Zojuist opende ik mijn moederbord om er een geheugenplankje bij de prikken en kwam ik de volgdende situatie tegen: Gele aanslag op de ronde dingen rond m'n cpu. Ik heb op google en in het boekje over m'n moederbord, gezocht naar de naam van deze dingen maar deze kon ik niet echt vinden, vandaar dat ik even 2 foto's toegevoegd heb om duidelijk te maken wat ik bedoel.

Er zit dus een gele kruimelige aanslag op de bovenkant van deze dingen en ze zijn iets boller dan normaal wat niet echt duidelijk te zien is op de foto.
M'n pc start nog wel gewoon op dus echt kapot is hij nog niet. Ik vraag me alleen af of dit nog lang zo zal blijven.
Ik heb nu dus een aantal vragen:
1. Kan iemand mij vertellen wat de consequenties zijn van deze gele aanslag + het boller worden.
2. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
3. Kan ik beter snel een nieuw moederbord kopen om de rest van m'n hardware in m'n pc te sparen, dan wachten tot het moederbord echt kapot is.
Als er dingen nog onduidelijk zijn hoor ik het graag.

Er zit dus een gele kruimelige aanslag op de bovenkant van deze dingen en ze zijn iets boller dan normaal wat niet echt duidelijk te zien is op de foto.
M'n pc start nog wel gewoon op dus echt kapot is hij nog niet. Ik vraag me alleen af of dit nog lang zo zal blijven.
Ik heb nu dus een aantal vragen:
1. Kan iemand mij vertellen wat de consequenties zijn van deze gele aanslag + het boller worden.
2. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
3. Kan ik beter snel een nieuw moederbord kopen om de rest van m'n hardware in m'n pc te sparen, dan wachten tot het moederbord echt kapot is.
Als er dingen nog onduidelijk zijn hoor ik het graag.