Het is weer zover; er is nieuws over een actie van / tegen Brein, en de boel staat weer op stelten. Een hoop reacties als 'Zullen we maar even pizza's bestellen voor Brein?' of regelrechte trolls. Tot overmaat van ramp zijn er dan nog een paar figuren tussen die alle anti-breinreacties systematisch naar boven gaan mdoden. Ik denk dat wat extra aandacht hier wel wenselijk is
Verwijderd
Waar heb je het over!?Jupiler schreef op 24 februari 2004 @ 01:06:
Het is weer zover; er is nieuws over een actie van / tegen Brein, en de boel staat weer op stelten. Een hoop reacties als 'Zullen we maar even pizza's bestellen voor Brein?' of regelrechte trolls. Tot overmaat van ramp zijn er dan nog een paar figuren tussen die alle anti-breinreacties systematisch naar boven gaan mdoden. Ik denk dat wat extra aandacht hier wel wenselijk is
ben je er nou voor of ben je er nou tegen?
In iedergeval tof dat je een topic openzet hiervoor, op de frotpage is het toch best lastig lezen.
Nou ik hoop in iedergeval dat de volgende grap massaal bellen wordt, of iemand die stiekem van binnen uit laat zien dat medewerkers gewoon ook zelf kazaa draaien
Edit, zie dat het in het "moddereter forum staat" ik ben geen modje dus sorry dacht dat het een gewone topic was.
Sja active topic fout zeg maar.
PS de TMF FAQ hoef ik niet te lezen kijk al TMF van af het eerste uur.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 01:17 . Reden: spel fout/ foute topic vergissing ]
Uhm, welkom op GoT, maar ik zou toch snel even de TMF FAQ doorlezen
In dit forum worden de moderaties op de frontpage besproken (modereren op de frontpage => een 'score' aan een reactie geven). Het is dus niet de bedoeling dat we hier een discussiedraadje van maken, daar dient de reactiemogelijkheid op het nieuwsbericht voor 
Edit: TMF staat dus voor 'Tweakers.net Moddereter Forum', en niet voor ons aller bekende muziekzender
.
Edit: TMF staat dus voor 'Tweakers.net Moddereter Forum', en niet voor ons aller bekende muziekzender
[ Voor 13% gewijzigd door Steve op 24-02-2004 01:20 ]
Heb hier en daar even m'n stempel gedrukt. 't Valt nu nog heel erg mee vind ik eigenlijk. Maar 't is er wel een om de komende dag in de gaten te houden.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
* botoo heeft massaal offtopics uitgedeeld
(en dan laat ik de meeste van die offtopics niet lager dan op +1 staan), het nieuwsitem gaat over de fax-actie tegen Brein, maar de meeste reacties gaan zoals gebruikelijk weer over de prijzen van cd's en de'onmogelijkheid' om downloaden te beperken.
Brein/Buma/RIAA draadjes hebben steeds meer een zwaar repeterend reactie-patroon, lijkt bijna cut&paste werk van eerdere nieuwsdraadjes . . .
Brein/Buma/RIAA draadjes hebben steeds meer een zwaar repeterend reactie-patroon, lijkt bijna cut&paste werk van eerdere nieuwsdraadjes . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
geef ik hier zo een mooie link naar een topic op emule.nl naar het nieuwe nummer van brein, wordt het als -1 gemod 
"Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, -1: Off-topic, -1: Overbodig, 0: Gemodereerd, -0,80: Troll, Som: -0.8 / 6x"
Als dit offtopic is weet ik het ook niet meer... (of is meneer brein aan het modden geslagen?
)
"Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, -1: Off-topic, -1: Overbodig, 0: Gemodereerd, -0,80: Troll, Som: -0.8 / 6x"
Als dit offtopic is weet ik het ook niet meer... (of is meneer brein aan het modden geslagen?
[ Voor 13% gewijzigd door marteltor op 24-02-2004 17:04 ]
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=972139 bedoel je.
Het geven van het nummer is niet zo netjes, dus wordt er tegen opgetreden.
Zo te zien had iemand anders al een [admin edit] gekregen omdat hij het nieuwe nummer postte.
-edit-
Lekker bruikbare tip
je moet je registreren/inloggen
Het geven van het nummer is niet zo netjes, dus wordt er tegen opgetreden.
Zo te zien had iemand anders al een [admin edit] gekregen omdat hij het nieuwe nummer postte.
-edit-
Lekker bruikbare tip
[ Voor 17% gewijzigd door Resistor op 24-02-2004 17:13 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
ja ik post het nr niet want ik dacht dat er dan gezeik zou komen...
en die admin edit die kwam nadat ik mijn bericht had gepost...
en die admin edit die kwam nadat ik mijn bericht had gepost...
[ Voor 33% gewijzigd door marteltor op 24-02-2004 18:02 ]
Topic samengevoegd. Het is beide hetzelfde nieuwsitem.
Ik ben nu met die brein draad bezig. Ik vind het geen troll en ondanks dat het nieuwsitem handelt over het lastig vallen van Brein ziek ik dit toch ergens wel als het aanzetten tot verder verstoren.
Daarnaast is het een link naar een site waar men niet altijd even scherp is op illegaliteit in vergelijking met GoT. Dat ligt voor de fp niet eenduidig vast, maar je kunt verwachten dat we er niet heel gelukkig mee zijn. De reactie heb ik iig van de -1 afgehaald.
De draad is lekker bijgemod en ik heb op verzoek van Jupiler ook nog naar een aantal mogelijk dubieuze moderators gekeken.
Ik ben nu met die brein draad bezig. Ik vind het geen troll en ondanks dat het nieuwsitem handelt over het lastig vallen van Brein ziek ik dit toch ergens wel als het aanzetten tot verder verstoren.
Daarnaast is het een link naar een site waar men niet altijd even scherp is op illegaliteit in vergelijking met GoT. Dat ligt voor de fp niet eenduidig vast, maar je kunt verwachten dat we er niet heel gelukkig mee zijn. De reactie heb ik iig van de -1 afgehaald.
De draad is lekker bijgemod en ik heb op verzoek van Jupiler ook nog naar een aantal mogelijk dubieuze moderators gekeken.
Pagina: 1