Club3D ATI Radeon 9600 Pro 128 MB heeft kuren.... hoewel....

Pagina: 1
Acties:

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Dudes ik heb sinds vandaag problemen met mijn ATI beestje........ hoewel ik niet zeker weet of het sinds vandaag is maar ik denk van wel, namelijk het volgende is gebeurd/heb ik last van :

Vandaag deed ik mijn PC aan met de gedachte effe UT2K4 online knallen........ mooi niet dus.....

Tijdens het booten had ik nergens last van bij het Windows XP Home Bootscherm ook niet, maar pas in Windows zelf =>

Logon Scherm komt tevoorschijn met de "Loading settings" enzo (Is een Engelse versie Trouwens ;) ) en terwijl die naar het schermpje ehh..... refreshed zeg maar bleven er zwarte strepen over/na die zeg maar de positie van het vorige scherm verraden/aangaven ;)

Toen ben ik maar gewoon ingelogd (nog iets : ik werk dus in win2K stijl zeg maar, geen teletubbie zooi om het zo te zeggen...) en in Windows zelf als ik op Start drukte had ik hetzelfde effect ook mijn Desktop Shortcuts waren met strepen erdoorheen en de kleuren fout enzo...... :/

Toen heb ik maar met de gedachte "Zal wel warmte probleem zijn" mijn PC uitgeschakeld alles nog eens uit met behulp van de aan/uit knop op mijn verleng kabel waarop alles zit aangesloten dus PC/Monitor/Speakers/ enzo .......

Hierna heb ik weer mijn PC aangedaan eerst BIOS settings gechecked, dat was allemaal OK, toen doorgeboot en wat zag ik : Alle icons enzo zien er OK uit, behalve als ik bij START>Programmas>Ahead>Nero Burning Rom kijk bijvoorbeeld dan zijn sommige icons goed en sommige verpest of niet zichtbaar :|

Ik kan echter wel gewoon Mozilla FireFox starten en internetten, wat dus eerst ook niet ging, ik kan zelfs UT2K4 spelen zonder problemen, wat ik eerst niet eens durfde te proberen omdat ik voor overhitting problemen bang was ;)

Om alles samen te vatten : Ik kan gamen/internetten alles ziet er goed uit behalve de icns in de programma groepen zeg maar :/ |:(

Ik snap er niks van hier een paar dingen waar ik aan dacht/heb gedaan :

- Virus + Spyware gechecked == NIKS kan ook haast niet sind sik FireFox gebruik en Pegasus Mail :)
- Icons restoren : Lijkt me niet sinds de icons wel goed zijn op mijn Desktop en dat is meer daarvoor en als bv. je "My Computer" Icon een "Java" icon heeft ofzo noem maar wat ;)
- Ergens een 2D transistor/onderdeel die gaar is op mijn ATI :?
- Stroom problemen kunnen het niet zijn sinds een 9600 Pro geen extra molex aansluiting heeft en bovendien heb ik een Antec 350 Watt voeding die meer dan genoeg is :)

Als het jullie handig lijkt om mijn Specs te weten roept u maar, maar leek me overbodig :)

HELP!!! :+

/EDIT : Het is hier over de nacht zeg maar, erg koud geweest kan het zijn dat een VGA Kaart het te koud kan krijgen en daardoor er iets kapot gaat ??

/EDIT 2 : Kast opengehaald alles OK, fannetje draait enzo absoluut geen problemen ;) Laat hem nu nu effe zonder de eene zijkant open een tijdje voor de zekerheid gewoon sinds deicons nog steeds raar eruitzien en de rest nog steeds goed gaat gamen/internetten enzo ;)

Nog een HELP!!! oproep :+

/EDIT 3 : We zitten weer een dag later met dezelfde situatie en ik zou het COOL vinden als iemand iets weet/voorstelt dat ik over het hoofd zie :)

En nog een HELP!!! oproep :+

[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 13:29 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• nero355

nero355

Topicstarter
*Neemt een aanloop en geeft een schop* :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:02
Heb je het ook al met een ander beelscherm geprobeerd?

• nero355

nero355

Topicstarter
Nee kan ik wel doen maar heb het gevoel dat het iets anders is :)

* nero355 gaat zo ander scherm aansluiten ;)

Helpt niks :| zelfde effect :/

Ga onderstaand advies checken :)

Helpt ook niet :(

[ Voor 38% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 18:09 ]

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat van die mislukte icons heb ik ook ooit gehad ... start het programma en die icontjes worden vanzelf gefixt ... ik snap het ook niet ... maar bon het helpt en werkt daarna weer gewoon...
Ewald

• Flippie Flink
Ik heb een keer met windows xp gehad dat echt de hele lay-out ver*(#$ was. Alles was lelijk paars wat grijs hoorde te zijn en ga zo maar door. Heb toen een nieuwe account aangemaakt en daar was het wel weer goed.... (oftwel, echt vaag)

• nero355

nero355

Topicstarter
GNIFFEL schreef op 25 februari 2004 @ 18:56:
Ik heb een keer met windows xp gehad dat echt de hele lay-out ver*(#$ was. Alles was lelijk paars wat grijs hoorde te zijn en ga zo maar door. Heb toen een nieuwe account aangemaakt en daar was het wel weer goed.... (oftwel, echt vaag)
Ja maar bij mij is het alleen bij de programmas lijst zeg maar als je dus START>Programmas>[WillekeurigProgrammaNietAllenEchter] bekijkt :/

Desktop is OK en Games draaien perfect ........... erg raar :/

Sterker nog : als ik bijvoorbeeld Total Commander Start is alles OK met de Icons van TC zelf, zelfde verhaal bij Mozilla FireFox (Enige programma waarmee ik Internet en dus dit berichtedit/typ) alles is goed behalve die $#@$# icons :| en dan niet allen maar sommige .........

Echter wat opvalt : bijna alle zeg maar 99 % Icons die bij XP horen zijn gewoon normaal, alleen non-xp programmas hebben er last van maar niet allemaal dus ............

@ hieronder : Ga nu maar is usertje erbij doen dan :)

[ Voor 34% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 19:08 . Reden: 3d edit ]

• Flippie Flink
Probeer het iedergeval effe met een andere user (kost toch niet zoveel tijd?)

• nero355

nero355

Topicstarter
GNIFFEL schreef op 25 februari 2004 @ 19:06:
Probeer het iedergeval effe met een andere user (kost toch niet zoveel tijd?)
OK Dit heeft dus geholpen............. mag ik nu wel alleen al die nutteloze dingen van Themes enz... uit gaan zetten neemt ie niet mee namelijk :/

Eigenlijk zit ik nu aan een Format C: te denken maar goed zie wel als dit helpt en verder alles OK is......... :)

Wat ik me dan trouwens afvraag :

Waardoor komt dit eigenlijk :? Is me nog nooit overkomen, heb nooit echt problemen met mijn PC :Y)

Kleine Toevoeging :

Ik heb dat extra account weggedaan en blijf gewoon met huidige werken heb geen zin in al dat gedoe enzo........ ga wel gewoon een keertje formatten in de komende tijd :)

Anyway bedankt voor de TIPS en ik ben blij dat het niet aan mijn Videokaart ligt :Y) Dat was mijn grootste zorg *Een erg relaxe "gelukkig" zucht* ;)

[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 19:28 ]

• nero355

nero355

Topicstarter
OK ik heb dus weer dit probleempje al 3 dagen ofzo :|

Situatie :

Als ik mijn PC aandoe voor de eerste keer en inlog lijkt alles OK, echter als ik dan bijvoorbeeld Firefox start dan krijg ik een soort streepjes op mijn beeld.
Eerst had ik het een paar keer bij mijn inlogscherm al maar het gekke is dat ik het niet in BIOS heb ??

Pas als ik mijn PC dan uit doe en weer aan doe dan is alles OK :)

Ik snap er echt niks van ....

En ik hoop dat ik dit Topicje mag kicken enzo ??

/EDIT : Vandaag had ik het NIET O+ Hopelijk blijft het weg.... *klopt af*

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 25-10-2004 15:25 ]

Pagina: 1