Kleurverschil

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Hoi :)

Zoals jullie kunnen lezen in mijn andere topic ben ik bezig met een portfolio site. Omdat dit probleem zoveel anders open ik een nieuw topic, als dit niet goed is dan hoor ik het wel :)

http://members.home.nl/h.a.j.loeff/Web/web.html
De plaatjes en de bgcolor hebben dezelfde HTML kleur code en toch is de kleur compleet anders. Hoe kan dit? Zo is het natuurlijk geen gezicht. Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door Loev op 23-02-2004 19:24 ]

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

Losha

clear my path motherfucker

in pshop is de code voor de paarse plaatjes 721673
in html staat <body bgcolor="#FFFFFF"

ik gok sowieso dat je gewoon iets over het hoofd gezien hebt...ik zie dat je iets met psd deed...ergens een alpha verkeerd staan?

[ Voor 92% gewijzigd door Losha op 23-02-2004 19:27 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zet es je brush color in photoshop met behulp van de html hex waarde vast. Denk dat je dan heel veel verder komt.

• Loev
Volgens mij heb ik die aan gezet maar ik controleer het even.
Neen dus, had niet aangezet, GVD mag ik alles weer veranderen :(

[ Voor 36% gewijzigd door Loev op 23-02-2004 19:31 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
offtopic:
Als die pagina als "verkoop"-pagina dient voor stage-plekken enzo, dan zou ik hem maar zo goed mogelijk maken en dat wil je vast wel: vergeet iig de doctype niet, ook al is ie niet 100% valid ;)

• Loev
Osiris schreef op 23 februari 2004 @ 19:29:
offtopic:
Als die pagina als "verkoop"-pagina dient voor stage-plekken enzo, dan zou ik hem maar zo goed mogelijk maken en dat wil je vast wel: vergeet iig de doctype niet, ook al is ie niet 100% valid ;)
Waar heb je het over?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

zelfde als justice in dat andere topic. je gebruikt html van 6 jaar geleden en de source is eng voor "webdevelopers" als je dit alleen maar als snel portfolio doet kan het vast best maar om je dan te laten blijken dat je serieus sites kan maken is voor mensen die in het vak zitten erg ongeloofwaardig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De kleuren zijn bij mij wel goed hoor. Allemaal paars
disjfa schreef op 23 februari 2004 @ 19:34:
[...]

zelfde als justice in dat andere topic. je gebruikt html van 6 jaar geleden en de source is eng voor "webdevelopers" als je dit alleen maar als snel portfolio doet kan het vast best maar om je dan te laten blijken dat je serieus sites kan maken is voor mensen die in het vak zitten erg ongeloofwaardig.
Owja... :? Ik zou die zin even opnieuw schrijven, incl hoofdletters en opdelen in meerdere zinnen.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

offtopic:
Hey, maar hij houdt wel van paars! Dit is serieus de eerste site in mn leven die ik op de oude versies van Stylite vind lijken!!! Hoewel dat ook niet om over te juichen is...haha

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Loev
Oké oké, jullie hebben iets tegen paars. Maar ik kan binnen 2 minuten de site blauw/geel/bruin/groen maken enz maken. Dus zeur niet over het kleur gebruik dan kan ik later allemaal nog fixen. Het probleem heb ik al gevonden was vergeten "web only colors" aan te vinken in photoshop 8)7 |:(

BTW: disjfa, mijn Nederlandse zins opbouw is wel een stukje beter :)

[ Voor 16% gewijzigd door Loev op 23-02-2004 19:47 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Webcolors/websafe bestaan niet meer.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Loev
BTW deze mag opslot :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Pagina: 1