Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste oordopjes (snoer) voor FM ontvangst

Pagina: 1
Acties:
  • 912 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er inmiddels achter dat de FM ontvangst van Radio/MP3 spelers via het koptelefoon snoer gebeurt, het snoer is als het ware de antenne, en dat de kwaliteit van de ontvangst sterk varieert, 1 van de factoren is een goed snoer ,wat zijn nu de beste oordopjes/snoer voor de beste FM ontvangst? (daar moeten kwalitatieve verschillen inzitten)

Ik zoek dus een goede combinatie van Radio FM/Mp3 speler en oordopjes/snoer om in een de trein tussen Naarden/Bussum en Amsterdam ongestoord de radio te kunnen beluisteren.

Verwijderd

Ik dnek dat ze allemaal even goed zijn.
Hoe dikker het draad misschien wel hoe beter het is.
Neem dan Sony Oordopjes ofzo :)

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mij ondertussen een IRiver 795 gekocht en ben tevreden over het apparaatje. De ontvangst in de trein is perfect, maar hier op't werk heb ik soms storing (zit op een groot plateau en niet dicht bij ramen). Is er een manier om de ontvangst te verbeteren door andere dopjes of door middel van een verlengsnoer?

Waar moet ik op letten als ik andere dopjes koop of als ik een verlengsnoer koop?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wat zijn goede oordopjes? Deel 3

Hier kunnen ze je alles vertellen over oordoppen. ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Ik kan in dat topic nergens iets vinden ivm FM ontvangst...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 13:40 ]

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Maar je zou in dit topic wel je vraag kunnen stellen. Alle GoT'ers die geïnteresseerd zijn in/verstand hebben van oordoppen lezen dit, dus je hebt grote kans dat je vraag beantwoord wordt.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de radio ontvangst wel eens een klein beetje getest met verschillende koptelefoons.

De ontvangst is het beste met een echte koptelefoon (dus niet oordopjes) met een lang dik snoer. Probleem is alleen dat die absoluut niet handig is voor in de trein. Of je wilt graag struikelen over 3 meter snoer :D.
Pagina: 1