Hoi 
Binnenkort moet ik op stage en dus ben ik bezig met een portfolio website, design is al bijna af nu alleen de "harde" code nog. Hier gaat het dus fout. Ik heb al meerdere keren met Iframes gewerkt maar dit keer wil het niet echt lukken.
In photoshop heb ik een design getekent (zie onder) de bedoelling is dat in de 2 vierkante vlakken 2 iframes komen. Met Imageready heb ik alles uitgeknipt en tabelen er van gemaakt. Maar waar pleur ik nou die code neer van de Iframe?
Telkens als ik ergens mijn neer zet dan gaat mijn hele tabbelen structuur naar de kloten.
Bij web_21.gif moet één iframe komen.(Ik verander de namen van de pics later)
En paar kleine tips zou ik zeer op prijs stellen
Binnenkort moet ik op stage en dus ben ik bezig met een portfolio website, design is al bijna af nu alleen de "harde" code nog. Hier gaat het dus fout. Ik heb al meerdere keren met Iframes gewerkt maar dit keer wil het niet echt lukken.
In photoshop heb ik een design getekent (zie onder) de bedoelling is dat in de 2 vierkante vlakken 2 iframes komen. Met Imageready heb ik alles uitgeknipt en tabelen er van gemaakt. Maar waar pleur ik nou die code neer van de Iframe?
Telkens als ik ergens mijn neer zet dan gaat mijn hele tabbelen structuur naar de kloten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <td rowspan="2">
[img]"images/web_20.gif"[/img]</td>
<td colspan="5">
[img]"images/web_21.gif"[/img]</td>
<td rowspan="2">
[img]"images/web_22.gif"[/img]</td>
<td colspan="5">
[img]"images/web_23.gif"[/img]</td>
<td rowspan="2">
[img]"images/web_24.gif"[/img]</td> |
Bij web_21.gif moet één iframe komen.(Ik verander de namen van de pics later)
En paar kleine tips zou ik zeer op prijs stellen
[ Voor 45% gewijzigd door Loev op 19-10-2017 11:53 . Reden: stukkie code vergeten :) ]