Toon posts:

[Intelli 4.0] Lust voor het oog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst is de Intelli Mouse Explorer 4.0 uitgekomen en ging es kijken of het wat was, dus ik naar de winkel en es goed kijken en voelen, ik moet zeggen een geweldig ding! Heb er helaas niet mee kunnen gamen of whatsoever, maar het voelt heerlijk aan.

En wat kwam ik dus nu tegen op de Informatique site ?

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pic500/460287.jpg

in het LEER dus gewoon he, alleen wel wireless ( wat ik dus klote vind )

Als dit ding dus met een draad leverbaar is ben ik de eerste die em koopt ( no matter dat hij 68 euro is )

Wat vinden jullie ervan ? of zijn er al mensen die em hebben ?

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01 19:21

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Is de scroll-knop nou groot? De muis lijkt daardoor namelijk wel klein. Maar een lust voor het oog wil ik ook niet zeggen, maar als ie lekker aanvoelt zal het zeker wel het geld waard zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Indigo op 25-02-2004 00:10 ]

De LabVIEW Guru

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Effe gechecked @ mediamarkt en hij ligt erg goed in de hand ja, beter dan een Logitech MX500 bijvoorbeeld .....

Jammer dat die dingen altijd zo duur zijn zou hem best wel willen hebben omdat ik last heb van zweethandjes :D en daar is leer goed tegen dacht ik ........ toch :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 25 februari 2004 @ 00:09:
en daar is leer goed tegen dacht ik ........ toch :?
ik heb juist altijd last van koude handen, dat is erger zeg ik je ;)
maar leer houdt warmte beter vast, en neemt ook vocht op

ik vind het serieus een beauty, en ligt ook beter in de hand dan mijn mx500
ben er nu wel aan gewend en speel dus op redelijk hoog niveau unreal tournament, maar toch wil ik wel overstappen op deze muis (mits hij met draad leverbaar is )