Beste
E700 gebruikers.
Ik heb de
E700 topics sinds het begin aardig in de gaten gehouden aangezien ik het mobieltje altijd een prachtige gadget heb gevonden

Nu heb ik nog aardig lang mijn Orange 20 (wat voor de komende 4 maanden nog is omgezet naar een Orange 30) abo lopen helaas, zodat een nieuwe abootje met mobieltje er eigenlijk nog niet in zit. Toch kwam ik afgelopen week de aanbieding van de Bel Company tegen (
E700 gratis bij 1-jarig Orange 40- wat uiteraard na 6 maanden om te zetten is naar 20).
Aangezien de bundels bij Orange 'nooit op gaan', vond ik dit een zeer interessante aanbieding. Vrienden hebben het echter even uit mijn hoofd weten te praten wegens de hoge kosten die ik het aankomende half jaar zal hebben aan het abonnenemt (aangezien ik voor ongeveer 30 euro bel per maand).
Volgens mij is dit een van de beste aanbiedingen tot nu toe, 40x 6 maanden + 20x 6 maanden = 360 euro die je gewoon ook nog s kan opbellen.
Maar jah, misschien ken je het wel, als je eenmaal ergens je zinnen op heb gezet is het toch moeilijk om deze weer te wijzigen

Nu hoorde ik gisteren van een vriend dat de
E700 van zn vader maar 1 dag mee gaat qua batterij. Hier schrok ik toch wel even van. Dus ben ik even de oude
topics gaan doorspitten, en kwam ik 2 reacties tegen van mensen die na 3 a 4 dagen weer de batterij moesten opladen. Zelf vind ik dat geen probleem. Hoe zijn de ervaringen hierbij? Nog meer mensen die echt elke dag de mobiel op het stroomnet moeten gooien?
Verder vroeg ik mij af hoe het zit met de Javagames, aangezien ik deze aankomende tijd veel zal moeten 'testen'. Hoeveel spellen zijn er ongeveer op te slaan op je mobieltje? Gaat dit ten koste van andere ruimte, zoals je foto's?
Heel erg bedankt alvast