Probeer eens de compatibiliteits mode.
Zou je mij trouwens uit kunnen leggen waarom je Qbasic onder windows wilt draaien?
Zou je mij trouwens uit kunnen leggen waarom je Qbasic onder windows wilt draaien?
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Gebruik even de search, ongeveer een maand geleden was hier ook een topic over.
Deze dus: Qbasic onder Windows-XP
Voor de rest:
[search=qbasic xp]
[google=qbasic xp]
Deze dus: Qbasic onder Windows-XP
Voor de rest:
[search=qbasic xp]
[google=qbasic xp]
TakoMoto,
Welkom op GoT
We hebben hier een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt die kunnen doorlezen in Registratievoorwaarden en faq, ik vat ze nog even kort samen.
Welkom op GoT
We hebben hier een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt die kunnen doorlezen in Registratievoorwaarden en faq, ik vat ze nog even kort samen.
- Kies een goede topic titel die je probleem kort beschrijft - bovendien willen we in Windows Operated Systems ook nog het OS in vierkante haakjes zien.
- Laat zien dat je zelf al een beetje moeite hebt gedaan om het probleem op te lossen. Wat heb je al geprobeerd, en wat heb je al gevonden.
- Maak een duidelijke topicstart waarin je aangeeft wat je probleem is. Ik snap nu niet zo goed wat je vraag is namelijk. Krijg je een foutmelding?