@Famoso
Haha, dat is gewoon een advies over de Philips
Dat is juist gedaan om de lange garantie van de Philips te relativeren. Zeker ten op zichte van de "korte" garantie van de Sony.
@Arend Quist
Ik heb zelf ook de Sony
En ben er zelf ook zeer tevreden over. En vond het geluid (vooral in Dolby Surround Mode) mooier klinken dan de Philips. Maar, ook de Sony heeft een nadeel hoor
Bij de reclame's van Jamba is het beeld niet stil, dan trilt het een beetje. Dat doet de Philips niet. Voor de rest is het wel een perfect stilstaand beeld, en bovendien zijn de reclame's van Jamba toch al vervelend 
@malinwa
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik wens je er alle plezier mee toe! Het is idd wat je zegt dat je geluk moet hebben met je tv, mijn Sony kan ook binnen nu en 2 weken kapot gaan. Dat is idd puur geluk, en dus ook puur willekeur
Wat betreft de mogelijkheden. Ze zijn inderdaad iets minder dan die van Philips, maar ze voldoen prima aan mijn eisen. En als die Philips aan jouw eisen voldoet is ook alles prima! Heb je nu trouwens toch de 70cm gehaald ipv de 82?
Haha, dat is gewoon een advies over de Philips
@Arend Quist
Ik heb zelf ook de Sony
@malinwa
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik wens je er alle plezier mee toe! Het is idd wat je zegt dat je geluk moet hebben met je tv, mijn Sony kan ook binnen nu en 2 weken kapot gaan. Dat is idd puur geluk, en dus ook puur willekeur
Wanna play?