Kreeg vandaag weer een leuk kortingswinkel.nl mailtje in de box. Mij viel meteen deze Lenco Cinema set op voor slechts 99 euro!
Het zal wel niet veel zijn maar voor 99 euro lijkt het me wel leuk om es te testen.
Dus lijkt dit uberhaupt wat of niet? Kom niet aan met set's van 500+ euro die hebben wij hier ook wel in de huiskamer dit is puur om af en toe misschien es een dvd te kijken op me kamer ofzo.

/edit
Plaatje
Helaas word er niet meer info gegeven en op de Lenco site word ik ook al niet veel wijzer. Nou zijn er vast wel tweakers die ook deze mail hebben gehad en misschien dus ook al meer info hebben gezocht.Deze Home Cinema Set is voorzien van een hoge beeldresolutie en maakt gebruik van het codingformat MPEG2 en biedt een horizontale beeldresolutie van meer dan 500 regels.toon volledige bericht
De functies voor meerdere camerahoeken en taalinstellingen bieden unieke trucfuncties. Het kinderslot maakt het mogelijk de inhoud van een disc af te schermen.
Het apparaat is geschikt voor de weergave van DVD-discs en is compatibel met CR-R, CD-RW, MP3, Super-VCD, VCD en CD discs.
Het beeld kan twee tot vier keer worden ingezoomd.
Standaard-Video, uitgangsfunctie S-Video signaal, Y_U_V uitgangsfunctie en eenvoudige wijziging van het systeem.
Via een analoge uitgang en een optische coaxiale digitale audio-uitgang kan een versterker worden aangesloten en kan een uitstekende geluidskwaliteit worden bereikt.
De boxen hebben een vermogen van 450 watt
5.1 geluidskaartuitgang
De boxen bestaan uit 2 surround luidsprekers
2 Front- luidsprekers
1 center luidspreker
Een bass luidspreker.
Ingang: 230 V - 50 Hz
Uitgang: 12 V - 3000 mA
Dit alles zorgt voor een goede sound
Maak van uw huiskamer een ware bioscoop!
Dus lijkt dit uberhaupt wat of niet? Kom niet aan met set's van 500+ euro die hebben wij hier ook wel in de huiskamer dit is puur om af en toe misschien es een dvd te kijken op me kamer ofzo.
/edit
Plaatje

[ Voor 3% gewijzigd door Chimera op 27-02-2004 01:02 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p