Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maxdata casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Sw33p3r
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-02-2023
Hallo,

Heeft iemand hier al eens een casemod gemaakt van een maxdata pc? Ik ben een arme student en wil graag me kast ombouwen tot pretpark maar ik heb geen geld om een dure behuizing te kopen om die vervolgens om te bouwen en aangezen ik meeding voor de orginaliteitsprjis wil ik ook geen premodded kopen. Dus, mijn vraag. Heeft iemand ervaring met het ombouwen van een maxdata pc??

Sweeper

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Welkom!

Lees eerst dit door, lees vervolgens een aantal topics in CME door en maak dan pas een eigen topic :9

no flame intended

An Explanation of l33t Speak

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:34

cdoens

Peugeot-gek

No offense, maar volgens mij is het idee van een (originele) case-mod:
"To boldy go where no casemodder has gone before..."

Als je een plaatje van de case hier neerzet, krijg je misschien al tips of ideeen van anderen. Verder gaat het er natuurlijk om, wat JIJ wilt. En met low-budget kan je ook leuke dingen doen, soms nog wel leuker dan pre-modded. (Mijn case-mod gaat bijv 5 euro kosten voor de spuitbus metallic-lak. De rest heb ik allemaal in huis, of kan ik gratis uit de schuur van me pa jatten ;) )

Succes, Christian.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Elke kast is te modden..... naar mijn mening.

ik vinnut leuk om met de dremel te werken, wat volgens mij ongeveer bij elke kast kan. Als je kan paintbrushen kun je ook leuke dingen met je kast uitvreten.

Ik snap dit niet waarom je dit vraagt.. je vraagt om hulp en wij moeten ook zelf uitzoeken hoe zo'n kast er uit ziet. Zo komt het over op mij. Als je hulp wilt moet je ons wel met de nodige informatie voorzien. Hoe ziet de kast er uit, wat is je budget, wat wil je met je kast.

Hiermee zouden we meer kunnen. en als je de search gebruikt kun je ook genoeg ideeën opdoen. :Y)

O-) succes

[ Voor 3% gewijzigd door Fed-Ex op 27-02-2004 11:52 ]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:04

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Bij de betere timmer/doe-het-zelfzaak is soms restmateriaal te koop. Die timmerlui zagen planken op maat en wat overblijft gooien ze anders weg. Voor heel weinig geld (een symbolische euro of zo) kan je daar soms stukjes plexiglas en zo ophalen. En ledjes zijn ook niet duur (als je de goedkopere kleuren neemt).

Plexi + ledjes = your 5 1/4 bay-mod is born :)

Kijk ook hier eens voor inspiratie. Deze vogel doet ook mooie dingen met goedkoop materiaal:

http://www.metku.net/index.html

s6

[ Voor 3% gewijzigd door _fool op 27-02-2004 12:13 . Reden: gratis restmateriaal te koop??? Silly me ]

specs

Verwijderd

Elke kast is te modden, gebruik de search of kijk in de kleine mod topics. Kom je al heel snel op tips en dan verzinnen hoe je het zo goedkoop mogelijk doet.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

De meest goedkope en cheapass manier om te modden is de tips van de website van Afrotech op te volgen

>:) >:)

An Explanation of l33t Speak

• Sw33p3r
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-02-2023
ik heb al veel research gedaan, me vraag was eigenlijk alleen of iemand ervaring had me de kast die ik heb http://www.maxdata.nl/images/case_24738.jpg
En ik heb gesearched of daar al een topic over was, maar ik heb geen topic kunnen vinden over maxdata case. Vandaar dat ik een topic erover begon.

Het stukje gratis plexiglas heb ik al op de kop getikt. ontwerp ligt ook al klaar en dremel heb ik in huis, dus ik kan zo beginnen, maar aangezien het mijn eerste keer modden is vroeg ik me dus af of er iemand ervaring heeft met de kast die ik heb...

Sweeper

bedankt voor alle info.

[ Voor 3% gewijzigd door Sw33p3r op 27-02-2004 14:02 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je niets kan vinden, is er blijkbaar nog niets mee gedaan hier op GoT..
Verder zijn de basics van het casemodden voor elke kast gelijk. Zie de FAQ dus over bijv. het maken van een window.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.