Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Voor EA leverde het te weinig op, het team van Grand Prix is gestopt, en die PS2 F1 games trekken op niks.ErectionJackson schreef op 10 mei 2004 @ 11:16:
[...]
Jep. Die heeft ook meer banken, zodat je verschillende biossen erop kunt zetten.
Overigens las ik net op Xboxworld dat Sony de Formule 1 licenties heeft voor de komende paar jaarWeet t, oud nieuws, maar ik vind dit behoorlijk balen. Ik vroeg me al af waarom er geen fatsoenlijke F1 games uitkwamen voor onze lieve box alle systemen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
RepliedDarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 10:50:
[...]
tnx, dacht eerst aan een xenium, maar denk toch dat een solderless xecuter 2.3 het beste gaat werken, die kan je dus gewoon aan de buitenkant van de xbox uitzetten?
Kheb je btw nog meel gestuurd met wat vraagjes
@E3, wanneer komt de eerste info over de press conference die MS zou geven voor E3, uit? Ben erg benieuwt of er nog verassingen tussen zitten, maar dat zal wel meevallen...
[ Voor 76% gewijzigd door DarkShadow op 10-05-2004 12:08 ]
...DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 11:52:
tnx Fire69!, ik dacht trouwens dat je voor een switchje aan de buitenkant van je console wel wat moest solderen? Hoe ziet zo'n switch er eigenlijk uit? En zit tie automatisch bij de modchip bijgeleverd? Ga nu ook maar eens bestellen dan he! Als ik vragen heb, dan meel ik je wel... bedankt.
edit: zie de mail van fire69
Laten we hopen dat Sony die licentie van de hand doet aan MS en dat er een club opstaat die er wel een fatsoenlijke game van kan maken. Zou graag eens in de huid van Schumi kruipen om Bahrein uit te proberen!AudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 11:24:
[...]
Voor EA leverde het te weinig op, het team van Grand Prix is gestopt, en die PS2 F1 games trekken op niks.
[ Voor 17% gewijzigd door ErectionJackson op 10-05-2004 12:03 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ome tom heeft XBMC getest, uitslag positief
Nog meer xbox nieuws: nieuws: Xbox boekt terreinwinst
Xbox gaat de ps2 inhalen, maja ze zijn daar natuurlijk een beetje laat mee
De Xbox verkopen zullen denk ik dit jaar alleen maar toenemen, met toppers als Fable en Halo 2. 2004 wordt definately het jaar van de xbox, maar eigenlijk had 2003 dat al moeten zijn...
Niet klagen, ze hebben het best mooi gespreid. Elke 2 maanden een potentiele topper is best te behappen
Verwijderd
Ik denk eerder aan specs.AudiRS4 schreef op 09 mei 2004 @ 22:39:
[...]
Tja, zou kunnen. Ik denk echter dat ze meer het ontwikkelplatform gaan promoten. XDA heette dat toch ? Laatst nog wat filmpjes van gedownload, zag er goed uit. Maar ik denk niet dat we iets van titels voor de Xbox 2 ofzo gaan zien op deze E3. Liever nog een paar knallers voor deze Xbox.
Tja, definitieve specs zullen ze nog niet loslaten denk ik, puur omdat de devkits nog niet zo lang weg zijn en de developers dus nog met commentaar op de techniek kunnen komen.
Ik heb vorige week voor het eerst gereden via Live. Ik was naar een game gegaan waar alleen nederlanders in zaten. Maar wat me opviel was dat ze er echt geen ruk van bakte. Ik was in ieder gevaal steeds 1ste of 2de terwijl ik het voor de eerste keer speelde. Misschien binnekort een GoT-toernooi??
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Daar heb jij ook weer gelijk in, maar toch denk ik dat we iets gaan horen over de Xbox 2.AudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 13:51:
[...]
Tja, definitieve specs zullen ze nog niet loslaten denk ik, puur omdat de devkits nog niet zo lang weg zijn en de developers dus nog met commentaar op de techniek kunnen komen.
Daar gaat anders komende zomer wel verandering in komenAudiRS4 schreef op 10 mei 2004 @ 13:32:
[...]
Niet klagen, ze hebben het best mooi gespreid. Elke 2 maanden een potentiele topper is best te behappen
Eerst zien, dan gelovenDarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 14:15:
[...]
Daar gaat anders komende zomer wel verandering in komen: Fable, Driver, Full Spectrum Warrior, Sudeki(?), Rallisport Challenge 2, allemaal in de komende 2 a 3 maand...
Na de E3 zullen nog heel wat games uitgesteld gaan worden vrees ik.
// wel mooi rijtje trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 10-05-2004 14:16 ]
Wanneer kwam halo 2 btw ook alweer?
Ben ik trouwens geen toffe games voor de zomer vergeten?
Verwijderd
Ik ben er klaar voor tot zover ik ooit voor een racegame klaar benCaptainM schreef op 10 mei 2004 @ 14:11:
DTM2 = zwaar vet!!
Ik heb vorige week voor het eerst gereden via Live. Ik was naar een game gegaan waar alleen nederlanders in zaten. Maar wat me opviel was dat ze er echt geen ruk van bakte. Ik was in ieder gevaal steeds 1ste of 2de terwijl ik het voor de eerste keer speelde. Misschien binnekort een GoT-toernooi??
single player al meerdere keren op mijn velgen net optijd kunnen finishen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 14:29 ]
Pro Evolution Soccer???DarkShadow schreef op 10 mei 2004 @ 14:25:
hmmm idd, dat is wel verstandig. Ah ik denk dat Fable, Driver en Rallisport Challenge 2 zeker in de komende 2 a 3 maanden gaan uitkomen. Fable is al zoveel uitgesteld en Molyneux heeft duidelijk aangegeven deze zomer er echt een einde aan te willen maken (ook door schrappen van features). Full Spectrum Warrior is nog niet helemaal zeker, maar komt waarschijnlijk ook eind juni, begin juli. En sudeki zal nog wel een eind uitgesteld gaan worden naar de winter
Wanneer kwam halo 2 btw ook alweer?
Ben ik trouwens geen toffe games voor de zomer vergeten?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik heb 6 winkels afgedaan waaronder: Fnac, Free Record, Dixons, Bart Smit, Droomland, Game Mania... Nergens hebben ze em nog
Had dit spel eens gehuurd, en nu wil ik het graag kopen, maar waar?
Was trouwens een tof spel
@Memphis: Zag hem pasgeleden nog liggen bij de bart smit dacht ik...
Anyways, ik heb hem ook zo goed als ongebruikt nog liggen, maar 1 keer gespeeld. Op de pc vond ik het erg tof, maar ben er voor de xbox te weinig aan toe gekomen helaas, ik vond het ook een best leuk spel
Op bol.com is ie te koop voor € 24,99-ETz-Memphis Z schreef op 10 mei 2004 @ 14:38:
Weet iemand waar nog ergens Pirates of the Carribean te krijgen is?
Ik heb 6 winkels afgedaan waaronder: Fnac, Free Record, Dixons, Bart Smit, Droomland, Game Mania... Nergens hebben ze em nog
Had dit spel eens gehuurd, en nu wil ik het graag kopen, maar waar?
Was trouwens een tof spel
Forever raver!
Pc versie komt dr ook aan... niet erg boeiend voor mij denk ik.
En Splinter Cell 3 gaat voor eind 2004 al uitkomen. Hmm vind ik wel erg snel, klinkt als uitmelkerij, maargoed, we zullen zien, Pandora Tomorrow is iig wel erg goed!
Wil eigenlijk Top Spin wel aanschaffen, maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Nou, de E3 kan van start gaan wat mij betreft
[ Voor 112% gewijzigd door Wom op 12-05-2004 21:09 ]
Verwijderd
Splinter Cell 2 was althans wel een toppertje, sure, Single Player was misschien niet helemal vernieuwend .... maar wel nog steeds hoge klasse .... de kleine dingen die veranderd waren, waren namelijk ERG goed .... de Multiplayer was ook zeker origineel en vernieuwend (helaas geen Xbox live).Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 19:27:
Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in Splinter Cell 3. De release is gewoon te snel. Ik denk dat het eerder een soort update wordt, dan een compleet nieuw spel.
Ik dacht dat SC3 vernieuwde graphics zou hebben (de huidige zijn overigens al top), zouden ze een licentie voor een Unreal Engine upgrade hebben of zo (geen idee, maar ik dacht dat het net als Rainbow Six:3 op een Beta-Unreal2-engine draaide). Daarnaast gok ik dat mocht het spel zowieso de klasse van de vorige games hebben, het voor mij wel geslaagd zal zijn. Ik weet niet of ze hier net aan begonnen zijn, of er eigenlijk stiekum ernaast al aan gewerkt hebben. Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.
Verwijderd
tja blijft persoonlijjk denk ik ...zelfs al vond ik mgs 2 minder dan deel 1 toch blijft het beter dan splinter cell imho .Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 20:15:
[...]
. Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.
kan niet precies beschrijven waarom,maar splinter cell ben ik altijd zo zat
meestal is www.gcshop.nl ongeveer het goedkoopste... iig erg betrouwbaar hoor ik altijd!SpeedAddict schreef op 10 mei 2004 @ 18:41:
Iemand enig idee welke site zo ongeveer de games het goedkoopste aanbied?
Wil eigenlijk Top Spin wel aanschaffen, maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk
@fartingbob, splinter cell 2 had wel xbox live, dat was juist de grote troef van het hele spel
[ Voor 9% gewijzigd door DarkShadow op 10-05-2004 23:47 ]
omgVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 20:15:
[...]
Voor mij is het wel de beste stealthgame ooit, veel betere gameplay dan Metal Gear Solid.
Ik vind persoonlijk metal gear solid 1000x beter als splinter cell. Van metal gear heb ik alle versies die ik nog regelmatig eens uitspeel. Ook omdat het vol met secrets zit (vooral mgs2) en dat heb ik trouwens in nog geen enkel ander spel gezien.
En Solid Snake is voor mij de ultieme held, Sam Fisher mag inpakken
Verwijderd
Ik heb inderdaad geen Xbox live, vandaar da'k die MP niet kan spelen .... ik heb wel de MP trial gespeeld-ETz-Memphis Z schreef op 11 mei 2004 @ 00:02:
[...]omg
Ik vind persoonlijk metal gear solid 1000x beter als splinter cell. Van metal gear heb ik alle versies die ik nog regelmatig eens uitspeel. Ook omdat het vol met secrets zit (vooral mgs2) en dat heb ik trouwens in nog geen enkel ander spel gezien.
En Solid Snake is voor mij de ultieme held, Sam Fisher mag inpakken
Ja, ieder zijn mening over stealth games, ten eerste vind ik de control beter bij Sam Fisher, je kunt om je heen kijken. En de hele feel denk ik, je moet echt gebruik maken van je stealth, speelt ook vaak in donkere stukken, terwijl in MGS je op de gezichtsvelden van je tegenstander moet letter, net alsof 'ie echt niet verder kan kijken dan dat.
Ik vind beide kickuh games hoor, daar niet van, Splinter Cell gewoon net iets strakker, naast een geloofwaardigere verhaallijn
Nu is uiteindelijk alles niet helemaal realistisch. Ik bedoel, hoe dom ben je als iedere keer een lampje verrot geschoten wordt en je blijft zeggen dat het waarschijnlijk niets is
Microsoft shows off the new videophone and dashboard at E3 2004.
Everyone knows that Microsoft prides itself on its online Xbox Live service. What's a service if it doesn't look pretty, right? At the Microsoft's conference tonight, at E3, Microsoft showed off how well the new Live Dashboard works.
Jay Allard began by stating that currently Xbox Live has 150 games and 1 million subscribers worldwide. He summed up by stating, "There's always something to do on Xbox Live" before showing the new dashboard.
Microsoft had former Playboy Playmate, Jenny McCarthy show off the new voice capabilities with a new videophone. The new videophone not only allows gamers to talk, but also allows them to see each other while they communicate. Microsoft promises that the videophone will not only be part of the Xbox Live experience, but also revolutionize social entertainment.
The videophone demonstration showed Jenny McCarthy through Xbox Live to the live audience at the conference. Microsoft claims that gamers will be able to communicate with multiple people at the same time via the videophone.
Verwijderd
EA SPORTS AND EA GAMES PERFORMING LIVE ON XBOX
Agreement With Microsoft brings Madden NFL, NBA LIVE, FIFA Soccer, NCAA Football and other blockbusters to Xbox Live this year
Redwood City, CA. - May 10, 2004 - Electronic Arts today announced one of the most anticipated events in the history of videogames: EA and Microsoft have struck an agreement that will allow players of EA SPORTS™ and EA GAMES™ titles to compete and play online through Xbox Live™. Players will have access to voice communication, tournaments, ladders and all the fun of online play. Terms of the agreement were not released.
The first game to include Xbox Live capability will be NCAA® Football 2005, scheduled for release in July. Madden NFL 2005, Tiger Woods PGA TOUR® 2005, NASCAR® 2005: Chase For The Cup, NBA LIVE 2005, NHL® 2005, and NCAA® March Madness™ 2005 will follow. EA GAMES titles on Xbox Live include GoldenEye: Rogue Agent™, Need for Speed™ Underground 2, Battlefield: Modern Combat™, Burnout™ 3 and TimeSplitters Future Perfect™.
Waanzinnig! Interactie met olifanten, skien op personen, prachtige omgevingen, Tina in string (
Verwijderd
Gewoon Ultimate!!Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 11:06:
Mensen, Halo 2 komt op 9 November 2004 uit.
http://www.xbw.nl/news/5222/
Yes, Yes, Yes.
Ik kan echt niet wachten. In de afgelopen vakantie hebben we hier in het cafe een Halo Lan Party gehouden. 4 Xboxen, 4 tv's, 4x Halo, 16 Controllers en 16 sick dudes die elkaar de huid compleet volschelden als de vlag weer eens een keertje pleite is en niemand het in de gaten heeft. En ik hoop dus ook dat Halo 2 zeer goede system link mogelijkheden heeft. Misschien bots? Ik had namelijk zoiets gelezen op het Bungie.net forum. Maar hier zijn ze tot op heden nog niet uit en er is nog nix officeel bevestigd van hun kant uit. Hopen maar dan. Hieronder de screens van Halo 2. Kijk en huiver!!!

Halo 2 Official Website
Forever raver!
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_demo1.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/part3.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/halopart4.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/halopart5.wmv
Vorig jaar vond ik de presentatie nogal tegenvallen maar dit is
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wanneer ik thuis ben post ik weer een verzameling met het E3 xbox nieuws, ben druk aan het verzamelen nuDarkShadow schreef op 11 mei 2004 @ 15:23:
woei!!!! wat ziet dat er vet uit! Krijg het er warm van, nog meer e3 nieuws?
tnx, beter! Is altijd handig zo'n tabel... nu ff halo filmpjes bekijkenAudiRS4 schreef op 11 mei 2004 @ 15:37:
[...]
Wanneer ik thuis ben post ik weer een verzameling met het E3 xbox nieuws, ben druk aan het verzamelen nu
Verwijderd
ik ben van plan om een xbox aan te schaffen omdat eind dit jaar een predator game verschijnt, en mede ook om ninja gaiden.
dit zijn mn vraagjes:
1. speelt het doosje ook divx films af?
2. ik heb een creative inspire 5300 5.1 set (niet digitaal dus) kan ik die er op aansluiten? (ik heb em nu op mn dvd speler aangesloten met 3 "jack>2tulp" stekkers)
3. hoe zit het met mp3?
alvast bedankt
1 & 3: alleen met een modchipVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:42:
oke ik heb wat vraagjes, en ik hoop iemand van jullie de antwoorden
ik ben van plan om een xbox aan te schaffen omdat eind dit jaar een predator game verschijnt, en mede ook om ninja gaiden.
dit zijn mn vraagjes:
1. speelt het doosje ook divx films af?
2. ik heb een creative inspire 5300 5.1 set (niet digitaal dus) kan ik die er op aansluiten? (ik heb em nu op mn dvd speler aangesloten met 3 "jack>2tulp" stekkers)
3. hoe zit het met mp3?
alvast bedankt
2: nee helaas
[ Voor 29% gewijzigd door Wom op 11-05-2004 18:21 ]
D³ schreef op 11 mei 2004 @ 15:30:
Vids van de Halo 2 presentatie:
http://movies.teamxbox.com/halo2/halo2_demo1.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/part3.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/halopart4.wmv
http://movies.teamxbox.com/halo2/halopart5.wmv
Vorig jaar vond ik de presentatie nogal tegenvallen maar dit is
Gebouwen en voertuigen die schade oplopen
dr is ook een nieuw brother in arms filmpje uit: http://www.gamer.nl/nieuws/22001
De graphics vallen toch tegen, lijken nog veel op mohaa imho, maar er zit wel veel sfeer in de game. Vooral de facial expressions zijn erg goed, alleen de animaties vallen wel weer vies tegen... twijfelachtig
Ik zit trouwens in Chapter 4.
[ Voor 6% gewijzigd door pp_ op 12-05-2004 11:40 ]
Heeft er niemand een lijstje met echt goeie multiplayer?
Xbox live, of naast elkaar op de bank ?Fire69 schreef op 12 mei 2004 @ 11:54:
Het begint me hoe langer hoe meer op de vallen hoe weinig multiplayer-games er eigenlijk maar zijn...
Heeft er niemand een lijstje met echt goeie multiplayer?
Fire69 schreef op 12 mei 2004 @ 13:22:
Naast elkaar op de grond. Mijn kabels raken niet tot aan de bank.
Even uit het hoofd wat spellen die puur voor multiplayer bedoelt zijn:
- Fuzion Frenzy (en binnenkort deel 2)
- Kung Fu Chaos
- Cel Damage
- Tetris Worlds
- Whacked!
Er is nog meer, maar daar kom ik even niet op
Euhm... Audi, je vergeet sowieso Halo. Shame on you!AudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 13:31:
[...]
wijsneus...
Even uit het hoofd wat spellen die puur voor multiplayer bedoelt zijn:
- Fuzion Frenzy (en binnenkort deel 2)
- Kung Fu Chaos
- Cel Damage
- Tetris Worlds
- Whacked!
Er is nog meer, maar daar kom ik even niet op
Forever raver!
Nietus, want die is niet puur voor Multiplayer bedoelt
Want dan had ik Top Spin ook moeten noemen.
En diegene die jij opnoemt heb ik niet, behalve Halo, maar daar krijgt hij nachtmerries van.
en halo is wel tof
Trouwens niet erg veel bijzonder e3 nieuws vandaag... helemaal geen echt leuke verassingen tot nu toe, beetje teleurstellend...
[ Voor 32% gewijzigd door DarkShadow op 12-05-2004 15:46 ]
Die verwacht ik ook niet eerlijk gezegd. Er is toch geen eer te halen op een beurs waar zowel Nintendo als Sony met een nieuwe handheld komen. Ik verwacht meer van Microsofts eigen event komende zomer.DarkShadow schreef op 12 mei 2004 @ 15:45:
gewoon samen tony hawken is ook relaxed...
en halo is wel tofDe eerste medal of honor had ook 2 leuke multiplayer levels (de rest zoog)...
Trouwens niet erg veel bijzonder e3 nieuws vandaag... helemaal geen echt leuke verassingen tot nu toe, beetje teleurstellend...
Unreal ChampionshipAudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 14:19:
[...]
Nietus, want die is niet puur voor Multiplayer bedoelt
Want dan had ik Top Spin ook moeten noemen.
En vergeet Timesplitters 2 niet. De multiplayer opties daarvan zijn ook heel uitgebreid.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Houd er rekening mee dat de E3 eigenlijk pas twee uurtjes geleden begonnen isDarkShadow schreef op 12 mei 2004 @ 15:45:
gewoon samen tony hawken is ook relaxed...
en halo is wel tofDe eerste medal of honor had ook 2 leuke multiplayer levels (de rest zoog)...
Zit al vast bij de eerste eindbaas.
Die gozer gooit me gewoon op de grond als ik block.
Lijst is weer bijgewerkt, na de E3 zal ik alles op catagorie en per titel sorteren.
Nog meer ?ErectionJackson schreef op 12 mei 2004 @ 18:51:
[...]
Houd er rekening mee dat de E3 eigenlijk pas twee uurtjes geleden begonnen isWe kunnen dus nog redelijk wat media verwachten als we geluk hebben.
- Zucht -
[ Voor 45% gewijzigd door Wom op 13-05-2004 22:10 ]
Ik refereerde alvast aan jouw aankomende postAudiRS4 schreef op 12 mei 2004 @ 21:09:
Lijst is weer bijgewerkt, na de E3 zal ik alles op catagorie en per titel sorteren.
[...]
Nog meer ?
- Zucht -
Verwijderd
waar kan je eigenlijk het beste (goedkoopste?) een xbox halen tegenwoordig?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Moet je misschien iets anders proberen :):M@NIC schreef op 12 mei 2004 @ 19:34:
Bah! Stomme Ninja Gaiden
1) Muurlopen + aanvallen
2) Y ingedrukt houden en loslaten als íe dichtbij is.
3) Springen, stick bewegen richting bijand + Y.
Dat zijn tot nu toe bij mij de moves die ik gebruik bij bosses, en daarnaast de nodige ontwijkingen dmv springen en rolbewegingen.
DOA 4 komt dus op de volgende Xbox uit. Aangezien ik een enorme graphics-whore ben, kan ik nu al niet wachten op de eerste screens volgend jaarPatrick: Basically, this isn’t quite Dead or Alive 4, but you’re bringing it up to speed past Dead or Alive 3?
Tomonobu Itagaki: DoA 4 is going to be on the next Xbox; the next generation consoles. Have you played Dead or Alive 3?
Patrick: Yes, I have.
Itagaki: It’s going to be a completely different game on a different system.
Het blokken en het overpakken van moves is meer DOA stijl.
Maargoed, compleet anders zeggen ze zelf, dus wie weet krijg je wel gelijk.
Stiekem wordt het gewoon een keiharde porn game, let maar op
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 14-05-2004 11:54 ]
Ik heb hem steeds naar de muur gelokt en daarna ben ik steeds via de muur omhoog gelopen en naar beneden gesprongen met Y.M@NIC schreef op 12 mei 2004 @ 19:34:
Bah! Stomme Ninja Gaiden
Soul Calibur heeft allemaal overdreven wapens, DOA moet meer Ninja-style gaan. Dragon Sword, nunchaku's, shuryken, a la Ninja Gaiden dus.AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 11:54:
Nee, geen wapens. Dat is totaal niet de DOA stijl. Daar heb je Soul Calibur voor
Het blokken en het overpakken van moves is meer DOA stijl.
Maargoed, compleet anders zeggen ze zelf, dus wie weet krijg je wel gelijk.
Stiekem wordt het gewoon een keiharde porn game, let maar op
Nee, ik vind het mooie van DOA juist dat het hand to hand combat is.
Verwijderd
ga aub turtles spelen ofzo maar laat klassiekers wat ze zijnErectionJackson schreef op 14 mei 2004 @ 13:43:
[...]
Soul Calibur heeft allemaal overdreven wapens, DOA moet meer Ninja-style gaan. Dragon Sword, nunchaku's, shuryken, a la Ninja Gaiden dus.
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:02:
[...]
ga aub turtles spelen ofzo maar laat klassiekers wat ze zijn
Ja sorry, ik vind Hayabusa nu eenmaal het gaafste personage uit de game
Nou, speel Ninja Gaiden uit en laat DOA met rust wil jeErectionJackson schreef op 14 mei 2004 @ 14:10:
[...]
Ja sorry, ik vind Hayabusa nu eenmaal het gaafste personage uit de game
Trouwens, weinig Xbox nieuws op de E3 hoor, maar matig.
Eens, ik vond trouwens het Ghost Recon 2 filmpje wel leuk om te zien. Geen Xbox only, maar lijkt me wel een aardig spel worden.AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 14:13:
[...]
Trouwens, weinig Xbox nieuws op de E3 hoor, maar matig.
Multiplayer alleen geloof ik.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:36:
Was/is Halo 2 speelbaar?
Is dat al E3 uitzending ?Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 15:15:
[...]
Ben benieuwd hoe dat was.
Vanavond effe naar gamekings kijken.
Verwijderd
Ik neem aan van wel.Is dat al E3 uitzending ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 15:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
gamekings is vandaag hoorVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 17:25:
Gamekings is morgen en zondag btw, vrijdag niet. Ik moet zowieso bij iemand anders kijken, in Vlaardingen hebben ze die lompe zender niet.
ik denk alleen niet dat het al de E3 ep is. want monteren kost heel wat tijd.
Inderdaad, erg wazig allemaal. E3 update komt trouwens morgen hoor, heb even geen zin gehadDarkShadow schreef op 15 mei 2004 @ 00:19:
hmm vind die far cry screens toch wat tegenvallen eerlijk gezegd, niet alleen een lagere res, maar ook veel lelijkere textures etc... en minder begroeiing, wordt ff afwachten
En even de groeten aan de mensen van CC die stiekem meekijken
Verwijderd
Dit lijkt er niet op imho
*ff offtopicAudiRS4 schreef op 15 mei 2004 @ 00:28:
[...]
Inderdaad, erg wazig allemaal. E3 update komt trouwens morgen hoor, heb even geen zin gehad
En even de groeten aan de mensen van CC die stiekem meekijken
Groeten back
Klik hier
Terfwoorden: Square-Enix, Xbox(2), Live.
// paar uur later : jezus wat een spellingsfouten zeg...
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 15-05-2004 22:13 ]
wat?masser120 schreef op 15 mei 2004 @ 22:43:
Lijkt mij irritant spelen met die XBOX controllers. (tenminste, bij mij)
als je far cry bedoeld, moet je nog maar eens halo spelen, dat hoeven ze alleen over te nemen en ik ben tevree
Ik ben toch bezig met alles op catagorie te zetten, kan deze mooi bij
Dit topic is gesloten.
![]()