[IE] Waarom zie ik maar halve topics op GoT?

Pagina: 1
Acties:

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar ik zou niet weten waar die dan wel moet staan.

Ik zit met een vreemd probleem, ik zie alleen maar halve topics!
Als ik een topic aanklik stopt ie gewoon halverwege, in IE (6.0) staat wel "done" links onderin!

De quickreply is ook niet te zien! Het gekke is dat op mijn werk (ook IE6.0) wel alles goed zichtbaar is als ik inlog.

Mis ik wat? :?

edit: bij deze zelf aangemaakt topic zie ik wel de quickreply! :?
edit2: het lijkt erop dat het alleen het geval is bij grote topics! Erg vreemd dit....

[ Voor 20% gewijzigd door Magic666 op 28-02-2004 12:21 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het gekke is dat op mijn werk (ook IE6.0) wel alles goed zichtbaar is als ik inlog.
Mwoa, het zou vreemd zijn als het bij iedreen zo was. Dan waren er wel wat meer topics geweest :P

Dus jouw eigen systeem. Heb je je cache al geleegd?

offtopic:
Titel afgemaakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 28-02-2004 12:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
topictitel is duidelijker zo thanx!

cache al geleegd? ehhh........ stomme vraag waarschijnlijk: hoe?

Volgens mij ligt het omslagpunt bij de +- 100 replies. Daaronder gaat alles goed maar daarboven krijg ik dus de helft van de topic maar en geen quickreply!

[ Voor 44% gewijzigd door Magic666 op 28-02-2004 12:37 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

ik gok dat het omslagpunt bij 512KB aan HTML-source ligt en je iets van Norton gebruikt...

zie ook:
[rml][ tpl] vreemde error einde topic paginas (screen inclu.)[/rml]
Topics niet kompleet

[ Voor 42% gewijzigd door crisp op 28-02-2004 12:48 ]

Intentionally left blank

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Norton gebruik ik inderdaad, NIS 2003. Ik zal dat topic eens door gaan spitten.

Ik laat weten of ik dat wat in gevonden heb.

edit: als ik NIS uitzet gaat alles inderdaad gewoon goed! De vraag is dus waar of wat het is in NIS.

In de andere topic stond ook dat ik de views per pagina terug moest zetten, hij staat momenteel op 999, wat is een aan te raden getal zodat dit probleem niet meer voorkomt?

[ Voor 53% gewijzigd door Magic666 op 28-02-2004 12:57 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Magic666 schreef op 28 februari 2004 @ 12:34:
cache al geleegd? ehhh........ stomme vraag waarschijnlijk: hoe?
Stomme vraag ja, omdat dat gewoon onder F1 is te vinden ;)
Cache = temp inet files. Maar goed, dat was het niet.
Magic666 schreef op 28 februari 2004 @ 12:52:
In de andere topic stond ook dat ik de views per pagina terug moest zetten, hij staat momenteel op 999, wat is een aan te raden getal zodat dit probleem niet meer voorkomt?
crisp schreef op 28 februari 2004 @ 12:45:
ik gok dat het omslagpunt bij 512KB aan HTML-source ligt en je iets van Norton gebruikt...
Dus kijk even hoe groot een HTML bestand van XXX replies gemiddeld is en zet het daar wat onder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

gemiddeld 100 rpp zou geen probleem mogen geven (uitzonderingen daargelaten); welke optie in NIS ervoor verantwoordelijk is weet ik niet, mogelijk de popupblocker maar misschien wel de gehele scanning van HTML/JS (vraag me niet hoe of wat, want ik ken het hele product verder niet - ik ben niet zo paranoia ;) )
Ik vind dit een behoorlijke misser van Symantec, en ook op mijn bugreport heb ik nooit meer iets gehoord. Mogelijk is het in 2004 wel opgelost...

Intentionally left blank

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
ah ok. Ik ga wel wat proberen met getallen.
Ik zal symantec mailen over dit probleem, is kijken of zij een oplossing hebben.

Bedankt voor alle tips en info!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

crisp schreef op 28 februari 2004 @ 13:08:
gemiddeld 100 rpp zou geen probleem mogen geven (uitzonderingen daargelaten); welke optie in NIS ervoor verantwoordelijk is weet ik niet, mogelijk de popupblocker maar misschien wel de gehele scanning van HTML/JS (vraag me niet hoe of wat, want ik ken het hele product verder niet - ik ben niet zo paranoia ;) )
Ik vind dit een behoorlijke misser van Symantec, en ook op mijn bugreport heb ik nooit meer iets gehoord. Mogelijk is het in 2004 wel opgelost...
Ik heb hier NIS 2004 en daar is het zelfde probleem mee, dus ook halve topics. Enige remedie is NIS uit te schakelen. :'(

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Locutes schreef op 28 februari 2004 @ 13:18:
[...]

Ik heb hier NIS 2004 en daar is het zelfde probleem mee, dus ook halve topics. Enige remedie is NIS uit te schakelen. :'(
Naast dat ik het al eens gemeld heb aan Symantec lijkt het me toch dat dit probleem veel vaker voorkomt (buiten GoT) en dat Symantec hiervan dus wel vaker op de hoogte moet zijn gebracht. Ik snap dan ook echt niet waarom er nog niets aan gedaan is...

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 28 februari 2004 @ 13:24:
[...]

Naast dat ik het al eens gemeld heb aan Symantec lijkt het me toch dat dit probleem veel vaker voorkomt (buiten GoT) en dat Symantec hiervan dus wel vaker op de hoogte moet zijn gebracht. Ik snap dan ook echt niet waarom er nog niets aan gedaan is...
Lang niet iedereen report zijn issues bij Symantec.
Beleid is dat minstens 100 users exact dezelfde bug moeten reporten voordat er wat aan gedaan wordt.

Ik geloof dat zulke support alleen nog maar voor de huidige producten geldt en gebruikers van oudere versies gewoon pech hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik zal iig symantec een mail sturen daarover! In NIS 2004 dus hetzelfde probleem......hmmm.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 13:37:
[...]

Lang niet iedereen report zijn issues bij Symantec.
Beleid is dat minstens 100 users exact dezelfde bug moeten reporten voordat er wat aan gedaan wordt.

Ik geloof dat zulke support alleen nog maar voor de huidige producten geldt en gebruikers van oudere versies gewoon pech hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik zou dat een vreemde instelling vinden; iets dat duidelijk een bug is en eenvoudig te reproduceren / controleren is fix je toch? Willens en wetens bugs in je product laten zitten omdat er te weinig mensen zijn die er melding van maken getuigd niet van een streven naar kwaliteit... (helaas zijn er meer softwarefabrikanten die dezelfde instelling lijken te hebben)

Dat niet iedereen dat soort dingen report maar het toch als hinderlijk ervaren moeten ze toch weten bij Symantec. En als er teveel van dat soort ergenissen in je product sluipen, dan stappen dat soort mensen dus over naar een ander product.
Van dat laatste heeft een Microsoft wat minder last, maar Symantec zit wel in een markt waar veel concurrentie heerst.

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 28-02-2004 15:45 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 28 februari 2004 @ 15:43:
[...]

Ik zou dat een vreemde instelling vinden; iets dat duidelijk een bug is en eenvoudig te reproduceren / controleren is fix je toch? Willens en wetens bugs in je product laten zitten omdat er te weinig mensen zijn die er melding van maken getuigd niet van een streven naar kwaliteit... (helaas zijn er meer softwarefabrikanten die dezelfde instelling lijken te hebben)
Symantec heeft het toegegeven..
Dat niet iedereen dat soort dingen report maar het toch als hinderlijk ervaren moeten ze toch weten bij Symantec. En als er teveel van dat soort ergenissen in je product sluipen, dan stappen dat soort mensen dus over naar een ander product.
Van dat laatste heeft een Microsoft wat minder last, maar Symantec zit wel in een markt waar veel concurrentie heerst.
Je ziet idd redelijk wat Amerikanen op USA fora overstappen, in verhouding veel meer dan hier.

Ik blijf erbij:
-Op deze manier gaat Symantec idd zijn klanten kwijtraken.
-Norton had fijn Norton moeten blijven.
-Als het de naamsbekendheid niet had, zouden de producten kwalitatief beter zijn.
-Zelfde geldt voor support, $17 betalen voor een gesprek met iemand die in ZO-Azie zit en geen verstand van zaken heeft, daar wordt niemand vrolijk van.

Excuses voor de rant, maar hier krijg ik gewoon plaatsvervangende schaamte van. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:33:
Ik blijf erbij:
-Op deze manier gaat Symantec idd zijn klanten kwijtraken.
-Norton had fijn Norton moeten blijven.
-Als het de naamsbekendheid niet had, zouden de producten kwalitatief beter zijn.
-Zelfde geldt voor support, $17 betalen voor een gesprek met iemand die in ZO-Azie zit en geen verstand van zaken heeft, daar wordt niemand vrolijk van.

Excuses voor de rant, maar hier krijg ik gewoon plaatsvervangende schaamte van. :/
ik geef je gelijk, ik ben dan ook van NIS 2002 afgestapt. dat produkt is al 2 jaar oud, verwacht ik toch wel op zijn minst dat ze de bugs eruit hebben gehaald. ik zit nu op zonealarm firewall en het voldoet uitstekend.

ik moet nog alleen een goeie virusscanner vinden, maar norton verliest mij wel als klant en vooral als ze deze koers blijven houden.

plus komt nog erbij de nieuwe SP2 van microsoft waarbij je de firewall (van oa. Xp , meer info kan je lezen op FP) zelf kan instellen en een virusscanner. als deze goed genoeg werkt, waarom zou men dan nog voor norton kiezen met hun gebrekkige support en bugs die ze niet oplossen omdat er alweer nieuw produkt klaar ligt.....

offtopic:
damned schouw, wat is "rant" nu weer? gister heb ik me de hele dag lopen af te vragen wat afaik was :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 18:19 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
De mail is verstuurd, ben benieuwd of symantec reageert....

Als ze niks aan dat probleem kunnen/willen doen zijn ze inderdaad weer een klant kwijt!
Pagina: 1