Nieuws

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 11:49
Waar blijft in hemelsnaam het nieuws van vandaag? Het is notabene 2 uur en nog helemaal niets... Ik vind het de laatste tijd zoiezo erg mager allemaal. Een beetje sinds de HCC... Is iedereeen zijn T800 aan het overklokken ofzo en werkt het allemaal niet...

Ik merk ook dat ik de laatste tijd veel vaker naar een site zoals www.newsforge.com surf voor nieuws dan t.net...

Jammer, want het is toch echt een hele goede site (geweest?).

Een bezorgde bezoeker van world of tweaking.

[typo]

Verwijderd

Ook vreemd, er staat "Nieuws headlines (14) van Donderdag 14 December", maar het laatste bericht is van gister...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
zie de reactie van Floris Diemel in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/87267

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik heb in ons private forum ook maar een threadje geopend.

Er is wel een nieuw adres voor de DSP (waar je de nieuwsberichten maakt zegmaar). Misschien dat dit een deel van het probleem is? Ik heb echt geen flauw benul van wat er aan de hand is anders namelijk. ;(

Bericht hierboven

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:47

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben het ook over eens dat het aantal nieuwspostings de laatste weken erg mager is. Gewoon erg slecht eigenlijk.

Als iemand serieus nieuwsposter wil worden (min. nieuwspostings per maand, je wordt uiteraard betaald) dan hij (/zij :)) een mailtje droppen bij Robin (robin@tweakers.net).