Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
met wat voor cam heb je dit geschoten zeg?
ik vind #7 en #11 mooi!
bandensporen vind ik niet echt mooi
ik vind #7 en #11 mooi!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
ik ga voor nummer 3 & 11
very nijs
Dokter Phil Dees
#4 is erg leuk
#9 en 11 vind ik ook erg mooi. Maar de rest had vaak ietwat minder ingezoomd mogen worden, want bijvoorbeeld op #6 en 13 zie je alleen wat sneeuw liggen zonder dat het duidelijk is wat je nou precies wilt laten zien
The devil is in the details.
dank
ik heb cam pas paar dagen, ook niet zoveel tijd om te oefenen. tis wel heel verschil met de g1 die ik hiervoor had.
ik heb cam pas paar dagen, ook niet zoveel tijd om te oefenen. tis wel heel verschil met de g1 die ik hiervoor had.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
De Canon EOS300D met Kitlens waarschijnlijkouterspace schreef op 27 februari 2004 @ 12:08:
met wat voor cam heb je dit geschoten zeg?
ik vind #7 en #11 mooi!
Zelf vind ik nummet 3 wel stoer, net alsog het getekend is als in de style van het spel: 13
39
Zulke kwaliteit krijg ik met me A60 ook nog wel eruit, met veel moeite en veel goed natuurlijk licht. Wat ik ermee wil zeggen is dat het niet onaardig is; maar voor een spiegelreflex moet het toch wat scherper kunnen. Ik zie het voornamelijk op de eerste 2 foto's die je waarschijnlijk op een macro stand heb gemaakt. Mja, er valt nu nog weinig over te zeggen wat ik er echt van vind. Opzich zijn het wel mooie onderwerpen.
Maar je geeft idd zelf ook al aan dat je er pas mee begint dus; ik hoop nog veel van je te zien.
PS: No3 vind ik het mooiste. Iets scherper dan de rest; en met een mooie blauwe hemel erbij.
Maar je geeft idd zelf ook al aan dat je er pas mee begint dus; ik hoop nog veel van je te zien.
PS: No3 vind ik het mooiste. Iets scherper dan de rest; en met een mooie blauwe hemel erbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 28-02-2004 10:37 ]
Pagina: 1