Waarom staat er geen nieuwsitem over op t.net? Eerst wel om mensen op te roepen om te stemmen, maar dan het resultaat niet posten?
Een kwart van de stemmen zelfs!
Femme is intens populair hiero:
Femme is intens populair hiero:
maar niet belangrijk (hoe durven ze)Het gaat op internet, zo blijkt uit deze verkiezing, zeker zozeer om de intensiteit van de populariteit in een beperkte kring dan om de brede waardering en grote bekendheid. In die zin is de verkiezing meer een populariteitspeiling dan een weging van het belang van personen.
Is ut niet dat T.net intens populair is, en we dat aangeven door op de persoon Femme Taken te stemmen (niets ten nadele van Femme btw)
*D*D*D*D*D*D*DNou, Femme, gefeliciteerd. *D*D*D*D*D*D*D
ieeeepppppp :P
Ondat de dsp stuk is kunnen we op het moment erg weinig postenWaarom staat er geen nieuwsitem over op t.net? Eerst wel om mensen op te roepen om te stemmen, maar dan het resultaat niet posten?
bovendien denk ik dat een frontpage artikel beter op zijn plaats is
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
gefeliciteerd
* koornee heeft een keer of 12 gestemd
* koornee heeft een keer of 12 gestemd
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
...Congratz....
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Het wordt zo onderhand lichtelijk tijd voor een artikeltje op t.net lijkt me zo.
ieeeepppppp :P
goed werk
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
gefeliciteeeerd!! gelijk een nog bekendere nederlander:P kom je ook op tv?
Nee, hij doet het wel weer, maar niemand post (er staat wel "het een en ander" in de queue (iets van 62 tips zag ik net.))
Maar er is blijkbaar niemand om het te posten. (Ik post zelf niet, mijn niveau ligt te laag)
Maar er is blijkbaar niemand om het te posten. (Ik post zelf niet, mijn niveau ligt te laag)
Bericht hierboven
ik heb al meerdere sollicitaties gedaan maar nooit antwoord gekregen. Ik wil die queue wel even leegmaken hoor
Mijn niveau is wél goed
Pagina: 1