Toon posts:

flahen van brander

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben pas net begonnen met flashen en op www.tweakers.net word ik nie goed geholpe :'( .
ik heb al een dos diskette gemaakt om te flashen in dos maar ik weet niet hoe ik moet flashen. Ik heb dit forum doorzocht maar kon geen echt goeie uitleg voor een newbie als mij vinden. Kan iemand mij helpen. Ik heb de nec firmware en een dos flash tooltje en een dos bootdiskette ik weet niet wat ik hiermee moet doen dus ik vraag het jullie.
pleazzzzzzz help

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:08 ]

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Als je nou es normaal Nederlands schrijft kunnen we je bericht ook lezen.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:27
Welkom op Gathering of tweakers :)

Allereerst is het de bedoeling dat je zelf al het e.e. a probeert om je probleem de wereld uit te helpen.Je geeft zelf al aan dat je gezocht hebt op T.net, en dat je daar ook niks kon vinden.

Wat je moet doen,( is naast in een beetje korrekt Nederlands iets neer te planten),de "search"functie van dit forum gebruiken.

Om die te gebruiken http://gathering.tweakers.net/forum/find

Verder is een van de moderators van dit forum BalusC, nu heeft deze mod naast heel veel verstand van zaken , ook een hele mooie FAQ geschreven.Dit omdat je echt niet de eerste bent die iets heeft met zijn pc.......

Die balusC uitvoering van de Faq kan je vinden hier:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649273

Daar staat het e.e.a in m.b.t tot het flashen van je opticals en andere zaken.

Succes i.i.g !! :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voer voor de gein eens het tooltje zonder parameters uit? Of doe een slash-vraagteken erachter?

Anyway, dit is fairly simple. Topic dicht dus.

Dit topic is gesloten.