keer weer wel :? maargoed, hij doet t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over samurize.
Ik ben zelf een beetje aan het prutsen en heb nu bijna hetzelfde als rubbeR01:
RubbeR01 schreef op 17 mei 2004 @ 22:29:
Dank aan iedereen van wie ik een stukje config gebruikt heb _/-\o_

[afbeelding]

config bestaat uit 5 ini files, draai 5 instances zodat ie beter loopt.
http://members.home.nl/arnolinssen/samurize/samurize.rar
Maar nu krijg ik die randjes er niet omheen.
Waar kan ik dat het best meedoen? Zelf creeeren met photoshop oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:34

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik ben aan een nieuwe config begonnen... begint vorm te krijgen. Nou wil ik er ook mooie icons in hebben voor proc, harddisk, netwerk etc. en ik heb hier op een aantal desktops mooie voorbij zien komen. Mijn vraag dan ook.. waar haal je die vandaan? Op de site van samurize staat veel -zooi- en van Google wordt je ook niet veel vrolijker :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Ik gebruik zelf het Colloquial Color-iconpack, en ben er erg tevreden over :). Grote icons als je ze nodig hebt, en duidelijk en strak :)

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.craigmason.co.uk/iconpak/preview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Helemaal geweldig :) Ik gebruik nu de zwart-wit versies er van en moet zeggen.. ziet er erg gelikt uit :P
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.venema4/images/samurize.jpg
De wazige kleurtjes in de achtergrond zijn zoals je geraden had van m'n desktop, dat boeit verder niet, dat transparante ziet er ook wel hip uit.

Oh... misschien dat mensen nog interessante stats weten die hier eigenlijk bij horen, maar ik vergeten ben? Geheugen zit ik over te twijfelen... zoveel problemen heb ik daar niet mee, 't is maar een laptop ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Kaastosti op 11-07-2004 23:50 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Totalen van gedownload en geupload? Vind ik zelf altijd wel handig :) En de snelheid in cijfers van het netwerk heb ik er ook bij.

En verder heb ik zelf ook nog info over wat ik nu aan het luisteren ben en een kleine tvgids, maar ja, dat is nou niet echt noodzakelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Mjah die had ik er in vorige versies ook wel bij... maar erg veel keek ik er niet naar. Meestal zit de programma's waarmee je up- of download een veel betere en accuratere indicatie. De totalen zullen me ook weinig boeien, als alles maar binnen komt ;) Ik weet dat de vorige rond de 260Gb stond met down.. nou dikke pret :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn Samurize op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.bree3/anders/desktop.jpg

(Het thermometertje beweegt ook ;))

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ziet er ook erg strak uit hoor :) Die icoontjes maken zo'n config toch wel af. Achtergrond is ook wel ok trouwens... moooiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
oe, idd wel netjes. Jammer alleen dat het netwerkkaart-icoontje er gedeeltelijk buiten valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het netwerkkaartje heb ik aangepast zoals te zien is, staat zo wel nog net iets mooier ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 13:43

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik lees dit topic al een paar maanden en ik vond het nu wel tijd dat ik eens bureaubladje laat zien, dus bij deze...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/vd.meer/dt-th.png

Beetje vreemd, ik probeer net een progressbar te maken van het vije geheugen maar als ik dan de config laad dan zie ik 100% vrij geheugen staan. Ik krijg die meter alleen volledig in beeld en niet het jusite "percentage".

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

[ Voor 38% gewijzigd door Xaverius op 13-07-2004 00:01 . Reden: vraagje erbij gezet ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Xaverius schreef op 12 juli 2004 @ 17:35:
Ik lees dit topic al een paar maanden en ik vond het nu wel tijd dat ik eens bureaubladje laat zien, dus bij deze...

[afbeelding]

Beetje vreemd, ik probeer net een progressbar te maken van het vije geheugen maar als ik dan de config laad dan zie ik 100% vrij geheugen staan. Ik krijg die meter alleen volledig in beeld en niet het jusite "percentage".

Heb je die progressbar wel op % gezet? :) Dus bij Source tabblad > Select Return Value: Free Mem > Unit: %

werkt bij mij wel zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

DanceTrend schreef op 13 juli 2004 @ 01:12:
[...]
Heb je die progressbar wel op % gezet? :) Dus bij Source tabblad > Select Return Value: Free Mem > Unit: %

werkt bij mij wel zo..
Okay, daar heb ik dus helemaal overheen gekeken 8)7

Bedankt _/-\o_

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik zie hier mooie dingen voorbijkomen :)

wat ik nog een beetje mis is tweaks van samurize (iig in de openingsposten, het hele topic doorlezen gaat langer duren vrees ik)

hiermee bedoel ik scripts die je zelf geschreven hebt of een proggie die je in samurize integreert (console tools etc.)

Een coole app die je kan gebruiken om te checken of er 'plek' is op een quake/halflife/unreal etc. server is b.v. qstat.

Als die goed geconfigged is kun je leuke progress bars laten zien om zo te checken of er plek is op je favoriete server zodat je ff lekker kan fraggen :9

maken er hier btw nog mensen gebruik van het spectrumvis script?

om deze te gebruiken moet je een readme lezen maar deze heb ik niet bij mn samurize install zitten.

Als ik m gewoon aanzet doet ie niets, dus ik snap vrij weinig van die plugin.

Ik heb ook wat gepiel met mn CPU meter, deze werkt wel, maar ik heb altijd 100%.

Dit komt door de app cpuidle.exe (in taskmanager altijd 99% ofzo) , dit komt denk ik omdat ik op een laptop werk.

Is het op een andere manier mogelijk om de 'echte' CPU benutting te meten?

[ Voor 17% gewijzigd door marko77 op 13-07-2004 12:21 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

marko77 schreef op 13 juli 2004 @ 12:18:
Ik zie hier mooie dingen voorbijkomen :)
(en toen een heel verhaal)
Is het op een andere manier mogelijk om de 'echte' CPU benutting te meten?
Nou, ik heb niet echt behoefte aan allerlei extra scripts, het is mijn bureaublad maar denk ik dan maar. Als ik online ga gamen dan zoek ik via epcgaming.com wel naar een leuke server als ik niet op mijn standaardservers terecht kan.

Over die vraag van het CPU-gebruik. Ik lees hem uit via MBM omdat die toch al geladen wordt. Ik heb altijd een 100%-load omdat ik met Seventeen or Bust mee doe, dat is een Distributed Computing programma.

En ik heb hem erin staan zodat ik kan zien of hij zijn werk nog doet... Ik wil nog wel mijn stats in Samurize verwerken maar ik heb nog nooit een script in elkaar gedraait en heb nu daar geen tijd voor om me er in te verdiepen.

Dus een echt antwoord op je vraag heb ik niet 8)7

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 17:01

Acheron

updatepack.nl

Gebruik anders de 2.0 alfa versie van CPUIdle. Hier is dat 100% cpu load probleem opgelost :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
mijne:
Klik voor vol formaat.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.horstik/desktop_small.JPG

Heb het geprobeerd zo rustig mogelijk te houden. Daarom ook een nieuwe samurize config gemaakt voor de stats (rechtsboven). Dus zo min mogelijk 'onzin', functionaliteit....

Weet iemand hoe ik Systeembeheer van mijn bureablad afkrijg? Heb ik een hele tijd terug een keer daar geplaatst met een tweak tooltje (weet niet welke). Maar net zoals de prullenbak bijvoorbeeld is deze niet te verwijderen.
edit: TweakUI

edit:
Effe screenshot geupdate.
Nu is de tvgids meer transparant en heb ik de namen bij de iconen veranderd. (gewist).

[ Voor 88% gewijzigd door Rambo op 13-07-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 11:13

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Goed; mijn eerste probeersel van samurize, so don't kill me

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37263/thumb.png

Volgende waar ik mee aan de gang ga is een TV-gids en die messenger plug-In; tot nu toe heb ik daar echter geen tijd voor gehad... (en deze troep iets verfijnen??)

[ Voor 5% gewijzigd door Spacecowboy op 15-07-2004 14:58 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:51

T-8one

take it easy, take a sisi

Vandaag ook ff aan het stoeien gegaan met die geinige progje.

Krijg alleen de scripts voor Fok! en Tweakers.net niet aan de praat.
Ik krijg de volgende error:
code:
1
ActiveScript: [Error] OLE error 800C0005 in Fok.vbs

Nu ik toch bezig ben;
m'n tv-plugin werkt ook nog steeds niet.
maar ik kwam het volgende tegen:
Something you might what to check is that any virus scanner is not blocking the script, and that the firewall is not blocking the client accessing the internet
Ik zat achter een router met firewall, moet ik een poort voor dit scriptje open zetten?

[ Voor 72% gewijzigd door T-8one op 13-07-2004 21:43 ]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

kareltje_de_grote schreef op 13 juli 2004 @ 21:06:
Vandaag ook ff aan het stoeien gegaan met die geinige progje.

Krijg alleen de scripts voor Fok! en Tweakers.net niet aan de praat.
Ik krijg de volgende error:
code:
1
ActiveScript: [Error] OLE error 800C0005 in Fok.vbs

Nu ik toch bezig ben;
m'n tv-plugin werkt ook nog steeds niet.
maar ik kwam het volgende tegen:

[...]

Ik zat achter een router met firewall, moet ik een poort voor dit scriptje open zetten?
Volgens mij niet; alles loopt volgens mij door poortje 80; bij mij werkt 'ie in ieder geval wel (ff snel getest), en ik zit ook achter een firewall. Virusscanner begon trouwens wel te zeuren...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 13:51

T-8one

take it easy, take a sisi

Tv-gids doet het inmiddels, alleen m'n error bij T.net nieuws en FOk! wil nog niet weg.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Ik heb op dit moment ook een winamp gedeelte erin zitten, maar vaak speel ik ook tracks via mijn fileserver (dus niet winamp lokaal)

Is er een manier om de trackdata over het netwerk te sturen o.i.d. ?

Ik heb zelf al even gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden.

Wellicht heeft iemand hier een goed idee daarvoor? Misschien door 2 samurizes te draaien en die te koppelen?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

marko77 schreef op 14 juli 2004 @ 11:31:
Ik heb op dit moment ook een winamp gedeelte erin zitten, maar vaak speel ik ook tracks via mijn fileserver (dus niet winamp lokaal)

Is er een manier om de trackdata over het netwerk te sturen o.i.d. ?

Ik heb zelf al even gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden.

Wellicht heeft iemand hier een goed idee daarvoor? Misschien door 2 samurizes te draaien en die te koppelen?
Samurize-Server draaien op je server en dan de output in je eigen Samurize laden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Laatst online: 12:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Ik heb NuNews.vbs, Fok.vbs en TweakersNews.vbs klein beetje aangepast om zeker te weten dat de txt files in de samurize folder komen.
Had namelijk met een of ander (weer/radar)script dat de standaard folder naar m'n 'mijn documenten' map ging.

Aanpassing:
Aan eind van vbs dit toegevoegd:
-------------------------------------------------------
Private Function SamurizePath()
'Path to Samurize folder
SamurizePath = CreateObject("WScript.Shell").RegRead("HKEY_CURRENT_USER\Software\Serious Samurize\General\DirPath")
End Function
Op de plek waar FILE_NAME staat dit gewijzigd in: (SamurizePath & FILE_NAME)
Oftewel: set f = fs.CreateTextFile((SamurizePath & FILE_NAME),true)

Verder nog mini scriptje gemaakt waarmee ik kan zien wanneer de bestanden gewijzigd zijn van bovengenoemde 3 scripts.
Mini script (fileinfo.vbs):
Function fileinfo(myFile)
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set fl = fso.GetFile(myFile)
result = fl.DateLastModified
fileinfo = result
End Function
Nu kun je bij je news ook de tijd weergeven wanneer dit geupdate is.
Misschien handig voor mede tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
ik ben nu overgestapt van Windows Media Player naar iTunes als mp3speler, maar nu krijg ik ik mijn Samurize-config niet meer de gegevens over het huidige nummer, die ik in WMP nog wel kreeg via AdvancedMediaPlayerInfo.dll

Weet iemand hoe ik wel de info uit iTunes uit kan lezen naar Samurize?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
DanceTrend schreef op 14 juli 2004 @ 16:28:
[...]

Samurize-Server draaien op je server en dan de output in je eigen Samurize laden? :)
aaaha, een server, die had ik nog niet gezien :P

maar hoe laad ik die xml data in in mijn client? ik kon op de samurize site wel vinden hoe je het met php kan parsen op n webpage, maar das niet interessant.

Zit er standaard een optie in de client?

--edit

gevonden! een plugin readxml :)

--edit2
jaja, t werkt, sweet xml feed vanaf de mp3 server _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door marko77 op 15-07-2004 13:28 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Goed; ik heb de TV-gids nu ook werkend; bij wilde die test-meters maximaal 2 regels uitlezen, meer niet. Ik heb per zender dus twee meters... Eentje leest de zender titel plus het huidige programma, en een het komende.

Was even kutten, maar nu werk het ook :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37263/thumb.png
The Evil Brain schreef op 15 juli 2004 @ 11:44:
ik ben nu overgestapt van Windows Media Player naar iTunes als mp3speler, maar nu krijg ik ik mijn Samurize-config niet meer de gegevens over het huidige nummer, die ik in WMP nog wel kreeg via AdvancedMediaPlayerInfo.dll

Samurize werkt ook gewoon met iTunes: hier ff een voorbeeldje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37264/thumb.png

Gewoon met die AdvancedMediaplyerInfo dll.... en dan kiezen voor GetTrackName enz... Werkt perfect!

[ Voor 49% gewijzigd door Spacecowboy op 15-07-2004 15:19 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

edit:

kut... :/

[ Voor 96% gewijzigd door Spacecowboy op 15-07-2004 15:16 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
hm, k heb nu ook een config gemaakt, gebruik ook DutchTV script erin, maar die DutchTV.txt & DutchTV.tmp worden niet aangemaakt, heb alles goed ingesteld voor zover ik weet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maar weer eens m'n desktop omgegooid:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/voldeliggalning/screenindustrial.jpg

Linksonder is de VUmeter, linksboven cpu usage en winamp info als artiest, nr en album, dat kruis draaid als een 3d raamwerk(leuke plugin) en rechtsonder een subtiel analoog klokje, alles zoveel mogelijk in de wallpaper passend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski

Dr.Roelski

Walk on ....

AgoNitE schreef op 15 juli 2004 @ 21:26:
hm, k heb nu ook een config gemaakt, gebruik ook DutchTV script erin, maar die DutchTV.txt & DutchTV.tmp worden niet aangemaakt, heb alles goed ingesteld voor zover ik weet... :?
Doet de test all scripts and plugins het wel?
Je hele harddisk al afgezocht of het bestand misschien ergens anders staat?
Wis de dutchtv.txt/tmp bestanden eens, en doe een reload config vanuit de client (niet in editor). Zoek daarna nog eens je hele harddisk af of en waar het bestand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op 10 maart 2004 @ 21:09:
Wow, die is wel erg klein :) Kan de mijne net nog lezen met vermoeide ogen :P
Was wel even ruziemaken met Samurize, want hij wilde niet boven mn quickstart..

[afbeelding]

Vind em zo prima: alleen de informatie die ik nodig heb.
De andere configs gebruik ik meer om mee te patsen dan wat anders :P
Hoe krijg je de PSU temp readout?! Ook MBM? Zo ja, waar staat die verstopt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AgoNitE schreef op 15 juli 2004 @ 21:26:
kijk ook even in wat andere subdirs van Samurize; hij wil ze om een of andere vage reden wel eens in een andere dir gooien... 8)7 (Bij staat 'ie in C:\Program files\Samurize) Ook wil de inhoud van de file die je uitleest ook wel eens anders zijn; ik heb nu al t wee keer gehad dat op de plak van Yorin in een keer Nickelodeon staat en andersom...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jeroen1001 schreef op 16 juli 2004 @ 13:00:
[...]

kijk ook even in wat andere subdirs van Samurize; hij wil ze om een of andere vage reden wel eens in een andere dir gooien... 8)7 (Bij staat 'ie in C:\Program files\Samurize) Ook wil de inhoud van de file die je uitleest ook wel eens anders zijn; ik heb nu al t wee keer gehad dat op de plak van Yorin in een keer Nickelodeon staat en andersom...
hij zet ze idd op 2 plaatsen c:\program files\samurize\dutchtv.txt
en c:\program files\samurize\configs\dutchtv.txt

als ik mn script verander naar de goeie map, werkt ie ineens niet meer, en staat ie weer in de map die eerst niet werkte

dus stel:
c:\program files\samurize\dutchtv.txt werkt eerst goed daarna niet meer en moet ik c:\program files\samurize\configs\dutchtv.txt gebruiken, dan werkt die even, en moet ik weer switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 13:22:
[...]

hij zet ze idd op 2 plaatsen c:\program files\samurize\dutchtv.txt
en c:\program files\samurize\configs\dutchtv.txt

als ik mn script verander naar de goeie map, werkt ie ineens niet meer, en staat ie weer in de map die eerst niet werkte

dus stel:
c:\program files\samurize\dutchtv.txt werkt eerst goed daarna niet meer en moet ik c:\program files\samurize\configs\dutchtv.txt gebruiken, dan werkt die even, en moet ik weer switchen
Je dan de oudste gewoon wegmikken, en dan de nieuweste gaan gebruiken; als het goed is blijft 'ie deze dan gebruiken (bij mij tenminste)...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
heb ik gedaan, in beide mappen de files gewist, script wat bij dutchtv.vbs zat geload, file is nu aangemaakt in \samurize\configs\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 00:07:

[afbeelding]

Linksonder is de VUmeter, linksboven cpu usage en winamp info als artiest, nr en album, dat kruis draaid als een 3d raamwerk(leuke plugin) en rechtsonder een subtiel analoog klokje, alles zoveel mogelijk in de wallpaper passend gemaakt.
zou je jou config online willen zetten? ff naar die VU meter kijken, die krijg k niet echt aan de praat

edit:
sorry voor dubble post

[ Voor 4% gewijzigd door agoNITE op 16-07-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 13:37:
heb ik gedaan, in beide mappen de files gewist, script wat bij dutchtv.vbs zat geload, file is nu aangemaakt in \samurize\configs\
En hij werkt?

Heb je ook last van dat Yorin/Nickelodeon gezeur?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jeroen1001 schreef op 16 juli 2004 @ 14:10:
[...]

En hij werkt?

Heb je ook last van dat Yorin/Nickelodeon gezeur?
hij lijkt te werken, ff wachten tot de volgende update, of ie ook vernieuwt
enne, yotin/nickelodeon gezeur, explain ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

[afbeelding]

Wow mooie wallpaper en config :*)
Die wallpaper waar hebbie die vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 14:15:
[...]

hij lijkt te werken, ff wachten tot de volgende update, of ie ook vernieuwt
enne, yotin/nickelodeon gezeur, explain ?
Ik heb nu al twee keer gehad dat op de plak van Yorin in een keer Nickelodeon staat en andersom... Lijkt wel, nee sterker, het is gewoon zo, alsof de output file af en toe net ietsje anders is (en je in samourize dus ander output krijgt...)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
jeroen1001 schreef op 16 juli 2004 @ 14:48:
[...]

Ik heb nu al twee keer gehad dat op de plak van Yorin in een keer Nickelodeon staat en andersom... Lijkt wel, nee sterker, het is gewoon zo, alsof de output file af en toe net ietsje anders is (en je in samourize dus ander output krijgt...)
werkt nog steeds niet zoals et hoort, net n update gedaan, dutchtv.txt staat mooi weer in c:\program files\samurize ipv c:\program files\samurize\configs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 08:36
Xaverius schreef op 12 juli 2004 @ 17:35:

[afbeelding]

Je weet dat als je echt een athlon3200 hebt dat ie 110Mhz is ondergeklokt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 15:15:
[...]

werkt nog steeds niet zoals et hoort, net n update gedaan, dutchtv.txt staat mooi weer in c:\program files\samurize ipv c:\program files\samurize\configs
Je moet c:\program files\samurize ook in je config stoppen; om een of andere vage reden blijft het dan werken...

edit:

Fuck it; nu staat er bij Yorin weer gewoon Yorin; vanmorgen stond er Nickeldinges... 8)7

Naja, scheit, kijk toch nooit Yorin...

[ Voor 19% gewijzigd door Spacecowboy op 16-07-2004 15:35 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski

Dr.Roelski

Walk on ....

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 15:15:
[...]

Ik heb een paar posts hierboven al de oplossing gegeven: aanpassen van script zodat hij verplicht de samurize folder neemt.

//edit
ok, hier heb je 'm:
Aanpassing:
'Path to Samurize folder
SamurizePath = CreateObject("WScript.Shell").RegRead("HKEY_CURRENT_USER\Software\Serious Samurize\General\DirPath")
End Function

[ Voor 41% gewijzigd door Dr.Roelski op 16-07-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Dr.Roelski schreef op 16 juli 2004 @ 15:46:
[...]

Ik heb een paar posts hierboven al de oplossing gegeven: aanpassen van script zodat hij verplicht de samurize folder neemt.

//edit
ok, hier heb je 'm:
Aanpassing:
'Path to Samurize folder
End Function
thx, dit hielp, dutchtv.txts taat nu netjes in c:\program files\samurize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski

Dr.Roelski

Walk on ....

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 16:21:
[...]

thx, dit hielp, dutchtv.txts taat nu netjes in c:\program files\samurize
no thanx, graag gedaan B)
P.S.: deze aanpassing werkt dus voor: nunews, foknews, tweakersnews en dus ook tvgids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
The Evil Brain schreef op 15 juli 2004 @ 11:44:

hmm, zoals jeroen1001 al zei, het is gewoon mogelijk, maar dan moet ik Samurize helemaal opnieuw installeren omdat ie alleen dan de plugins van AdvancedMediaPlayer installeert. Dus wie o wie wil zo lief zijn om het .dll-bestandje uit de itunes/plugins directory die bij Samurize 1.55 hoort te mailen? :*
adres: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/69188/AAAAE6/000000/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_B
  • Laatst online: 11:51
Hallo heren,

Sinds een paar dagen ben ik ook aan het stoeien met Serious Samurize (versie 1.55).
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de CPU-load te bekijken. Volgen jullie configs en de help van S.S. doe je dat doormiddel van een "prefmon object" en daar dan "\processor (_total)\%processor time" selecteren, het enige is dat bij mij in mijn "Performance object" lijst geen processor voorkomt, wel process maar dat is dan ook alles (en hier heb je niets aan ...).

Een stuk terug in dit topic wordt hier ookal iets over gezegd door "geforceddq", ook hij heeft het processor object niet. Alleen of hij het heeft opgelost en HOE kan ik nergens vinden. :'(

Ik heb ook al op samurize.com en Google gezocht, maar helaas ... :/

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

nog wat verdere info over mijn PC:
WinXP met SP1
Serious Samurize versie 1.55
Asus P4C800 deluxe
1024 Mb geheugen (dual channel)
P4 2.6 GHz proc met HT.

ps.
Dingen als netwerk load in een Prefmon counter werken perfect, alleen het veld Processor mist in de lijst.

Discoveries are made by not following instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Samurize Config Tool > Add Meter > Add Perfmon...
En dan zoals hier onder, hij moet er gewoon haast wel bij staan:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~maath180/img/got/processorbelasting.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Peter_B schreef op 17 juli 2004 @ 19:45:
Hallo heren,

Sinds een paar dagen ben ik ook aan het stoeien met Serious Samurize (versie 1.55).
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de CPU-load te bekijken. Volgen jullie configs en de help van S.S. doe je dat doormiddel van een "prefmon object" en daar dan "\processor (_total)\%processor time" selecteren, het enige is dat bij mij in mijn "Performance object" lijst geen processor voorkomt, wel process maar dat is dan ook alles (en hier heb je niets aan ...).

Een stuk terug in dit topic wordt hier ookal iets over gezegd door "geforceddq", ook hij heeft het processor object niet. Alleen of hij het heeft opgelost en HOE kan ik nergens vinden. :'(

Ik heb ook al op samurize.com en Google gezocht, maar helaas ... :/

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

nog wat verdere info over mijn PC:
WinXP met SP1
Serious Samurize versie 1.55
Asus P4C800 deluxe
1024 Mb geheugen (dual channel)
P4 2.6 GHz proc met HT.

ps.
Dingen als netwerk load in een Prefmon counter werken perfect, alleen het veld Processor mist in de lijst.
Ik dacht al, dat had ik ook, maar je noemde me zelfs al :).
Ik heb inmiddels al een oplossing gevonden en ik denk dat jij precies hetzelfde hebt.

Ik heb ook 1024mb RAM en dus had ik mijn pagefile uit gezet. Dit zorgde er echter wel voor dat ik een paar perfmons miste. Dus nu heb ik een pagefile van 25mb min en max (:P) en het werkt allemaal perfect nu :).

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op 16 juli 2004 @ 13:42:
[...]

zou je jou config online willen zetten? ff naar die VU meter kijken, die krijg k niet echt aan de praat

edit:
sorry voor dubble post
Tuurlijk, komtie:

klik config

klik wallpaper let wel, 5.45MB

klik font

De wallpaper komt trouwens van DeviantArt.com, heb hem als bitmap in 1280x1024, kan men hem naar believen resizen :)

ook t lettertype er maar bij gezet ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter

[afbeelding]

Ronddraaiend kruis? Hoe flik je dát?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Ik heb net ff die config van satan geprobeerd, maar die VU meter werkt bij mij niet.

Waar kan dat aan liggen? Werkt de spectrum.dll niet bij alle soundkaarten ofzo?

Ik werk op een laptop dus waarschijnlijk kan ie de waardes niet lezen gok ik dan :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

The Evil Brain schreef op 16 juli 2004 @ 21:15:
[...]

hmm, zoals jeroen1001 al zei, het is gewoon mogelijk, maar dan moet ik Samurize helemaal opnieuw installeren omdat ie alleen dan de plugins van AdvancedMediaPlayer installeert. Dus wie o wie wil zo lief zijn om het .dll-bestandje uit de itunes/plugins directory die bij Samurize 1.55 hoort te mailen? :*
adres: [afbeelding]
Ik weet niet of je 'm hebt gehad, maar ik heb 'm maar ff gemaild; beter laat dan nooit ;)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 19 juli 2004 @ 08:56:
[...]

Ronddraaiend kruis? Hoe flik je dát?
Das een visual Plugin te vinden op samurize.com, de meeste recente versies van samurize kunnen ermee overweg :)
Ik heb net ff die config van satan geprobeerd, maar die VU meter werkt bij mij niet.

Waar kan dat aan liggen? Werkt de spectrum.dll niet bij alle soundkaarten ofzo?

Ik werk op een laptop dus waarschijnlijk kan ie de waardes niet lezen gok ik dan
Ik heb geen idee, installeer samurize even opnieuw en let er op dat ie de winamp plugin goed installeerd, vervolgens in prefs van winamp even die plugin aanzetten, zou moeten werken voor elke geluidskaart denk ik zo, werkte bij mij met m'n onboard en met m'n audigy2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

look at my....

Audi TT'urize ScreenShot :*)

http://www.samurize.com/modules/myalbum/photo.php?lid=1536

Ik vind dat het me best wel goed is gelukt na een middagje + avondje + half nachtje :Y)

vertel vertel wat je ervan vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je LAN en WLAN snelheden eigenlijk apart :? Ik krijg ze alleen maar opgeteld ingesteld... Heb beide topics doorgelezen maar staat niks over in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je netwerkinterface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:54:
bedoel je netwerkinterface?
Network interface geeft dus heel mooi LAN + WLAN opgeteld. Ik wil ze apart weergeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb op m'n laptop die snelheden gewoon apart.. bij het selecteren van de perfmon kun je bij Network Interfaces in de rechter kolom aangeven voor welke van de 2 je de waarde wilt weergeven.

Dan mijn vraag: Kan ik, en zo ja hoe, de labels van de CD's in m'n CD-Rom drives uitlezen? Ik heb er tot nu toe niets over kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:53:
[...]

Network interface geeft dus heel mooi LAN + WLAN opgeteld. Ik wil ze apart weergeven :)
Je ziet daar 2 kolommen staan, links wat je wilt laten zien, kb/s ontvangen verzenden whatever. rechts zie je welke connectie, dit zijn er 2. Je hoeft er maar 1tje te selecteren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wimajoka/screen.jpg

Config

Lekker minimalistisch :), ik geef toe, het is niet mijn idee :P
Gebruikt: Simplecalendar v2.0, ACPI CPUtemp, Advanced Media Player info,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_B
  • Laatst online: 11:51
geforceddq schreef op 18 juli 2004 @ 15:20:
[...]

Ik dacht al, dat had ik ook, maar je noemde me zelfs al :).
Ik heb inmiddels al een oplossing gevonden en ik denk dat jij precies hetzelfde hebt.

Ik heb ook 1024mb RAM en dus had ik mijn pagefile uit gezet. Dit zorgde er echter wel voor dat ik een paar perfmons miste. Dus nu heb ik een pagefile van 25mb min en max (:P) en het werkt allemaal perfect nu :).
Sorry voor de late reactie, maar ik ben net terug van een (computerloze) vakantie, dus heb ik het topic niet kunnen volgen.

@geforceddq:

Bedankt voor de tip, het wil bij alleen niet helpen :'( .

Ik heb gekeken naar mijn pagefile instellingen, deze stond bij op "Beheren door systeem" en was 1533 Mb groot. Ik heb het nu omgezet naar naar "aangepaste grote" . Alleen zonder resultaat ook het geheel uitschakelen van de page file werkt niet. Nu staat het weer op aangepaste grote (min 2 max 1024 Mb) alleen reserveerd het systeem toch 1533 Mb (zo groot is de file ook in verkenner). :( Heel raar.

Ik mis dus nog steeds in "Samurize Config Tool > Add Meter > Add Perfmon > processor. Ik heb keuse uit 23 opties maar geen processor :? .

Zit ik nu met een eigenwijs systeem, dat het bij mij allemaal niet wil werken of heeft er iemand anders nog een (gouden) tip ...

Discoveries are made by not following instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Ik heb een probleem, als me client start geeft windows een fout en moet client afsluiten.
Maar samurize werkt dan gewoon, maar zodra je op close klikt is ie weg.
Dit gebeurt nu elke keer en is bijzonder irritant :P.

@ Peter_B:

Er was een perfmon resetter oid, die heb ik ook nog gebruikt om de perfmon weer aan te zetten. Moet je maar even naar zoeken, ga ik nu niet doen, want ik ben jarig :D (en morgen campzone :+)

[ Voor 33% gewijzigd door GeforceDDQ op 24-07-2004 00:20 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geforceddq schreef op 24 juli 2004 @ 00:19:
Ik heb een probleem, als me client start geeft windows een fout en moet client afsluiten.
Maar samurize werkt dan gewoon, maar zodra je op close klikt is ie weg.
Dit gebeurt nu elke keer en is bijzonder irritant :P.
Welke fout? Lijkt me nogal een belangrijk 'detail'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 01:14:
[...]

Welke fout? Lijkt me nogal een belangrijk 'detail'...
Oh, de bekende "client.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience"-fout :P.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geforceddq schreef op 24 juli 2004 @ 08:32:
[...]

Oh, de bekende "client.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience"-fout :P.
Heb je de nieuwste versie erop? Als wel, evengoed opnieuw installeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Ja ik heb de nieuwste versie geinstalleerd, iig tenzij er een nieuwere versie dan 1.55 bestaat ;). Ik heb btw opnieuw geinstalleerd maar het helpt niets :'(

[ Voor 23% gewijzigd door GeforceDDQ op 24-07-2004 23:08 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Ik denk dat ik de fout heb gevonden, want het gebeurt maar bij sommigen configs. Diegene boven de 10mb geheugen gebruik lijken te 'crashen'. Dit is eigenlijk wel zonde want ik heb nu een harstikke mooie gemaakt :).

EDIT: ^^ had bij de bovenstaande post gehoren :X, sorry :P.

[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 24-07-2004 23:43 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geforceddq schreef op 24 juli 2004 @ 23:42:
Ik denk dat ik de fout heb gevonden, want het gebeurt maar bij sommigen configs. Diegene boven de 10mb geheugen gebruik lijken te 'crashen'. Dit is eigenlijk wel zonde want ik heb nu een harstikke mooie gemaakt :).

EDIT: ^^ had bij de bovenstaande post gehoren :X, sorry :P.
offtopic:
Jaja, stiekum et topic kicken! :X :P

Kun je misschien zo'n config ergens neerzetten. Als iedereen dit heeft kunnen we dat ff melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Link naar configje

Ik denk dat dit genoeg is ? Zo groot is het iig niet, een kleine 146kb oid.
Hij is nog niet af en de wallpaper krijg je ook niet waar dit zo strak in past :P.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Pakjebakmeel schreef op 16 juli 2004 @ 15:23:
[...]

Je weet dat als je echt een athlon3200 hebt dat ie 110Mhz is ondergeklokt? :)
Misschien een wat late reactie door een vakantie naar de poolcirkel in Finland...

Eigenlijk is het een 2800+ die op 190*11 loopt. Dan kan ik SoB stabiel draaien. Na de zomer ga ik even kijken met het geheugen wat te (down)tunen zodat de FSB wat hoger kan.
Tja, ik lees dus een 3200+ uit, leuk maar ik hecht daar weinig waarde aan...

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 09:48

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Crap, kreeg het niet voor elkaar het DutchTV script goed aan de praat te krijgen. Zag steeds maar 2 regels. Zender en huidige programma... Soms werkte het wel als je de meterlinkage uitzet vanuit het VBS script, soms niet. Dus uiteindelijk maar een workaround gemaakt. ipv 2 programma's in 1 box van 36 hoog, 1 programma in 1 box van 15 2 maal, alles een beetje verschoven "et voila". Niet helemaal zoals het hoort, maartwerkt wel ;)

Verder tof programma. Maar ik heb nu alleen alles gejat. Dus ga geen screen delen. Misschien als ik binnenkort mijn eigen design heb ;)

[ Voor 3% gewijzigd door makkie ;) op 30-07-2004 15:14 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn gloednieuwe computer ook Samurize aangeslingerd. De chick op de wallpaper is Jolene Blalock (O+). De icoonset is Noia Bogart en de visual style is Luna Black.En natuurlijk staat er ook nog een minimalistische Samurize config.

(klik voor full-size versie)
Pic verwijderd, zie post verderop voor nieuwe versie

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 06:51

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Weten jullie hoe je bij een text-counter onder de 10 een 0 voorafgaand aan de waarde kan krijgen? Dus bijv. CPU = 01% i.p.v. 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 12:27
Hallo allemaal!

Ik ben sinds een maandje een beetje met samurize aan het aanklooien en ik moet zeggen dat het mij erg goed bevalt.

Hier mijn eerste werk:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/bahillege/Pictures/screenie.jpg

Comentaar welkom!

Ik vroeg mij ook af of iemand misschien een oplossing heeft voor het probleem dat ik sinds een paar weken heb met mijn tvgids. Zoals je ziet laat hij bij verschillende zenders Nederland 1 zien terwijl de informatie uit de aangewezen readline wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(klik voor grotere versie)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=38570&format=full&ext=.jpg

Nieuwe versie van mijn desktopconfig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
mijn up en download meters doen het niet meer :'(
Sterker, bij perfmon komt het hele item netwerkinterface niet meer voor???
Iemand enig idee hoe ik dit herstellen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ik ben nogal fan van de GoT-tracker alleen....ik haat active desktop. Kan de GoT-Tracker ook op de 1 of andere manier in Samurize krijgen (d.m.v. een plugin oid)??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-03 21:07
Sc0tTy schreef op 02 maart 2004 @ 19:04:
Hier zijn de VBS Script Trackers van Fok! n Tweakers.net:
Fok! Tracker
Tweakers.net Tracker
hier is de quote van pagina 5 die ik toevallig gister heb gelezen en waardoor ik antwoord kan geven op jouw vraag :D
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.