Asus P4P800 Booten via spatiebalk

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08 10:23

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Het leek mij handig om dit eens te activeren... ik heb in mijn BIOS deze functie aagezet en gebruik natuurlijk een ATX voeding en heb een no name PS2 keyboard.

Maar mijn PC boot dus no way met deze functie aan, kan verder ook niets vinden waardoor het niet zou werken

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat bedoel je precies ?? Want Keyboard Power On is iets anders dan je Spatiebalk ;)
Was een of andere toetscombo dacht ik of een Power knop op je toetsenbord ofzo........

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

bij m'n oude vertrouwde Asus P2B-LS kan het met de spatiebalk ;)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als ik het goed heb onthouden, moet je ook een jumpertje op je mobo omzetten om de keyboard power-on te activeren... Iets zodat ie stroom op het toetsenbord blijft houden als ie uit staat.
Heel makkelijk te controleren : Zet num-lock aan, zet je pc uit. Blijft het num-lock ledje branden, dan staat ie aan, gaat ie uit, dan moet je het jumpertje verzetten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Hmz ga ik nog even goed kijken in mijn mobo boekje of ik dit kan vinden over die jumper :) it make sense natuurlijk :)
Maar ik weet 1 ding zeker dat het stroom wel van de KB af is als mijn pc uitgaat maar niet volledig van het mobo

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:10
Het is volgens mij Ctrl-Esc.
Oh oh ja :z

[ Voor 23% gewijzigd door Eegee op 26-02-2004 22:22 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Eegee, nee dat is maar net hoe je het instelt.
Anyway E-Vix thnx, ik heb het gevonden moet idd. een jumper omzetten, standaard is die disabled

En het werkt :) Thnx

[ Voor 9% gewijzigd door n00bs op 26-02-2004 22:36 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voortaan in de handleidingen kijken eer je een topic opent hé ;)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
BalusC schreef op 27 februari 2004 @ 06:20:
Voortaan in de handleidingen kijken eer je een topic opent hé ;)
:D

moet eerlijk bekennen dat ik er zo 1 ben, die gewoon probeert... en een handleiding ergens op een grote stapel gooit O-)

Verwijderd

Hier (asus A7V8X) werkt het allemaal niet [bios & jumper gedaan], komt dat dan omdat mijn voeding geen 1A op de +5FSB kan leveren?

Hoe kan ik dat v/t voren voor een voeding controleren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:15 ]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:10:
Hier (asus A7V8X) werkt het allemaal niet [bios & jumper gedaan], komt dat dan omdat mijn voeding geen 1A op de +5FSB kan leveren?

Hoe kan ik dat v/t voren voor een voeding controleren?
Door op de sticker op de voeding te kijken of op Internet de specificaties van de voeding op te zoeken.
Pagina: 1