Toon posts:

[EAX] 3d Sound geeft brak geluid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende opstelling:

Geluidskaart: Philips Acoustic Edge met WDM V1.89 drivers
Speakers: Philips 5.1 A5.600 [kan dolby 5.1 en EAX]

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.se/produkter/produktinfo/436515/436515.jpg

Nou heb ik in de FAQ gekeken maar heb daar niks kunnen vinden, en ook de search gebruikt en daar kwam dit topic uit: [rml][ EAX] Center kanaal zeer zacht geluid.[/rml] Met een soorgelijk probleem.

Mijn probleem is dus, als ik Call Of Duty, Battlefield, UT, UT2004 etc speel, en m'n geluid op EAX of 3d oid zet, ik mijn eigen voetstappen niet goed hoor, en mijn eigen wapens niet goed hoor schieten, terwijl het omringende geluid allemaal wel goed te horen is [ook vanuit de achter-speakers enzo]. Wat kan ik hieraan doen? Want ik zou het wel leuk vinden als ik het ook echt zou horen als er iemand achter mij staat die schiet, ik het geluid ook echt van achter hoor... Maar ik wil mijn 'eigen' geluiden ook nog horen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 17:33 ]

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Staat je center speaker te zacht ofzo?

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Topicstarter
Even hard als de rest, en hij doet het normaal ook gewoon, maar als ik EAX aan zet wat zachter, en het is niet alleen de center speaker, maar het geluid van m'n voetstappen gaat ook steds van linksvoor naar rechtsvoor enzo, heel irritant...

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:02
Staat het aan dat je geluid wordt opgemixt tot 5.1? Als ik dat doe hoor ik het geluid ook erg bagger (met matrix op de z-640) .