Ik kreeg van de week een zooitje hardewaren binnen waar ook een Mitsumi CircleSound bij zat... Hij heeft een input van twee tulps en een output van twee tulps. Je kan het in Circle Sound en Normal Sound zetten. Maar wat doet dit ding eigenlijk? Ik heb al gegoogled, maar daar ben ik niet wijzer van geworden
http://www.biditup.co.uk/cgi-bin/auction/item.pl?item=4047
Tussen Circle en Sound een spatie
Beter Googlen voortaan
Tussen Circle en Sound een spatie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Is een soort Nepsurround genereer ding wat voor geen meter werkt.
Aannames zijn fataal.
vaag apparaatje!!! 
3D geluid met alleen een tulp input?? zit er dan een dubbele echo in ofzo? Lijkt me dat er ook iets van digital-in bij moet zitten wil je echt 3D-geluid voorelkaar krijgen!!
enniewee, succes ermee
3D geluid met alleen een tulp input?? zit er dan een dubbele echo in ofzo? Lijkt me dat er ook iets van digital-in bij moet zitten wil je echt 3D-geluid voorelkaar krijgen!!
enniewee, succes ermee
Die gaat dus gewoon in de zak voor rommelmarktspullen
hehe lol zo'n ding heb ik een heleboel jaren geleden ook es gekocht
Echt dikke bagger. Is precies hetzelfde als zo'n '3d-knop' op sommige cheape speakersetjes of geluidskaarten.
Verwijderd
Nog zo een duistere poging om de wereld beroemde cinema processor te clonen voor de doet -het-zelfert.
Jammer hoor .... dat alle pogining mislukken , zou mooi zijn , het echte is niet te betalen, maar dat werkt wel .
Zegt een echte stand-alone Dolby Encoder gebruiker.
Jammer hoor .... dat alle pogining mislukken , zou mooi zijn , het echte is niet te betalen, maar dat werkt wel .
Zegt een echte stand-alone Dolby Encoder gebruiker.
Pagina: 1