Toon posts:

PC geeft pas beeld na 2e keer aan en uit zetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pctje staan wordt mijn 2e server. Ik heb het vage probleem dat als ik de pc aan zet hij geen beeld geeft. Zet ik hem dan weer uit en weer aan dan geeft hij wel beeld. Als ik hem dan vervolgens weer uit en aan zet geeft hij weer geen beeld. het blijft dus in een cirkeltje lopen. Ook als hij in de screensaver gaat geeft hij geen beeld meer. En als ik de computer opnieuw opstart (start > afsluiten > opnieuw opstarten) geeft hij ook geen beeld meer

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Andere voeding
- Hdd CD-Rom, floppy en CPU cooler los
- BIOS update
- Ander beeldscherm, keyboard en mouse.

Wat zijn de type nrs en info dingetjes van die pc?

Aopen AX59PRO (atx)
2gig hdd
cd-rom drive van 2 speed
win 2000 SP3 NL
floppy drive
AMD k6 400 III met 3dnow
ATX kast

iemand enig idee? Zat zelf al te denken aan BIOS instellingen van power mange ment maar daar kom ik zelf ook niet uit.. :/

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 23:13
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:17:
Ik heb een pctje staan wordt mijn 2e server. Ik heb het vage probleem dat als ik de pc aan zet hij geen beeld geeft. Zet ik hem dan weer uit en weer aan dan geeft hij wel beeld. Als ik hem dan vervolgens weer uit en aan zet geeft hij weer geen beeld. het blijft dus in een cirkeltje lopen. Ook als hij in de screensaver gaat geeft hij geen beeld meer. En als ik de computer opnieuw opstart (start > afsluiten > opnieuw opstarten) geeft hij ook geen beeld meer

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Andere voeding
- Hdd CD-Rom, floppy en CPU cooler los
- BIOS update
- Ander beeldscherm, keyboard en mouse.

Wat zijn de type nrs en info dingetjes van die pc?

Aopen AX59PRO (atx)
2gig hdd
cd-rom drive van 2 speed
win 2000 SP3 NL
floppy drive
AMD k6 400 III met 3dnow
ATX kast

iemand enig idee? Zat zelf al te denken aan BIOS instellingen van power mange ment maar daar kom ik zelf ook niet uit.. :/
Ik denk dat het aan je videokaart ligt.
Ik had eerst ook een vaag probleem met beeld mijn moederbord (a7n8x delux) houd niet echt van kingston (schriijf ik dit goed :X) geheugen.

[ Voor 10% gewijzigd door GleNnoS_ op 26-02-2004 17:25 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit heeft niets met Casemodding of Electronica te maken.

Casemodding & Elektronica -> Overige Hardware

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb zoiets weleens gezien bij een PIII =>

1. Was niet geaard, na aarden stopcontact alles OK ;)
2. Voeding was beetje zwak maar kon er net mee door, later doorgebrand dus zowiezo vervangen, was zo'n extra klein 200 Watt ding die amper koeling had |:(

Probeer wat zou ik zeggen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Okay bedankt voor de reacties, helaas licht het dus niet aan de videokaart en ook niet aan aarden want de pc is geaard. Wat ik vergeten ben om te zeggen is dat als de pc geen beeld geeft het lampje van de hdd blijft branden, sorry voor het laat melden.

En wat betrefd de reactie van m-m. Ik dacht dat het met electronica te maken had... Ik zal het topic in die andere zetten. Bedankt voor de tips iedereen! _/-\o_

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:16:
En wat betrefd de reactie van m-m. Ik dacht dat het met electronica te maken had... Ik zal het topic in die andere zetten.
Dat hoeft niet hoor, dat heb ik al voor je gedaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay sorry voor het misverstand...

Heb al van een maat gehoord dat het een idee is om alle componenten los te maken en hem dan even met rust te laten, en dan na een tijdje nog eens proberen...

Iemand nog wat tips iedeen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Maat van me had een dergelijk probleem met een AMD 64 systeem

Processor bleek kapot te wezen..

Verwijderd

Ik had het ook met mijn ouwe pc abit kt7a en en asus v7700. Die bleken elkaar niet echt lief te vinden en dat kwam blijkbaar vaker voor. Voor de rest neit echt en probleem ermee gehad het was alleen wat irritant.
Pagina: 1