Toon posts:

Sataliet Decoding Hauppauge WinTV DVB-s/NEXUS-s

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wie kan mij op weg helpen met het decoderen van sataliet signalen via de Hauppauge WinTV DVB-s/NEXUS-s kaart.

Wat heb ik hiervoor extra nodig dan alleen deze kaart ??

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Schotel :? :P Wat heb je zelf al uitgezocht enzo ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraart heb ik een shotel er aan hangen :p en een stuk kabel er tussen om bijde aan elkander te verbinden.

ik heb al wat met MultiDec zitten proberen maar zonder success.

Heb ik mischien meer dingen nodig zoals cardreaders of zo of kan het ook simpeler ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:46:
Uiteraart heb ik een shotel er aan hangen :p en een stuk kabel er tussen om bijde aan elkander te verbinden.

Heb ik mischien meer dingen nodig zoals cardreaders of zo of kan het ook simpeler ??
neej geen cardreaders, met multidec zit je al wel goed denk ik,kijk op sat4all.com..

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:46:

Je hebt toch een handleidng erbij gekregen heb je die al doorgenomen ?? En drivers + software geinstalleerd :?

That's it namelijk zo'n beetje, althans bij de kaart die ik heb ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:32:
Hoi,

Wie kan mij op weg helpen met het decoderen van sataliet signalen via de Hauppauge WinTV DVB-s/NEXUS-s kaart.

Wat heb ik hiervoor extra nodig dan alleen deze kaart ??
Ga eens aan je werk man ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ook handleiding gelezen en ook software en drivers geinstalleert
ook kan ik FTA programma's ontvangen geen pobleem allemaal

maar nu zou ik graag alle andere Gecoderde zenders ook zien

ik heb gelezen dat multidec hier een goed programma voor is alleen kan ik hier weinig over vinden hoe dit programma nu echt gebruikt moet worden.

dus als iemand me hiermee op weg kan helpen zou dit fijn zijn

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
Je kunt sowieso niet alles zien. Heel veel zenders zijn eindelijk over op nog niet gehackte coderingen. Wat nog wel softwarematig wil is het nederlandse basispakket en verder minder voor de hand zenders op satellieten (13e, 5e, 1w en 30w) waarvoor je een multifeed of draaibare schotel nodig hebt.

Voor een legaal nederlands abonnement heb je een CI uitbreidingsmodule en een Seca CI nodig waar je je Canal+ kaartje in stopt . Samen zonder abonnement ook snel 300 Euro....

Daarnaast is er ook heel veel FTA dus wat mij betreft mag seca2 (Canal+ NL) wel ongehackt blijven })

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 06:47

slaay

Natuurbeleven.com

Zoek eens op ProgDVB, multidec is een beetje verouderd!

Canal+ zul je niet met Progdvb aan de praat krijgen. Hiervoor mag je netjes een abonnement/kaart kopen!

Dich bis echt unne foëzen haas

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

SBS etc lukt nog wel.

Zoek maar eens met Google naar soft-ci of yankse. Kom je al een heel eind mee denk ik.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• nero355

nero355

slaay schreef op 23 februari 2004 @ 16:07:
Zoek eens op ProgDVB, multidec is een beetje verouderd!

Canal+ zul je niet met Progdvb aan de praat krijgen. Hiervoor mag je netjes een abonnement/kaart kopen!
Die is inderdaad beter ja, alleen als je een DiSeC (Of hoe je het ook schrijft) motor hebt dan zijn er soms wat probleempjes ;)

Trouwens een echte Tweaker koopt een DreamBox en kijkt daarmee alles GRATIS }) >:) B) :+

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-01 00:24

ToriHino

Eg wel!

Tot een aantal maanden geleden kon je via zgn. Soft-CI plug-ins voor b.v. multidec bijna alles decoderen. Helaas zijn nu bijna alle (interessante) kanalen om naar Seca2 e.d. Die codec is nog niet gekraakt dus voorlopig zal dat nog niet lukken...

Voor allerlei software voor je sat-kaart: http://www.happysat.org/

Onder het kopje DVB Downloads\DVB Plugins\Soft-ci vind je een aantal softwarematige decoders. Je moet hierbij nog wel de juiste up-to-date key files hebben maar die zijn hier en daar makkelijk te vinden...

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-02 14:55

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

nero355 schreef op 23 februari 2004 @ 18:10:
[...]

Die is inderdaad beter ja, alleen als je een DiSeC (Of hoe je het ook schrijft) motor hebt dan zijn er soms wat probleempjes ;)

Trouwens een echte Tweaker koopt een DreamBox en kijkt daarmee alles GRATIS }) >:) B) :+
Een echte tweaker bouwt zijn eigen dreambox :)

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Pagina: 1