Toon posts:

[ALG] Pagina word niet weer geven of voor de helft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met me website, sommige mensen kunnen niet op me website komen en als ze er op komen word de site niet helemaal geladen. Zelf heb ik helemaal geen problemen om me website te bereiken. De url van de website is als volgt: N.V.T. meer Ik host me website zelf dmv Apache 2.0.48 en PHP 4.3.4. Dit werkt allemaal goed

De betreffende poort (80) heb ik geforward naar me server. Dat is het probleem ook niet, want er kunnen dus mensen me website wel zien, voor de helft welliswaar.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan oplossen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 18:28 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
beter maak je even een nieuwe pagina of haalt een heleboel weg van deze. de inhoud van deze zorgt ervoor dat we je niet mogen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 28 februari 2004 @ 13:58:
offtopic:
beter maak je even een nieuwe pagina of haalt een heleboel weg van deze. de inhoud van deze zorgt ervoor dat we je niet mogen helpen.
Dit is een tijdelijke site die ook weg gaat. Het is verandert. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 14:02 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mjah deze geeft geen problemen :+

Die andere werd bij mij idd maar tot de G ofzo geladen. In de bron kon ik zien dat er geen volledig HTML document geparsed werd. De code stopte gewoon abrubt.

[ Voor 9% gewijzigd door Mike Jarod op 28-02-2004 14:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 28 februari 2004 @ 14:05:
Mjah deze geeft geen problemen :+

Die andere werd bij mij idd maar tot de G ofzo geladen. In de bron kon ik zien dat er geen volledig HTML document geparsed werd. De code stopte gewoon abrubt.
Het is geen HTML de site is compleet PHP. Het is eenPHP Advanced Transfer Manager site.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-02 11:17

Clay

cookie erbij?

Sommige mensen kunnen niet op me mijn website komen en als ze er op komen wordT de site niet helemaal geladen.
Vraag die mensen dan welk besturingssysteem en welke browser ze hebben, of ga idd na of het een server side probleem is. Met zo'n wazige omschrijving van je probleem is niet echt superveel te doen namelijk :)
Het is geen HTML, de site is compleet PHP. Het is eenPHP Advanced Transfer Manager site.
Ook daar komt toch echt HTML uit hoor ;)

offtopic:
verder is "mijn" schrijven als "me" niet hip. En check je spelling ook even af en toe. Nou is spelling van anderen verbeteren vragen om problemen, maar een beetje respect voor je taal mag wel; Daar hoef je nog geen taalpurist voor te zijn ofzo.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niet uit welke browser ze hebben. Het probleem is bij Internet explorer aanwezig, mozilla en firefox. Met verschillende besturingssystemen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 14:20 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heeft het hier niets mee te maken?
[rml][ IE] Waarom zie ik maar halve topics op GoT?[/rml]

Daar zijn het virusscanners die roet in het eten gooien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 28 februari 2004 @ 14:25:
Heeft het hier niets mee te maken?
[rml][ IE] Waarom zie ik maar halve topics op GoT?[/rml]
Daar zijn het virusscanners die roet in het eten gooien.
Dan zou het dus niet aan mij liggen? Maar aan de andere mensen die mijn website willen bereiken. Maar dan zouden ze teminste iets zien en geen pagina van: "Kan de pagina niet weergeven"

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 14:30:
[...]

Dan zou het dus niet aan mij liggen? Maar aan de andere mensen die mijn website willen bereiken. Maar dan zouden ze teminste iets zien en geen pagina van: "Kan de pagina niet weergeven"
In het topic staat dat bij sommigen pagina's maar half worden weergegeven zonder foutmeldingen, ik denk dat het nu aan jouw is om uit te zoeken of je bezoekers, die er last van hebben een virusscanner gebruiken, en welke dat dan is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal mensen gevraagt om hun firewall uit te zetten en dan me website te bezoeken. Helaas helpt dit niet. Ook nu weer komen sommige mensen niet op me site of de pagina laad voor de helft.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

In IE krijg ik een "page not found" en in Mozilla laadt hij ook maar half. Ik zou als ik jou was je apache-logs eens doorspitten.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende staat in de error log:
[warn] (OS 64)De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar. : winnt_accept: Asynchronous AcceptEx failed.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
lol, Hier is precies hetzelfde probleem. Heb alle voorgeschotelde oplossingen gecheckt maar het wil npg steeds niet werken. Ik ga vandaag wel even de google lijst langs. :Y)

edit: Heb nou zo'n beetje de hele lijst doorgelopen en de oplossingen die ze melden doorgevoerd maar het wil toch niet helpen.

Probleem is opgelost om de website te verplaatsen naar een linux server. :) heb dus het probleem een beetje omzeilt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 18:33 ]

Pagina: 1