[KPN Mobile] 02/02/04 nieuwe tariefplannen

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vanaf 2 februari af te sluiten: de nieuwe abonnementen van KPN Mobile. Alles
vanuit één bundel. Dus bellen, sms-sen, e-mailen, i-moden, mms-sen vanuit
één abonnement. Tarieven van 18,50 - 25,00 - 35,00 - 50,00 - 80,00 - 100,00.
Uiteraard: hoe hoger het abonnement, hoe lager de kosten. De nieuwigheden op
een rijtje:

* alle diensten vanuit één bundel
* bundeltegoed (geld) blijft drie maanden geldig
* hoe hoger je abonnement, hoe lager de tarieven
* binnen én buiten je bundel hetzelfde tarief
* 10 voordeelnummers voor 50% korting (vaste- en mobiele (KPN) nummers,
keuze uit 14 miljoen nummers)
* gratis leentoestelservice binnen Nederland (binnen 4 uur gegarandeerd een
leentoestel)
* via het beste netwerk van Nederland
* bellen vanaf 0,09 eurocent per minuut
* gratis klantenservice

Let op: deze abonnementen vervangen het huidige KPN Mobile abonnement
(60-1200). Vanaf 02.02.04 beschikbaar!"

tarieven:

KPN Mobiel Plus 18,50
Standaard tarief: 0,38
Voordeelnummers: 0,19
SMS: 0,24
GPRS per MB: 17,50

KPN Mobiel Plus 25
Standaard tarief: 0,32
Voordeelnummers: 0,16
SMS: 0,22
GPRS per MB: 17,50

KPN Mobiel Plus 35
Standaard tarief: 0,26
Voordeelnummers: 0,13
SMS: 0,20
GPRS per MB: 10,00

KPN Mobiel Plus 50
Standaard tarief: 0,22
Voordeelnummers: 0,11
SMS: 0,18
GPRS per MB: 10,00

KPN Mobiel Plus 70
Standaard tarief: 0,20
Voordeelnummers: 0,10
SMS: 0,17
GPRS per MB: 7,00

KPN Mobiel Plus 100
Standaard tarief: 0,18
Voordeelnummers: 0,09
SMS: 0,16
GPRS per MB: 3,50

Aansluitkosten € 52,50
Voordeelnummers 10 naar kpn mobiel en vastnet.
Bundel blijft 3 maanden geldig.
Bellen in buitenland uit de bundel.
Starttarief: 0,06
MMS: 0,49

Verwijderd

hmmm interessant, beetje orange nadoen :) met die bundels (maar daar blijft je tegoed oneindig bestaan tot opzegging). Echter GPRS is nog steeds veeeels te duur :r , jmmr.

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Donders heb net een nieuw abbo afgeslote, door nummerportatie wacht ik al 3 weken onderhand :( omdat t allemaal nie zou kloppen ofzo, vorige week gebeld waren ze me "dossier" kwijt :? maja hij schijnt deze week te kome :9 we shall see

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 18:33:
hmmm interessant, beetje orange nadoen :) met die bundels (maar daar blijft je tegoed oneindig bestaan tot opzegging). Echter GPRS is nog steeds veeeels te duur :r , jmmr.
Zelfs daarna nog, kaart wordt omgezet naar prepaid voor zover ik begreep :)

Verwijderd

Met sms zijn ze iig wel goedkoper dan Orange (maar dat is dan ook weer niet zo heel moeilijk!). Valt bellen in het buitenland en naar 0900 nummers ed ook in de bundel zoals bij Orange? Wat een rare bedragen trouwens, "18,50". Wie verzint zoiets?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jammer dat de bundel maar drie maanden geldig is; dat heeft Orange dan toch iets beter voor elkaar. Daarnaast vraag ik me af of er een starttarief per gesprek is (bij Orange is dat 5 cent). Voorts vind ik dat het standaardtarief wel erg hoog is ... :?
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:40:
Met sms zijn ze iig wel goedkoper dan Orange (maar dat is dan ook weer niet zo heel moeilijk!).
Dat ligt eraan met welk abbo van KPN je het vergelijk; bij Orange kost dat 22 cent per bericht (en dat is idd erg veel geld voor een SMS-je).

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 01-02-2004 23:06 . Reden: Niet goed gelezen |:( ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

pven schreef op 01 februari 2004 @ 21:45:
Voorts vind ik dat het standaardtarief wel erg hoog is ... :?
Idd. Voordeelnummers is natuurlijk wel een leuk (en beproefd) idee. Alleen sneaky dat het dus alleen mobiele nummers van KPN Mobile kunnen zijn. Is Orange toch veel beter, alle Orange en vaste nummers krijgen daar zo'n voordeelnummerkorting.

• koen
  • Niet online
pven schreef op 01 februari 2004 @ 21:45:
Jammer dat de bundel maar drie maanden geldig is; dat heeft Orange dan toch iets beter voor elkaar. Daarnaast vraag ik me af of er een starttarief per gesprek is (bij Orange is dat 5 cent). Voorts vind ik dat het standaardtarief wel erg hoog is ... :?
starttarief is 0,06 euro per gesprek

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 21:53
Nou, ben je lekker mee als KPN klant. Als ik het goed zie vervangt het nieuwe € 100,- abonnement dus bijvoorbeeld KPN Mobile 600. Even geen rekening gehouden met voordeelnummers en starttarief, betekent 100euro bundel in dit geval 555 belminuten. Een vergelijking met het KPN Mobile 600 abonnement leert dus dat in het nieuwe geval de klant 27.50euro per maand meer betaalt, voor 45 minuten minder bundel. Hoewel het een slechte vergelijking is, zou ik zeggen dat dit vele malen meer is dan de tarieven bij T-Mobile (waar je met alles los inkopen alsnog veel goedkoper uit bent).

Ik vind het gek dat ze dit niet bij de Hi-profile abonnementen gedaan hebben, omdat dat zich naar mijn mening meer op de jongere, allround beller richt. Dan hadden ze de KPN Mobile abonnementen voor de no-nonsense bellers kunnen houden, en was het voor diegenen ook goedkoper gebleven...

• koen
  • Niet online
er staat nergens dat dit voor bestaande klanten gaat gelden. :)

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 21:53
koen schreef op 02 februari 2004 @ 00:06:
er staat nergens dat dit voor bestaande klanten gaat gelden. :)
Nee, maar als je een trouwe KPN-fan oid was, dan kan je toch geen Mobile 60-1200 meer afsluiten. En ik weet niet wat het beleid van KPN verder is, of ze de oude klanten hun Mobile laten behouden totdat de klant opzegt, of totdat de contractsperiode voorbij is. Feit is gewoon dat de oude abo's langzaam zullen verdwijnen, en dan zal je als KPN klant toch aan dat nieuwe abonnement moeten (mits je perse bij KPN wilt blijven).

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:39

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Waarom zijn deze abonnementen zo duur?

Ik had met KPN Hi 30 kosten van €0,15 per minuut en €0,15 per sms. Hier is dat veel hoger? :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1