Breedbeeld TV's, advies?

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 11.565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:58
@Famoso
Haha, dat is gewoon een advies over de Philips ;) Dat is juist gedaan om de lange garantie van de Philips te relativeren. Zeker ten op zichte van de "korte" garantie van de Sony.

@Arend Quist
Ik heb zelf ook de Sony ;) En ben er zelf ook zeer tevreden over. En vond het geluid (vooral in Dolby Surround Mode) mooier klinken dan de Philips. Maar, ook de Sony heeft een nadeel hoor ;) Bij de reclame's van Jamba is het beeld niet stil, dan trilt het een beetje. Dat doet de Philips niet. Voor de rest is het wel een perfect stilstaand beeld, en bovendien zijn de reclame's van Jamba toch al vervelend :P

@malinwa
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik wens je er alle plezier mee toe! Het is idd wat je zegt dat je geluk moet hebben met je tv, mijn Sony kan ook binnen nu en 2 weken kapot gaan. Dat is idd puur geluk, en dus ook puur willekeur ;) Wat betreft de mogelijkheden. Ze zijn inderdaad iets minder dan die van Philips, maar ze voldoen prima aan mijn eisen. En als die Philips aan jouw eisen voldoet is ook alles prima! Heb je nu trouwens toch de 70cm gehaald ipv de 82?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128870

Famoso schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:49:
Het nut van deze "discussie' ontgaat me eigenlijk totaal.
Zit een kern van waarheid in. Het gaat ook meer om mensen die een breedbeeld televisie willen kopen een beeld te geven welke televisie er nu goed is en welke je beter niet kunt kopen. Maar ja, bijna iedereen vindt zijn of haar televisie de beste. Er zijn er maar weinig die echt zeggen ik heb een
slechte televisie. Als dat zo is dan zou ik toch zeker een nieuwe kopen (indien geld aanwezig).

Ik heb slechte ervaringen met Philips en iemand anders weer met Sony en zo kan je eindeloos
doordiscusseren.

Ik vind discussies wel leuk. Zeker met vrouwen }) , die zijn er zo fanatiek in.

Iedereen veel plezier met zijn of haar televisie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2005
inderdaad discussies kunnen tof zijn als ze beschaafd verlopen en dat is hier het geval

vond het gewoon raar dat je bij je ene post bij kieskeurig niet veel goeds overhad voor de philips en dan twee dagen erna blijkt voor de sony dat je toch ook wat meer had verwacht daarom dat ik dit gepost heb.

Je moet eens op kieskeurig rondzien hoeveel mensen er klagen van het geluid maar dat dit deels komt omdat ze de verschillende instellingen van het geluid niet goed zetten of de juiste mix niet vinden en het te rap opgeven en dan als conclusie eraan verbinden dat het geluid niet goed is.

gekocht ?? we hebben nog nagedacht en tot op het juiste moment gewacht want de prijzen zijn gezakt.

we moeten hem wel nog eens gaan bekijken maar zal normaal de 32PW9509 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128870

Wat ik vreemd vind bij kieskeurig.nl is dat er een heleboel zijn die een 10 invullen bij alles.
Dus ze hebben de perfecte televisie??? Hebben ze zeker nooit een lcd of tft televisie gezien.
Ik ben altijd wel kritisch en daarvoor zal je meestal bij mij ook niet lezen dat alles perfect is.
Daarvoor staat er bij zowel de Philips als de Sony wat negatieve puntjes. Dit houdt dus niet
in dat de televisie niet goed is maar er zijn puntjes wat ze zouden kunnen verbeteren.

Het kan ook zijn dat je voor 500 euro geen super televisie moet verwachten. Als je ook ziet
hoeveel modelen Philips en Sony uitbrengen dat is ongelofelijk. En elk model heeft er wel
een dingetje bij. Picture in Picture voor (bij wijze van) 75 euro meer, meer geluid of beeld
instellingen voor 75 euro daar weer boven op.

Ik denk daarom ook dat de Sony KV28 CS70 een prima televisie is met weinig toeters en
bellen. Sony KV28 CS70 heeft trouwens 3 scart aansluitingen en de Philips PW28 8609 2. Ik heb er minimaal 3 nodig dus dat was ook een + puntje voor de Sony. Wat ik al zei de Sony kwam er overal beter vanaf bij mij. En met de pech die ik met Philips heb gehad was mijn keuze snel gemaakt.

Wil dus NIET zeggen dat de Philips PW28 8609 een slechte televisie is. Als hij het prima doet is het ook een leuke televisie voor weinig geld.

Arend Quist })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93921

ik ben mij ook aan het informeren ivm aankoop van een nieuwe bbtv...
ook gelijk maar eens ff dat digitale tv aan het onderzoeken geweest.
weet iemand of er eigenlijk al digitale televisies te koop zijn in nederland?
dat geklier met die stb's is natuurlijk zo passé ;-)
ik bedoel bv in de us levert sony:
http://www.sonystyle.com/...Name=tv_hdtv_tube&Dept=tv

nou weet ik ook wel dat in nederland (nog) geen hdtv wordt uitgezonden, maar
digitaal is natuurlijk wel in opkomst....
btw, weet er iemand iets over wanneer (en of ooit) nederlanders hdtv krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
Wij gaan ons ook een nieuwe breedbeeldtv kopen.

Eigenlijk de eerste want onze huidige is een 4:3 van 70 cm.

Wat die hdtv betreft is er al een zender die dit uitzendt nl euro1080(www.euro1080.tv) maar in beperkte mate

Deze zender is te ontvangen via satelliet dus ook te zien in nederland maar ik zou er nog niet teveel rekening mee houden dat de grote doorbraak er komt + de investeringen ervoor zijn nog veel te duur en een heel goede CRT met pixel plus 2 of andere scalings technieken zal je nog lang genoeg plezier bezorgen Jvc's DIST, Panasonic's Aquity, Sony's Picture Power en Thomson's High Pix.

jvc heeft wel twee crt's die HDTV zouden ondersteunen

[ Voor 12% gewijzigd door malinwa op 22-02-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Welke wordt het nou malinwa?
Toch die philips? Of laat je ons nog ff in het duister tasten?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
ik laat jullie nog effe in spanning

begin zelf al te twijfelen aan pixel plus 2 maar dat komt meer door alles of teveel lezen erover want de ene zegt dit en de andere weer iets anders

ik ken iemand en die heeft de zijne vandaag en de minpunten die ik gehoord heb ga ik hem eens voorleggen en laten testen en als deze meevallen dan wordt het de 32PW9509 maar nu heb ik gehoord dat er nieuwe modellen van philips op komst zijn nl pixel plus 2 HD voor de HDTV maar ja die zullen misschien niet voor crt's zijn en ook veel te duur.

Ik kan dit topmodel van philips nu kopen voor 935 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76854

Pixel Plus2 HD wordt volgens mij alleen gebruikt voor LCD/PLASMA tv's. Een voordel tenopzichte van de normale PP2 is dat de HD versie ook digitale signalen kan verwerken waar PP2 alleen analoge signalen aankon.

http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/shownews.php?id=7556

BTW philips heeft ook een HDTV CRT: 30PW850H

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 76854 op 23-02-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
die zal dan toch niet beschikbaar zijn in belgië dus ik kan gerust voor de 32PW9509 gaan want eer HDTV er volledig en optimaal doorkomt geniet je met een PP2 toch ook van heel mooie beelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:03

El Martino

Zo niet, dan toch.

malinwa schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 08:28:
ik ken iemand en die heeft de zijne vandaag [..]
Bedoel je mij soms? ;)
Ik heb nu pas door dat je ook op htforum zit.

De mijne komt inderdaad vanavond, en mijn ervaringen laat ik zsm weten. Ik hoop dat ze beter zijn dan met de Panasonic 32PD50 die ik eerst had, want die heb ik teruggebracht vanwege de continue 'brom' die er in zat. Volgens de verkoper was dit 'normaal' voor 100Hz TV's. Yeah, right... :|

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
inderdaad ik had het op u

zeg die panasonic ziet er toch zo slecht niet uit wat een eigenschappen en buiten die brom moet het wel een heel goed toestel zijn

wel veel duurder dan die philips dat ge nu gekocht hebt

twijfelde je nog tussen andere merken ?

ben echt benieuwd naar u bevindingen

zou graag volgende dingen weten omdat daar veel commentaar op is

het geluid de ene zegt goed, de andere slecht hangt vooral af van de tijd dat ge erin steekt om de juiste instellingen te weten

halo effecten

slechte kwaliteit bij voetbal ( kan je vanavond al eens testen want het is champions league)

bij films of programma's met veel bewegende beelden en actie zou de kwaliteit ook niet goed zijn

gezichten zouden onnatuurlijk en blokkerig overkomen

autoformat zou omschakelen constant wanneer er reclame is en of je per zender het formaat kunt vastleggen

ben echt eens benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Afgaande op de reviews van de 9509 kan ik alvast de volgende dingen zeggen:

- Halo effecten zijn er inderdaad. Dat is blijkbaar niet te voorkomen bijeffect van PixelPlus (I en II). Panasonic Acuity heeft daar trouwens ook last van. De MoviePlus instelling zou het in ieder geval voor DVD weergave grotendeels verhelpen.

- Die slechte kwaliteit bij voetbal en tennis: daar geldt eigenlijk hetzelfde voor als bovenstaand punt. Alle 'beeldverbeterings' technieken hebben deze bijwerking. Zeker bij een matig TV signaal wordt het aangeraden die technieken uit te zetten.

- Voor wat betreft het geluid: bij de Panasonic was dat sowieso vrij matig vond ik. Overigens vind ik dit zelf niet zo'n belangrijk punt aangezien ik vrijwel altijd het geluid via mijn losse versterker laat gaan. Bij DVD's natuurlijk altijd. :)

Die Panasonic was afgezien van die brom een fantastisch toestel. Een verkoper liet mij ook nog een Loewe zien die hij zelf heel goed vond (type ben ik vergeten). Hij vond hem beter dan de Panasonic toestellen, maar hij had nog geen ervaring met de PD50. De pluspunten van de Loewe die hij opnoemde waren ook allemaal aanwezig op de Panasonic, en sommige zelfs beter. Daarnaast vond ik de beeldkwaliteit van de Panasonic aanzienlijk beter dan de Loewe. Qua aansluitmogelijkheden is de Panasonic ook een toppertje: 4 keer scart + component (ook progressive scan) + aansluiting op de voorzijde voor digitale camcorder of fotocamera.

Ik heb de 32PD50 dan ook met enige spijt weer ingeleverd. De brom was echter zo nadrukkelijk aanwezig dat ik er stapelgek van werd.

Iets waar de Philips trouwens een duidelijk pluspunt mee heeft is de zap-toets op de afstandsbediening. Daarmee kun je heen en weer schakelen tussen je huidige zender en de laatst gekozen zender. Dat had mijn vorige Philips ook al en gebruik ik veelvuldig!

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Die "zap-toets" zit ook op m'n Sony, en m'n oude aristona had dit ook. Zelf gebruik ik het echter nooit :P Ik zap liever met Programma onhoog en programma omlaag :P en dan gewoon de tv instellen dat alles mooi bij elkaar ligt

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
Heeft het dan wel nut dat je al deze beeldverbeteringstechnieken hebt want ik hoor de meeste zeggen om het uit te schakelen

wij kijken veel gewoon tv en in mindere mate dvd

[ Voor 92% gewijzigd door malinwa op 23-02-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Na vanavond hoop ik je het te kunnen zeggen. Ik kijk trouwens niet zo veel TV, maar voornamelijk DVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
hier omgekeerd dan zal het niet zo interessant zijn om zo een toestel te kopen al ga je me niet zeggen dat tv's enkel en alleen worden gemaakt om er dvd's mee te bekijken

alles hangt van u af als u bevindingen goe zijn dan gaan we ervoor ik heb effe gedacht aan de 3981 loewe aventos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Als je een slecht kabelsignaal hebt kunnen die filters wel helpen ja, het beeld wordt er iets onscherper door maar de ruis is zo goed als verdwenen. Aangezien ik op mijn kamer nogal belabberde kabel heb zet ik het dan meestal wel aan. Als ik echter van een digitale bron ga kijken zet ik het uit, omdat je het beeld dan alleen maar slechter gaat maken.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Zo, hij is er en ik moet zeggen: WAUW! Hij ziet er zeer goed uit! Hij doet in ieder geval niet onder voor de Panasonic op het eerste gezicht. PixelPlusII ziet er ook goed uit, bij gewone uitzendingen ziet het er tot dusver duidelijk beter uit dan zonder PixelPlusII. Voetbal heb ik nog niet gezien, maar daar heb ik vanavond nog wel gelegenheid voor.

Ik ga zo eerst met m'n vriendin een filmpje kijken, en genieten :)

Oh ja, deze heeft ook een zachte brom, maar die hoor ik alleen als ik mijn hoofd achter de TV steek. Meestal kijk ik in een wat comfortabeler positie ;)

• malinwa
en nog meer bevindingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Niet online
El Martino schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:25:
. Qua aansluitmogelijkheden is de Panasonic ook een toppertje: 4 keer scart + component (ook progressive scan) + aansluiting op de voorzijde voor digitale camcorder of fotocamera.
ik heb zelf de panasonic 32PX30 op t oog, ook met een component, dus ook progressive scan, aansluiting, maar ik dacht dat t technisch niet haalbaar was om met een beeldbuis progressive scan weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:52
Ik wil binnenkort de Sony kv32cs70b gaan kopen. Ik zat er aan te denken om deze bij http://www.goedkoopste.nu/ te gaan halen, hij kost daar ongeveer € 650,-. In de shopsurvey lees ik echter wat minder positieve berichten over deze winkel, veel over aflevering. Aangezien ik 'm ga halen is dat geen punt. Zijn er hier mensen met eerste-hand ervaringen met deze winkel? Ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven voor een tv om daarna "genaaid" te worden op een of andere manier.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:13
sig69 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 17:42:
Ik wil binnenkort de Sony kv32cs70b gaan kopen. Ik zat er aan te denken om deze bij http://www.goedkoopste.nu/ te gaan halen, hij kost daar ongeveer € 650,-. In de shopsurvey lees ik echter wat minder positieve berichten over deze winkel, veel over aflevering. Aangezien ik 'm ga halen is dat geen punt. Zijn er hier mensen met eerste-hand ervaringen met deze winkel? Ik heb geen zin om een hoop geld uit te geven voor een tv om daarna "genaaid" te worden op een of andere manier.
He, bij deze shop heb ik laatst ook online zitten kijken. De prijzen zijn in vergelijking met andere winkels een stuk lager. Ik vraag me dan ook inderdaad ook af of je bij deze shop nog iets van kwaliteit en service kan verwachten. Er zal toch wel iemand zijn die bij deze shop wat besteld heeft?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:01

Wildfire

Joy to the world!

Oud topic, ik weet het.

Ik ben van plan een Panasonic TX28PS1F te gaan kopen. Belangrijkste vraag is, kan hij andere TV-normen dan PAL goed aan? Volgens de specs doet 'ie ook PAL60 en NTSC, is de beeldkwaliteit dan ook goed?

Hij zal me trouwens E299,- gaan kosten, lijkt me wel een mooie prijs voor een nette 70cm breedbeeld TV met vlakke beeldbuis.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Tsja, voor die prijs kan je in mijn ogen geen "goede" beeldkwalliteit verwachten. Het is maar net wat jij als eisen hebt...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 17:11

TdV

Wildfire schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:54:
Oud topic, ik weet het.

Ik ben van plan een Panasonic TX28PS1F te gaan kopen. Belangrijkste vraag is, kan hij andere TV-normen dan PAL goed aan? Volgens de specs doet 'ie ook PAL60 en NTSC, is de beeldkwaliteit dan ook goed?

Hij zal me trouwens E299,- gaan kosten, lijkt me wel een mooie prijs voor een nette 70cm breedbeeld TV met vlakke beeldbuis.
Hij werkt erg goed met alle standaarden; ik gebruik hem met pal60 en ntsc voor mijn amerikaanse consoles en dvd's.

voor sluut: ik vind het beeld beter dan de meeste duurdere tv's; geen digitale nabewerkingseffecten maar gewoon scherp op 50hz zoals het signaal ook wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TdV schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Hij werkt erg goed met alle standaarden; ik gebruik hem met pal60 en ntsc voor mijn amerikaanse consoles en dvd's.
Vooral PAL60 kan handig zijn ja, ik kijk regelmatig films in NTSC-formaat op 29.97fps... PAL60 is dan erg handig. Maar daadwerkelijk m'n TV-output op NTSC zetten vind ik te ver gaan, dan wordt het beeld strepering ivm de lagere resolutie... dat schiet ook niet op natuurlijk.
voor sluut: ik vind het beeld beter dan de meeste duurdere tv's; geen digitale nabewerkingseffecten maar gewoon scherp op 50hz zoals het signaal ook wordt verzonden.
Ik heb nou een 4:3 50cm Philips TV met platte beeldbuis. Ook geen digitale nabewerking en het beeld van m'n TV-out staat als een huis. Ik vind zelfs dat veel breedbeeld-TV's een lelijk beeld leveren met al die nabewerkingseffecten... zo zijn er veel breedbeeld-TV's die een soort "na-ijlend" beeld hebben bij bewegingen. Verschrikkelijk.

Hoe bevalt jouw de panorama-stand van de Panasonic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
ik heb zelf de panasonic 32PX30 op t oog, ook met een component, dus ook progressive scan, aansluiting, maar ik dacht dat t technisch niet haalbaar was om met een beeldbuis progressive scan weer te geven?
Component betekent niet automatisch progressive scan. De Panasonic ondersteunt wel progressive over haar component ingang, mijn Loewe Aventos b.v. niet. Helaas, want progressive scan is zeker een verbetering en absoluut de moeite waard. Ik heb een JVC gehad die het weergaf, en hoewel dat echt erg mooi was had dat ding een hoop andere grote problemen waardoor ik voor de Loewe ben gegaan. Waar ik overigens nog steeds tevreden mee ben. Alleen jammer dat hij geen PS doet :(

Wat is trouwens het verschil tussen de PX30 en de PD50, behalve de helft van de prijs?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Wildfire schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:44:
[...]
Vooral PAL60 kan handig zijn ja, ik kijk regelmatig films in NTSC-formaat op 29.97fps... PAL60 is dan erg handig. Maar daadwerkelijk m'n TV-output op NTSC zetten vind ik te ver gaan, dan wordt het beeld strepering ivm de lagere resolutie... dat schiet ook niet op natuurlijk.
[...]
Hoe bevalt jouw de panorama-stand van de Panasonic?
NTSC gebruik ik voor mijn US supernintendo; die doet nou eenmaal geen pal.

Panorama? Bedoel je de stand om 4:3 materiaal op te rekken naar 16:9? Die heet "juist" en is wel aardig maar ik gebruik nooit een oprekstand; ik bekijk het signaal zoals het bedoeld is dus gewoon 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TdV schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:26:
[...]

NTSC gebruik ik voor mijn US supernintendo; die doet nou eenmaal geen pal.

Panorama? Bedoel je de stand om 4:3 materiaal op te rekken naar 16:9? Die heet "juist" en is wel aardig maar ik gebruik nooit een oprekstand; ik bekijk het signaal zoals het bedoeld is dus gewoon 4:3.
Vind je het dan niet erg flinke zwarte balken naast je beeld te hebben? :?

Afijn, ik zal 's gaan kijken wat ik tweedehands nog voor m'n huidige TV zou kunnen vangen... elke cent is er eentje die ik minder hoef uit te geven aan de Panasonic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Nope; zwarte balken roeleren....geen fratsen aan mijn beeld. Ook 2.35:1 films bekijk ik gewoon met balken boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TdV schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:57:
Nope; zwarte balken roeleren....geen fratsen aan mijn beeld. Ook 2.35:1 films bekijk ik gewoon met balken boven en onder.
Balken onder en boven is heel iets anders dan links en rechts.

Trouwens, 2.35:1, dan heb je geen andere keuzen dan balken. Bij 1.85:1 kun je fullscreen, bij 2.35:1 heb je op een breedbeeld gewoon balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Er zijn ook veel mensen die altijd met alle beeldformaten een vol scherm willen hebben; ongeacht het bronmateriaal. Je moet het materiaal gewoon bekijken zoals het bedoeld is; simpel. Of je nu 4:3 zoomt of 2.35:1 maakt niets uit; je veranderd het originele beeld door er wat af te snijden of het op te rekken en het is daardoor niet meer wat de regiseur bedoeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TdV schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:07:
Er zijn ook veel mensen die altijd met alle beeldformaten een vol scherm willen hebben; ongeacht het bronmateriaal. Je moet het materiaal gewoon bekijken zoals het bedoeld is; simpel. Of je nu 4:3 zoomt of 2.35:1 maakt niets uit; je veranderd het originele beeld door er wat af te snijden of het op te rekken en het is daardoor niet meer wat de regiseur bedoeld heeft.
Ik heb 'm nu... voor 4:3 kun je toch ook wel 14:9 gebruiken? Is ook heel goed gebruikbaar lijkt mij zo.

-- Edit: fuck! Ik heb al een probleem. De TV-out van m'n PC zit op AV2S zodat ik het s-video signaal goed kan gebruiken, op AV1 geeft de computer zwart/wit beeld. Op AV1 heb ik m'n TV-Home decoder gezet. Probleem: met de TV-Home decoder ingeschakeld is op AV1 de beeldstand "Juist" niet meer beschikbaar! Ik kan nu 4:3 niet meer naar volbeeld oprekken, ik heb enkel de 16:9, 4:3, Zoom1 en Panasonic Auto standen beschikbaar... :(

Als ik via een switchbox de TV-Home box op AV2 aansluit, heb ik wel Juist als beeldstand beschikbaar echter de beeldkwaliteit is geen RGB meer.

Damn.

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 05-05-2005 19:45 ]

• lazrambo
  • Laatst online: 12-03 21:19
Bij Harense Smid is er een mooie aanbieding, de Sony Breedbeeld TV 82CM KV-32CS71 voor maar 499 euro :Y) .

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/32cs70_im.gif

Kenmerken:

FD Trinitron®-televisie
100 Hz
Digitale ruisonderdrukking (DNR)
Automatische ruisonderdrukking
Auto 16:9
14:9-modus
Auto Volume Adjust
Dynamic Picture Control
Virtual Dolby® surround sound en BBE® digitale geluidsverwerking.
Smart Link
Auto Start-up
Auto Labelling
Auto Sorting
Teletekst
Sleep Timer

Is dit een goeie aanbieding? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze TV

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij is het wel een goede aanbieding... deze tv's worden met de dag goedkoper denk ik. ;)
* Harmen heeft een Panasonic 28PM11 100Hz breedbeeld. Bevalt echt goed! :+

Whatever.

Anoniem: 29173

Ik ben ook al heel lang op zoek naar een goede 80cm+ (75cm+ effectief) breedbeeld TV voor onder de 600 euro. Nu is mijn oog gevallen op deze TV: Philips 32PW8620/12 die al voor rond de 500 euro te krijgen is. Kwa specs (81cm, 100Hz, progressive scan, 2x scart, kleuren filter etc en genoeg zoom modi) lijkt het me een leuke TV, echter dat bericht van de "houdbaarheid" die maar 5 jaar zou bedragen voor philips, hoe serieus moet ik dat nemen?

De tuner is eigelijk niet belangrijk (heb een dreambox (<als mn nieuwe huisbaas toestaat datk een schotel ophang:P) en HTPC).

• sig69
lazrambo schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:14:
Bij Harense Smid is er een mooie aanbieding, de Sony Breedbeeld TV 82CM KV-32CS71 voor maar 499 euro :Y) .
...
Deze heb ik volgens mij een half jaar geleden nog gekocht voor 800 euro (inc meubel). Absoluut topding! Voor 500 euro zou ik 'm niet laten staan.

Roomba E5 te koop

sig69 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:07:
[...]

Deze heb ik volgens mij een half jaar geleden nog gekocht voor 800 euro (inc meubel). Absoluut topding! Voor 500 euro zou ik 'm niet laten staan.
Hmm helemaal geen mankementen? Is de beeldbuis helemaal plat?

Vertel eens wat meer :P dan ga ik hem vandaag mischien nog kopen :D!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Anoniem: 29173 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:00:
Ik ben ook al heel lang op zoek naar een goede 80cm+ (75cm+ effectief) breedbeeld TV voor onder de 600 euro. Nu is mijn oog gevallen op deze TV: Philips 32PW8620/12 die al voor rond de 500 euro te krijgen is. Kwa specs (81cm, 100Hz, progressive scan, 2x scart, kleuren filter etc en genoeg zoom modi) lijkt het me een leuke TV, echter dat bericht van de "houdbaarheid" die maar 5 jaar zou bedragen voor philips, hoe serieus moet ik dat nemen?

De tuner is eigelijk niet belangrijk (heb een dreambox (<als mn nieuwe huisbaas toestaat datk een schotel ophang:P) en HTPC).
Ik heb deze Philips TV afgelopen zaterdag gekocht voor 545 euro bij Modern Electronics. Op internet is die goedkoper te krijgen, maar nu kan ik hem tenminste makkelijk terugbregen als er wat is.

Nadeel aan deze tv zijn de roze vlekken die je ziet bij lichte kleuren (wit/lichtblauw) als de contrast hoger staat dan 40. Voor de rest een toptv voor zo'n prijs.

Ja dat heb ik gelezen op kieskeurig, maarja contrast is van 0 tot 100 neem ik aan dan. Ik, als ik kijk naar de 3 CRT monitoren op mijn bureau, heb die waarde meestal ergens tussen 50 en 60 staan? Ik denk dat zo'n mankement toch eigenlijk niet acceptabel is voor 499 euro? (goedkoopste prijs), hoewel er ook mensen zijn die zeggen er geen last van te hebben.

Een risico dat ik eigenlijk niet wil lopen voor 500 euro, toch?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 29173 op 15-09-2005 11:27 ]

• sig69
Anoniem: 29173 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:08:
[...]
Hmm helemaal geen mankementen? Is de beeldbuis helemaal plat?

Vertel eens wat meer :P dan ga ik hem vandaag mischien nog kopen :D!
Mankementen? Niet dat ik weet. Hij is zo plat als een dubbeltje, lekker groot en enorm zwaar! (Helemaal als ie 2 trappen op moet...) Beeld is super, alleen het TV beeld bij mij niet zo maar dat komt door een beetje een zwak signaal, maar ik kijk toch voornamelijk DVD en DivX.
Het meubel past er perfect bij, zou ik absoluut doen want dat staat gewoon erg netjes. Verder nog specifieke vragen?

Roomba E5 te koop

sig69 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:28:
[...]

Mankementen? Niet dat ik weet. Hij is zo plat als een dubbeltje, lekker groot en enorm zwaar! (Helemaal als ie 2 trappen op moet...) Beeld is super, alleen het TV beeld bij mij niet zo maar dat komt door een beetje een zwak signaal, maar ik kijk toch voornamelijk DVD en DivX.
Het meubel past er perfect bij, zou ik absoluut doen want dat staat gewoon erg netjes. Verder nog specifieke vragen?
Net even bij sony gekeken naar de specs, maar ik kan niet vinden of er een digitale kleuren filter in zit en of hij progesive scan ondersteund? Maar dat zal dan helaas wel niet.

Maar als je dik tevreden bent ga ik eens informeren of ze hem hebben bij het finiaal in sittard, bedankt voor de info!

Edit: http://www.kieskeurig.nl/...C8DB4203CC125700B00413F0E
Zitten er niet in, hmm. Merk je veel verschil in TV's met en zonder comb filter? En hoe belangrijk is progressive scan bij DVD spelers?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 29173 op 15-09-2005 12:52 ]

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Anoniem: 29173 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:49:
[...]
Net even bij sony gekeken naar de specs, maar ik kan niet vinden of er een digitale kleuren filter in zit en of hij progesive scan ondersteund? Maar dat zal dan helaas wel niet.

Maar als je dik tevreden bent ga ik eens informeren of ze hem hebben bij het finiaal in sittard, bedankt voor de info!

Edit: http://www.kieskeurig.nl/...C8DB4203CC125700B00413F0E
Zitten er niet in, hmm. Merk je veel verschil in TV's met en zonder comb filter? En hoe belangrijk is progressive scan bij DVD spelers?
Ongeacht of het wat uitmaakt. Ben jij bereid € 500,- extra neer te tellen voor deze twee features? Nee natuurlijk niet! Zeer goede prijs voor een goede televisie.
Je kunt wel altijd het beste willen, maar als je nadenkt wil je dat niet. Je wilt de beste prijs/prestatie verhouding. En bij deze televisie ligt die ratio erg laag, dus kopen dat ding! :)

Divide and conquer.

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Heel veel van die poespas merk je helemaal niet of als je er op gewezen wordt wat het precies is, alleen hele dure poespas merk je wel. Sony heeft al een enorm hard scherp beeld met trinitron (moet je wel van houden) dus echt veel extra's heb je niet nodig. Ik zou liever de 100 euro besteden aan een digitaal decoder kastje dan merk je pas verschil :Y) Ik heb deze in actie gezien en kwam in de winkel echt als mooiste uit de tv muur alleen was de prijs iets teveel ( in januari ofzo) ik zit zelf nu ook te twijfelen :P
Zoals gezegd als je budget 500 euro is is dit gewoon een prima koop en ik denk dat we wel wat meer van dit soort aanbiedingen beginnen te zien met crt :)

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 15-09-2005 14:31 ]

wimpie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:16:
[...]

Ongeacht of het wat uitmaakt. Ben jij bereid € 500,- extra neer te tellen voor deze twee features? Nee natuurlijk niet! Zeer goede prijs voor een goede televisie.
Je kunt wel altijd het beste willen, maar als je nadenkt wil je dat niet. Je wilt de beste prijs/prestatie verhouding. En bij deze televisie ligt die ratio erg laag, dus kopen dat ding! :)
Die Philips wat ik op het oog had heeft deze 2 features voor dezelfde prijs, maar heeft een RF beeldbuis (Real Flat). Mischien dat de beeldbuis van Sony zoveel beter is dat deze beeldverbeterings features niet nodig zijn, dat kan, dat weet ik niet.

Reden dat ik aan het twijfelen ben is het roze vlekken verhaal bij hogere contrast van de philips zoals iemand net nog beschreef.

Maar wat voor mij ook belangrijk is, mischien wel het belangrijkste, hoe is de kwaliteit van de inputs (scarts) want mun HTPC en dreambox moeten via S-Video / Composite erop? (en ja hoe goed kan een beeld zijn dat over 2 adertjes loopt? :P)

Edit: Kheb satelliet dus kheb zoon decoder kastje (een dreambox wel te verstaan :9)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 29173 op 15-09-2005 15:35 ]

Anoniem: 103428

Ik heb een vraagje die wel in dit breedbeeld topic thuishoort:

Ik heb via marktplaats een 100 Hz Philips 32pw9761 gekocht. Ik wil graag weten of deze progressive scan heeft echter, alle specs pagina's op internet van deze tv zijn verlopen omdat het een oud model is.

De TV heeft digital scan, maar heeft hij dan ook progressive scan? Of weet iemand of de P in het type nummer voor progressive staat?

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 05:59
Ik heb een philips breedbeeld, maar wat ik merk is dat er hier meestal een stuk van de zijkant en bovenkant van het beeld afvalt. Ik kan het type view wel op breedbeeld zetten, maar nog steeds valt er een stukje af.

sig69 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:07:
[...]

Mist er bij 4:3 sources niet een stuk van het beeld als je zoomed? Of gaat dit automatisch zonder zwarte randen etc?

• lazrambo

Afbeeldingslocatie: http://productimages.sony-europe.com/32cs70_im.gif

Kenmerken:

FD Trinitron®-televisie
100 Hz
Digitale ruisonderdrukking (DNR)
Automatische ruisonderdrukking
Auto 16:9
14:9-modus
Auto Volume Adjust
Dynamic Picture Control
Virtual Dolby® surround sound en BBE® digitale geluidsverwerking.
Smart Link
Auto Start-up
Auto Labelling
Auto Sorting
Teletekst
Sleep Timer

Bij Scheer en Foppen de volgende aanbieding, JVC 82CM AV-32H50S voor maar 549 euro :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/103482_av-32h50su.jpg

Kenmerken:

• 20 W totaal RMS uitgangsvermogen
• TOP/FLOF 252-pagina's Teletext (level 1.5)
• 3 SCARTs
• S-IN, AV IN
• Natural Flat
• 100 Hz Scanning
• Natural Scan
• Optioneel: luxe TV-meubel

Ik ga 1 van de bovenstaande breedbeeld TV's kopen, de Sony is zo te zien een goed product. Wie heeft er ook nog ervaring met de JVC en welke van de 2 zouden jullie kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door lazrambo op 15-09-2005 15:55 ]

• sig69
De Sony heeft meerdere standen:
4:3: balken aan de zijkant
14:8 (ofzo) afhankelijk van de input hier en daar een balkje
zoom: zoomt in, met 4:3 input geen balken
wide: rekt 4:3 beeldvullend op, dikke mensen dus
smart: dezijkanten van het beeld worden "oplopend uigerekt", het grootste gedeelte van het beeld ziet er dus normaal uit behalve de zijkanten.

[ Voor 4% gewijzigd door sig69 op 15-09-2005 16:58 ]

Roomba E5 te koop

Anoniem: 154890

Welke van de twee bedoel je met ´hij´ ?

• BARACUS
lazrambo schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:54:

Ik ga 1 van de bovenstaande breedbeeld TV's kopen, de Sony is zo te zien een goed product. Wie heeft er ook nog ervaring met de JVC en welke van de 2 zouden jullie kopen?
Sony zal een scherper/hard beeld geven, daar geef ik de voorkeur aan.
Ik heb deze specifieke jvc nooit gezien maar de Sony wel naast andere jvc van dezelfde prijsklasse.
Ook even checken hoe de jvc de automatische beeldinstelling doet, er zijn jvc modellen die dit dus mooi verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Als ik jou was zou ik dus voor de Sony gaan. Heb zelf dat model, alleen 28" (en half jaar terug 600 voor neer moeten tellen) En ik moet zeggen, sublieme beeldkwaliteit! Wat betreft de "sterkte" van het Sony beeld... in het menu zit een optie die exact zo heet, 1 instelling omlaag en het "scherpe" is weg bij de tv, maar het beeld is nog altijd super. Reden waarom ik geen JVC zou kiezen is omdat ik in ELKE winkel waar ik naar JVC modellen ben gaan kijken ELKE tv een geometrische afwijking had.... en dat is behoorlijk verkloot als je dan tv bent aant kijken met alsnog een vissenkom effect.

De beeldbuis is echt kaarsrecht, geen oneffenheid in te herkennen, en overal is het beeld subliem kwa weergave. Overigens kijk ik met TV uitzendingen gewoon in de smart modus. Je merkt het vrijwel niet dat de zijkanten "extra" uitgerekt worden. Het beeld oogt gewoon natuurlijk, alleen bij een rechte lijn die diagonaal loopt zie je dat het beeld gerekt wordt. Maar dit is echt goed te kijken. En bij films gewoon Wide formaat kiezen en er is niets aan het handje!

het enige wat wel vervelend kan zijn is dat de beeldbuis automatisch demagnetiseerd als je hem aanzet, dit kan dus wel een tik geven (vergelijk het maar met een CRT die je doet demagnetiseren). maar met uitzetten is de tv geluidsloos. Ik vind dit geen last, sommigen kunnen dat wel als last ervaren. Al weet ik niet zeker of de CS71 dat ook heeft aangezien ik het CS70 model heb.

Overigens ligt de afstandsbediening lekker in de handen, en kun je op de tast precies elke toets terug vinden door kleine details. Volume knoppen zijn bv hol. Programma knoppen bol. En gewoon een simpel elegant design. Idd alleen jammer dat hij geen progressive scan heeft, maar dit merk je niet. Gran Turismo 4 en God Of War zien er overweldigend uit op deze beeldbuis. Evenals films met flink wat special effects (oa Lord Of The Rings) Het is prima vertoeven zo :+ Je zult het geen miskoop vinden in ieder geval!

Lichtelijk offtopic: Ik denk dat meer mensen een voorkeur geven aan een "scherper" beeld, kijk maar naar een paar jaar terug. PSX vs N64 ... scherp tegenover geblurred....

[ Voor 6% gewijzigd door F-Tim op 16-09-2005 00:26 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
F-Tim schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:24:
Als ik jou was zou ik dus voor de Sony gaan. Heb zelf dat model, alleen 28" (en half jaar terug 600 voor neer moeten tellen) En ik moet zeggen, sublieme beeldkwaliteit! Wat betreft de "sterkte" van het Sony beeld... in het menu zit een optie die exact zo heet, 1 instelling omlaag en het "scherpe" is weg bij de tv, maar het beeld is nog altijd super. Reden waarom ik geen JVC zou kiezen is omdat ik in ELKE winkel waar ik naar JVC modellen ben gaan kijken ELKE tv een geometrische afwijking had.... en dat is behoorlijk verkloot als je dan tv bent aant kijken met alsnog een vissenkom effect.

De beeldbuis is echt kaarsrecht, geen oneffenheid in te herkennen, en overal is het beeld subliem kwa weergave. Overigens kijk ik met TV uitzendingen gewoon in de smart modus. Je merkt het vrijwel niet dat de zijkanten "extra" uitgerekt worden. Het beeld oogt gewoon natuurlijk, alleen bij een rechte lijn die diagonaal loopt zie je dat het beeld gerekt wordt. Maar dit is echt goed te kijken. En bij films gewoon Wide formaat kiezen en er is niets aan het handje!

het enige wat wel vervelend kan zijn is dat de beeldbuis automatisch demagnetiseerd als je hem aanzet, dit kan dus wel een tik geven (vergelijk het maar met een CRT die je doet demagnetiseren). maar met uitzetten is de tv geluidsloos. Ik vind dit geen last, sommigen kunnen dat wel als last ervaren. Al weet ik niet zeker of de CS71 dat ook heeft aangezien ik het CS70 model heb.

Overigens ligt de afstandsbediening lekker in de handen, en kun je op de tast precies elke toets terug vinden door kleine details. Volume knoppen zijn bv hol. Programma knoppen bol. En gewoon een simpel elegant design. Idd alleen jammer dat hij geen progressive scan heeft, maar dit merk je niet. Gran Turismo 4 en God Of War zien er overweldigend uit op deze beeldbuis. Evenals films met flink wat special effects (oa Lord Of The Rings) Het is prima vertoeven zo :+ Je zult het geen miskoop vinden in ieder geval!

Lichtelijk offtopic: Ik denk dat meer mensen een voorkeur geven aan een "scherper" beeld, kijk maar naar een paar jaar terug. PSX vs N64 ... scherp tegenover geblurred....
Mijn voorkeur ging ook naar de Sony maar is het mogelijk om met deze TV het beeld en teletekst apart te houden? Dus naast elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb de sony gisteren gekocht :D na het werk, moest alleen meteen erna weer werken, en ik zit nu weer op het werk dus kan m vanavond pas aansluiten :D.

Trouwens wel geen grapje om met dat ding te slepen, 70kg en niet bepaald bescheiden in diepte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Hij heeft helaas geen Text-In-Picture :( Maar dat mis ik niet zo, kijk toch voornamelijk Discovery of dvd's. Af en toe eens wat leuks op Talpa of Veronica maar dan heb je het toch ook wel gehad met de tv zenders ;)

En Pieter... installeren is een EITJE! Je hoeft het boekje niet eens door te lezen zo handig is dat gedaan :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Damn, ga ik net langs bij de Harense smid om die Sony 32CS71 te gaan kopen, krijg ik te horen dat ie is uitverkocht :'(

24 september komtie weer binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lazrambo schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:07:
Damn, ga ik net langs bij de Harense smid om die Sony 32CS71 te gaan kopen, krijg ik te horen dat ie is uitverkocht :'(

Heb je bij Mikro gekeken? Mikro verkoopt het ook voor hetzelfde prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-Tim schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:51:
Hij heeft helaas geen Text-In-Picture :( Maar dat mis ik niet zo, kijk toch voornamelijk Discovery of dvd's. Af en toe eens wat leuks op Talpa of Veronica maar dan heb je het toch ook wel gehad met de tv zenders ;)

En Pieter... installeren is een EITJE! Je hoeft het boekje niet eens door te lezen zo handig is dat gedaan :)
Hmm ja khoef alleen 2 scarts kabels erin te duwen, dat zou een schande zijn als ik daar een handleiding voor nodig had :P

• F-Tim
Haha, ik doelde meer op het instellen van de zenders :P Maar als je dus een goede video hebt neemt de tv de zenders automatisch over ;) Mijn video heeft dat dus nog niet ;) Dus was het ff een kwestie van handmatig instellen.

[mierenneukmodus]
Overigens moet je 2 scart kabels en 1 antennekabel in de tv steken en de stroomkabel ff in een stopcontact pluggen :+
[/mierenneukmodus]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-Tim schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:49:
Haha, ik doelde meer op het instellen van de zenders :P Maar als je dus een goede video hebt neemt de tv de zenders automatisch over ;) Mijn video heeft dat dus nog niet ;) Dus was het ff een kwestie van handmatig instellen.

[mierenneukmodus]
Overigens moet je 2 scart kabels en 1 antennekabel in de tv steken en de stroomkabel ff in een stopcontact pluggen :+
[/mierenneukmodus]
Neh heb geen antenne kabel, satteliet op scart :D overigens wel leuk dak alle AV ingangen (4 in totaal) allemaal een naam kan geven. 1 HTPC en 2 DBOX :P :D.

Maar serieus super TV uitstekende beeldkwaliteit, geluid is gemiddeld en super gemakkelijk maar toch ook uitgebreid in te stellen! 499 was dus echt een koopje.

Edit: moet nog n meubeltje kopen :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jpabst/thumb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 29173 op 18-09-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Anoniem: 29173 schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:30:
[...]

Neh heb geen antenne kabel, satteliet op scart :D overigens wel leuk dak alle AV ingangen (4 in totaal) allemaal een naam kan geven. 1 HTPC en 2 DBOX :P :D.

Maar serieus super TV uitstekende beeldkwaliteit, geluid is gemiddeld en super gemakkelijk maar toch ook uitgebreid in te stellen! 499 was dus echt een koopje.

Edit: moet nog n meubeltje kopen :P
[afbeelding]
Kun je bij de 82cm versie wel het beeld en het teletekst op 1 beeld krijgen (Pip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lazrambo schreef op zondag 18 september 2005 @ 08:06:
[...]

Kun je bij de 82cm versie wel het beeld en het teletekst op 1 beeld krijgen (Pip)
Kan het niet voor je testen heb geen kabel! en al helemaal geen teletekst maar een EPG 8)

Overigens zit er een aantal bediengsknopjes aan de zeikant boven het kapje waaronder AV4 zit, erg handig om de TV te bedienen als dat ding weer eens kwijt is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
lazrambo schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:07:

Je kunt hem wel bestellen vor de 500 euro?
Ik weet niet of Mikro hem thuisbrengt ?? Ze hadden ook een 82cm Samsung voor 400 euro die moest je zelf meeslepen of extra dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
BARACUS schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:51:
[...]

Je kunt hem wel bestellen vor de 500 euro?
Ik weet niet of Mikro hem thuisbrengt ?? Ze hadden ook een 82cm Samsung voor 400 euro die moest je zelf meeslepen of extra dokken.
Ik heb hem bestelt via Harense Smid, maandag 24 september mag ik hem op halen voor hetzelfde prijs
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste weken/maanden zocht ik naar een goede breedbeeld TV en keek ik overal op het internet over breedbeeld TV's. Nu hebben mijn ouders nieuwe Panasonic LCD TV (80 cm) gekocht en ben ik daar helemaal weg van. Ik vind het een echt haarscherpe en prachtige beeld. En je hebt ook geen last van de zon. Met hun oude TV kon je de TV nauwelijks zien als er zon schijnt, maar nu is er geen probleem meer.
Nu twijfel ik erg tussen breedbeeld en LCD TV. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Ik ben op zoek naar een mooi ogende (dus zwarte) breedbeeld-televisie van rond de 1000 euro.

Heeft er iemand al ervaring met de Loewe Nemos 32 met B-chassis?
Ik sta op het punt om er een te kopen, maar twijfel nog tussen deze en de Loewe Aventos 3781 (wat is het verschil met de 3981??)

Of toch maar de panasonic TX-32PX30? Of de Sony KV-32X5b?

Ik weet het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 154890 schreef op maandag 19 september 2005 @ 07:54:
De laatste weken/maanden zocht ik naar een goede breedbeeld TV en keek ik overal op het internet over breedbeeld TV's. Nu hebben mijn ouders nieuwe Panasonic LCD TV (80 cm) gekocht en ben ik daar helemaal weg van. Ik vind het een echt haarscherpe en prachtige beeld. En je hebt ook geen last van de zon. Met hun oude TV kon je de TV nauwelijks zien als er zon schijnt, maar nu is er geen probleem meer.
Nu twijfel ik erg tussen breedbeeld en LCD TV. :X
Als je er helemaal weg van bent en je hebt het extra geld is de keuze niet zo moeilijk.
Hoe oud was de oude tv, ik herken dat zon probleem alleen bij hele oud tv's. Met vlakbeeld heb je er ook geen last van of de zon moet er echt op staan, kan mijn lcd van de computer ook niet tegen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Bij Scheer en Foppen is de Sony 32CS71 nou ook 499.70 euro :Y)

SJonge sjonge, wie had ooit gedacht dat je voor 500 euro een goed 82cm breedbeeld zou kunnen kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

lazrambo schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:52:
Bij Scheer en Foppen is de Sony 32CS71 nou ook 499.70 euro :Y)

SJonge sjonge, wie had ooit gedacht dat je voor 500 euro een goed 82cm breedbeeld zou kunnen kopen :9~
Ik stond voor de keuze om die tv te kopen of een 28FQ86.
De 32CS71 voor 399 euro
De 28FQ86 voor 599 euro

Ik heb eens goed gekeken en meerdere dvd's afgespeeld en beide schermen waren goed afgesteld. Ik vond de 28FQ86 véél en véél mooier dan de 32CS71... Komt mede doordat de 28FQ86 1200 beeldlijnen heeft en de 28FQ86 600. Dat is écht een groot verschil.
Uiteindelijk voor de 28FQ86 gegaan en heb totaal geen spijt, nu nog ff goede kabels kopen en een goede dvd speler en ik kan films tjekken :D

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 19-09-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 110299 schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:58:
[...]

Ik stond voor de keuze om die tv te kopen of een 28FQ86.
De 32CS71 voor 399 euro
De 28FQ86 voor 599 euro

Ik heb eens goed gekeken en meerdere dvd's afgespeeld en beide schermen waren goed afgesteld. Ik vond de 28FQ86 véél en véél mooier dan de 32CS71... Komt mede doordat de 28FQ86 1200 beeldlijnen heeft en de 28FQ86 600. Dat is écht een groot verschil.
Uiteindelijk voor de 28FQ86 gegaan en heb totaal geen spijt, nu nog ff goede kabels kopen en een goede dvd speler en ik kan films tjekken :D
399 euro? Waar is dat?

Vergeet niet dat het verschil tussen 28 of 32 inch van hetzefde type ook goed zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

399 Was hij bij Smits Arnhem... Maar idd het verschil is onderling wel merkbaar, maar de 28" is minimaal beter. Maar bij de CS71 zag het je het verschil wel heel goed, zelfs als je geen mierenneuker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BARACUS schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:31:
[...]

Als je er helemaal weg van bent en je hebt het extra geld is de keuze niet zo moeilijk.
Hoe oud was de oude tv, ik herken dat zon probleem alleen bij hele oud tv's. Met vlakbeeld heb je er ook geen last van of de zon moet er echt op staan, kan mijn lcd van de computer ook niet tegen trouwens.
De oude TV was rond 10 jaar oud, geloof ik.
Als ik extra geld had, ja, dan kon ik het meteen kopen. Maar dan moet ik mijn hele spaargeld opmaken en dat doe ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Anoniem: 154890 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:12:
[...]

De oude TV was rond 10 jaar oud, geloof ik.
Als ik extra geld had, ja, dan kon ik het meteen kopen. Maar dan moet ik mijn hele spaargeld opmaken en dat doe ik liever niet.
Dan is het toch duidelijk ;)
Gewoon een deftige bakbeest kopen voor weinig en over een paar jaar zijn die platte ook voor een drol te halen. Het is blijkbaar niet ZO interessant voor jou om al je geld te spenderen, doe het dan ook niet :) Met zo'n bakbeest heb je niet bepaald schandelijk beeld wellicht beter, alleen een beetje log apparaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lazrambo schreef op maandag 19 september 2005 @ 04:20:
[...]

Ik heb hem bestelt via Harense Smid, maandag 24 september mag ik hem op halen voor hetzelfde prijs
:)
Enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken aan deze TV tot nu toe is dat OSD (bijvoorbeeld cijfertjes van kanalen en het menu) nogal flikkert, dwz beetje trilt. Als je gewoon stilstaande text in een film heb wordt dit dan wel weer perfect weergeven. Maybe bug in de software oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140431

Woodpecker schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:56:
Ik ben op zoek naar een mooi ogende (dus zwarte) breedbeeld-televisie van rond de 1000 euro.

Heeft er iemand al ervaring met de Loewe Nemos 32 met B-chassis?
Ik sta op het punt om er een te kopen, maar twijfel nog tussen deze en de Loewe Aventos 3781 (wat is het verschil met de 3981??)

Of toch maar de panasonic TX-32PX30? Of de Sony KV-32X5b?

Ik weet het niet meer...
Heb zelf afgelopen maand de Panasonic TX-32PX30 aangeschaft na lang zoeken en reviews lezen en moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, vooral de DVD weergave via component is super strak. Het meubel dat je er bij krijgt is wel vrij kansloos want een versterker kan je d'r niet in kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 09:15

pim

ZiegoM schreef op zondag 15 augustus 2004 @ 21:35:
Kickje

Ik zag net in de folder van de Makro een leuke Philips Breedbeeld televisie staan (de 28pw6006). Voor maar E 279 excl. en E 332,01 incl. Btw.
Het is een 70 cm 50hz modelletje met een gewone Ultra Flat beeldbuis (zal dus wel bol zijn).

specs volgens philips

[afbeelding]

Ik even op kieskeurig gekeken en daar staan heel lovende reviews over het ding. Maar nu vertrouw ik die gasten niet want alles wat ze zelf hebben vinden ze te gek. Maar de 'pricewatch' van die site noemt als laagste prijs 438 euro. Een verschil van ruim 100 euro met de 332 van de Makro dus.

Na even verder zoeken vind ik ook nog reviews op homecinemachoice en daar staan er ook reviews van, uitgevoerd door experts. Hier scoord het kastje erg goed met een 4/5 en zelfs een 4,5/5

http://www.homecinemachoi...ilips/Philips28PW6006.php
http://www.homecinemachoi...ilips/Philips28PW6006.php

Mijn vraag is iemand hier nog ervaring heeft met dit leuke budget televisie-tje.
Grappig, deze tv heb ik 4 jaar geleden gekocht voor f1400,- :) DVD's in Breedbeeld zien er prachtig uit!!, de 16:9 functie(belgisch journaal etc.) ziet er niet mooi uit, omdat ie lelijk inzoomt, tenzij je minimaal 3 meter afstand houd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
ik heb de SOny 32CS71 voor 499 euro bij Scheer en Foppen gekocht :)

Voor het geld wat je ervoor betaalt krijg je een mooi tv breedbeeld voor terug.
Ik heb er ook nog een Sega Megadrive met 6 spelen bij gekregen _/-\o_

Ik zet hem naast mijn X-Box :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zit er ook aan te denken deze tv te gaan halen. Heb nu een Philips 28pw8620/12(afgelopen vrijdag gekocht). Maar deze tv heeft een irritante vervorming in de rechterbovenhoek waardoor deuren, pilaren, kozijnen en lantaarnpalen er krom en vervormd uitzien. Die tv kan gewoon geen enkele rechte lijn weergeven. Ben ermee terug gegaan naar de winkel. Aldaar hebben ze een 'vers' exemplaar opgesteld die exact hetzelfde probleem had. Ook de Cineos uitvoering had deze vervorming hetzij in mindere mate.

Van alle toestellen in de winkel had de Sony kv-32cs71 die afwijking niet, lekker recht beeld. Mocht van de winkel mijn Philips inruilen tegen die Sony(met bijbetaling, want die 8620 is 70 euro goedkoper). Zit er echt aan te denken, nadeel is alleen dat die Sony zo'n enorm bakbeest is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35362

Ik ga liever voor een bakbeest met een mooi beeld, dan een vervormd beeld. Die 70 euro kan ik dan ook niet van wakker liggen. Daarom heb ik ook een Loewe Aconda :P (die kostte een hele zak vol met centen, maar geniet er nog elke dag van)

p.s. Waarom vind iedereen hier PS op een CRT tv zo belangrijk? Een beeldbuis tv maakt het toch weer interlaced om het te kunnen weergeven. Net als dan je via een component ingang HDTV aanbied, zoals meneer samsung, panasonic en jvc doen. Je tv moet het toch weer terugschalen waardoor het effect teniet wordt gedaan. Ik heb hier op mijn werk eens zitten spelen met de jvc tv met de component ingang, als ik progressive aanbied via de component, via DVD, dan geeft een goede scart-kabel op RGB een mooier plaatje. Als ik HDTV aanbied, via D-VHS, via dezelfde component aansluiting dan geeft de scaler in mijn D-VHS een beter beeld, dan de scaler die in de jvc zit. Wil je echt PS en HDTV koop dan een fatsoenlijke plasma of LCD. Maar dit is mijn mening aan de hand van mijn bevindingen. Iedereen leeft in zijn eigen belevingswereld, dus iedereen ziet het anders. Ik wil hier ook niet mee flamen, ik voeg alleen mijn meningen en bevindingen toe aan deze discussie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35362 op 26-09-2005 23:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36887

Heeft hier iemand ervaring met een Panasonic TX-32pd50d? Ik heb deze op het oog en het lijkt mij een fantastisch toestel. Helaas wel prijzig en wel zo prijzig dat een lcd ook wel aantrekkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Wij hebben die Panasonic 32PD50 in de winkel staan (MegaMax Groningen) en hij speelt de Loewes er gewoon uit. Simpelweg de beste beeldbuis TV van de laatste tijd. Daarnaast ook nog eens een erg strak design. 1299 incluis meubel, doe er je voordeel mee. :) Een goede tweede is de 32PX30.

Ik zie hierboven ook iets over de 28FQ86 van Sony, als je ellende wilt, moet je die in huis halen. Gaat gegarandeerd stuk binnen een half jaar, en daarna waarschijnlijk nog wel 2 of 3 keer. Eén en al ellende op www.kieskeurig.nl.

Bij die winkel waar ik werk krijg ik veel met reparaties te maken en over het algemeen lijkt Panasonic de meest duurzame TV's te maken. Philips en JVC zijn erg wisselend (waarbij Philips het de laatste tijd opmekelijk goed doet), Thomson is troep (een aantal series met 80% uitval) en Sony is ook allang niet meer wat het geweest is (lang niet meer heer en meester zoals in de jaren 90 met hun Trinitrons).

Ben persoonlijk erg gecharmeerd van Samsung (design, prijs/kwaliteit verhouding) maar hun beeldbuis-TV's zijn van heel erg slechte kwaliteit. Vooral mijden.

[ Voor 17% gewijzigd door Captain Pervert op 01-10-2005 21:06 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15610

Ik ben ook op het punt om een BB TV te kopen nu heb ik de keus uit het volgende:

Sony KV-32CS70 voor 550 euro of de
Philiphs 32PW8739/12 voor 598 euro

Wat is nou de beste keus? Is Philiphs algemeen gewoon beter of juist Sony...ik weet het niet meer.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Zo. Na rijp beraad heb ik gekozen voor de Loewe Aventos 3781. Ik hoop 'm volgende week binnen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik ga ook voor een breedbeeld tv. Aangezien 72 cm een beetje standaard aan t worden is ga ik liever naar een 82 cm :P
Mijn oog is gevallen op een uit 2003 stammende JCV namelijk de HV-32D25, link hier

Heeft iemand hier ervaring mee, er is namelijk niet zoveel informatie over te vinden??. Blijkbaar is deze serie niet heel erg veel verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 20:55
Zolang mijn Philips het nog doet komt er nog geen ander, alleen mijn volgende zou een Loewe moeten worden.
Het probleem is dat die niet zo heel lang meer tv's met beeldbuizen blijven maken :(
LCD is geen optie, de kwaliteit is nog lange niet wat een beetje gewone tv laat zien laat staan wat een Loewe aan beeld laat zien.
Wordt toch eens bij andere merken gaan neuzen tzt, al wil het uiterlijk ook wel wat en daar stond de Loewe me heel goed aan.

Ach ja wie dan leefd...... ;)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben eruit gekomen en heb de 32pd50 in huis sinds gisteren. Ik moet zeggen: Wauw. Daar kan echt geen plasma of lcd aan tippen. Wat een contrast. Helaas heb ik nog geen dvd-speler met progressive component output. Tv-signaal analoog is op sommige zenders niet al te best. Maarja zo`n tv geeft natuurlijk alle onnauwkeurigheden op het signaal ook weer. Ruisonderdrukking werkt prima dus uiteindelijk is het nog prima beeld om naar te kijken. Ik kan niet wachten totdat UPC digitaal signaal gaat uitrollen bij ons. Maw echt een aanrader deze bak. Btw het is echt een bakbeest van ongeveer 60 kg. Verkijk je daar niet op, thuis issie toch wat groter dan in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 36887 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:52:
Ik ben eruit gekomen en heb de 32pd50 in huis sinds gisteren. Ik moet zeggen: Wauw. Daar kan echt geen plasma of lcd aan tippen. Wat een contrast. Helaas heb ik nog geen dvd-speler met progressive component output. Tv-signaal analoog is op sommige zenders niet al te best. Maarja zo`n tv geeft natuurlijk alle onnauwkeurigheden op het signaal ook weer. Ruisonderdrukking werkt prima dus uiteindelijk is het nog prima beeld om naar te kijken. Ik kan niet wachten totdat UPC digitaal signaal gaat uitrollen bij ons. Maw echt een aanrader deze bak. Btw het is echt een bakbeest van ongeveer 60 kg. Verkijk je daar niet op, thuis issie toch wat groter dan in de winkel.
Och... Binnen twee maanden zou je best wel weer een grotere willen ;)

Maar veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eeven een ander vraagje. Zou de 32pd50 een hd-signaal van 720p weer kunnen geven mbv acuity.
De Acuity technologie verhoogt de resolutie naar 833 beeldlijnen en 2376 pixels per lijn (standaard 625 lijnen/1024 pixels). Over de component input is de aanvoer van een hd-signaal volgens mij wel mogelijk, dat hoeft niet per sé hdmi te zijn. En ik ben niet de enige die er zo over denkt, zie hier.
Heeft iemand hier ideeën over of ervaring mee. Ik moet eerst nog een dvd-speler met component out kopen en zat hierbij aan de panasonic s49 te denken. Kan ik mooi met 1 afstandbediening uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:38

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
wat is de goedkoopste breedbeeld tv met of 3 scart (2 rgb-in iig) of met component in? mag natuurlijk ook met allebei :), 100hz hoeft niet perse... die panasonic schermen zien er erg mooi uit.. moet nog een winkel inlopen om te vergelijken... maar die hebben pas bij een prijs boven de 700 euro ofzo component in... iemand aanraders? eigelijk wil ik (ofwel mijn ouders) niet veel meer dan €500 eraan uitgeven...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30386

malinwa schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:58:
vandaag gaan zien en wel enorm groot zo een 82 cm

De verkoper raadde het wel af als je niet verder dan 3,5 à 4 m van het toestel kan zitten wat ik toch een rare uitleg vond en dat er zelfs mensen waren die het na 6 maand beklaagd hebben.

.
Geldt wel voor lcd's van philips, maar toch:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wijnh058/afbeeldingen/philips.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Nu online
Ik zet m'n vraag hier wel even in. Het volgende is het geval. Ik heb een Panasonic TX-28PM11 gekocht. Deze heeft werkelijk waar een superstrak beeld. Ik heb tv via de sateliet, dus da's echt haarscherp.

Daar ben ik ook prima tevreden over, maar ik erger me aan de weergave van de kleur rood op de tv. Deze kleur 'bloed'. Zo zat ik bijvoorbeeld gisteren naar American Chopper te kijken op Discovery. E'en van die gatsen had een rood schirt aan en daarin zie je dan duidelijk rode strepen. Het rood is niet mooi vloeiend zoals de andere kleuren. Bij vel roze heeft de tv dit ook. Ik wilde dit op foto vastleggen, maar op de foto ziet het er weer wel goed uit. :P

De vraag is nu of dit normaal is voor deze tv, of dat het een defect betreft?
Ik heb er wel 500 euro voor moeten neertellen, dus dan wil ik ook een goede tv.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123864

Ik heb een vraagje. Ik hoorde dat er veel verschil zit in de sony 28 fq 86 en 32 fq 86 want ik heb de 28 inch gezien bij de mediamarkt gezien voor 850 euro. Maar bij een internet winkel was de 32 inch voor 650 euro. Heb ik dan wel dezelfde beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil deze week breedbeeld TV kopen, en snuffelde rond in de winkels en folders en vindt de prijzen over de breedbeeld CRT nog altijd wat te hoog. Ik dacht dat Breedbeeld CRT flink goedkoper zou worden door de opmars van de LCD TV's. Wordt de Breedbeeld CRT nog goedkoper??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

breedbeeld CRT's ZIJN allang een heel stuk goedkoper geworden, de 32" modellen begonnen bij 3000 euro, zijn een hele tijd rond de 1000 euro geweest en zijn nu redelijk gekelderd naar volgens mij iets van 400-600 euro. Ik denk niet dat ze nog heel erg veel goedkoper gaan worden

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

een vraag die geen nieuw topic waard is en hier wel inpast (naar mijn mening :) )
wat is het verschil tussen een Philips matchline en blackline serie? google kon het me niet beantwoorden ik hoop jullie wel :Y)

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Matchline is de luxe serie met bv. pixelplus 2 en allerlei andere snufjes, blackline is de basic serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

je hebt toch de gewone philips, de blackline en de matchline? Blackline is toch niet de standaard versie?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4012

In mei 2005 heb ik de Grundig 70 cm (MFW 2510) gekocht. Vanaf het begin was de helft van het scherm echt zwart en de andere helft iets lichter dan zwart. Dat stoorde echter niet zo bij normaal gebruik. Oktober 2007 ging de voeding kapot: 155 euro reparatiekosten. Nu, maart 2009, knettert de hoogspanning af en toe en vertoont het beeld kuren (kromme zijkanten, uitgerekt en opgerold). Ik heb er geen vertrouwen meer in om dit te laten repareren. Toch maar liefst bijna 4 jaar plezier van gehad, hoezo duurzaamheid? Grundig is duidelijk niet meer wat het geweest is. Het is slechts een merk dat op inferieure spullen wordt geplakt. De menu's en opties zijn op zich prima maar uiteindelijk verwacht je toch enige kwaliteit.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste