Hallo,
Ik heb een week geleden een nieuwe PC gekocht;
een Shuttle SN85G4 amd athlon 64 3200+
met een Club3D ATI Radeon 9800PRO 128MB DDR,
Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200RPM, 8MB, SATA) en
1 gig A-data PC3200 DDR SDRAM...
chipset: NVIDIA nForce3 150
Nu is er iets raars aan de hand met onboard netwerk (100mbit): als ik een grote up/download heb van boven de 1 MegaByte/s dan hoor ik het mobo sissen
en krijg ik in de eventviewer te zien dat de netwerkkaart af en toe niet connected is...
"network adapter unplugged"... Mensen die van mijn share proberen te downloaden krijgen vaak een "resource not accessible melding".
De unplugged melding krijg ik ook als ik mijn videokaart stevig aan het werk zet
Af en toe krijg ik bij het opstarten van de pc een melding in de eventviewer dat de kernel gecrasht is... zal dat met 't brakke netwerkgebeuren te maken kunnen hebben?
Een vriend van me heeft tegelijk met mij dezelfde shuttle gekocht, zelfde software, zelfde drivers, hij heeft geen last van deze netwerktroep...
Is dit een hardware probleem of?
Ik heb een week geleden een nieuwe PC gekocht;
een Shuttle SN85G4 amd athlon 64 3200+
met een Club3D ATI Radeon 9800PRO 128MB DDR,
Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200RPM, 8MB, SATA) en
1 gig A-data PC3200 DDR SDRAM...
chipset: NVIDIA nForce3 150
Nu is er iets raars aan de hand met onboard netwerk (100mbit): als ik een grote up/download heb van boven de 1 MegaByte/s dan hoor ik het mobo sissen
en krijg ik in de eventviewer te zien dat de netwerkkaart af en toe niet connected is...
De unplugged melding krijg ik ook als ik mijn videokaart stevig aan het werk zet
Af en toe krijg ik bij het opstarten van de pc een melding in de eventviewer dat de kernel gecrasht is... zal dat met 't brakke netwerkgebeuren te maken kunnen hebben?
Een vriend van me heeft tegelijk met mij dezelfde shuttle gekocht, zelfde software, zelfde drivers, hij heeft geen last van deze netwerktroep...
Is dit een hardware probleem of?