[kpn] Wijziging Flexibel

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik kreeg daarnet een SMS van KPN dat mijn flexibel abonnement per 15 maart wijzigt. Ik zou o.a. profiteren van een lager abonnementstarief.

Ik heb ong. 3 maanden geleden een jaarabonnement genomen en vroeg mij af of ik het nu per direct kan opzeggen.

Ik heb meegedaan aan de siemens m55 aktie bij gsmplaza.nl met de zogenaamde cash back. Ong. 130 euro betaald en 115 terug gekregen, gratis telefoon en gratis abonnement van een jaar.

Kan ik hier nu van af? en Zoja hoe gaat het dan met die geld terug aktie moet ik bijv. nu bijbetalen of zo?

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk eens in de onderstaande draadjes:
[rml][ KPN Mobile] Wijziging tarieven[/rml] (hoe op te zeggen; incl. voorbeeldbrief)
[rml][ KPN Mobile] 02/02/04 nieuwe tariefplannen[/rml] (meer info over nieuwe tarieven)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Fox1234, gebruik de search ajb (o.a. de threads die door pven genoemd zijn had je best kunnen vinden).

Cashbacks staan los van je abonnement-verloop, die zul je gewoon krijgen; je hebt namelijk voor de cashback gewoon een overeenkomst met gsmplaza.nl.

Dit topic is gesloten.