Verwijderd

Topicstarter
Ok.. (hopelijk zit ik hier op 't juiste forum onderdeel)

Ik zit nu al dagen, weken, maanden(!!!!!) te proberen om terug mijn scanner aangesloten te krijgen... Hij heeft ooit gewerkt maar door een hele herinstallatie van mijn computerke moest ik die scanner opnieuw installeren en blijkbaar is er iets mis gelopen want dat wil dus niet meer lukken... :|

NU... Na talloze websites en dergelijke te onderzoeken kwam ik er op dat het programma stimon.exe moest draaien om die scanner (mustek 1200CP) te laten scannen... Ikke dus is gaan zien of het was aangevinkt in msconfig en jaja, dat was zo maar toen ik even ging kijken of het ook wel degelijk bestond op mijn computer kwam ik tot de grote teleurstelling dat het er niet op staat (wss in een of andere stoeme bui gedelete |:( ) Enne... Ik vind ook ni zo direct een plek waar ik da terug kan downloaden enzo...

DUS... Weet er iemand waar ik dat kan doen OF weet er iemand een betere oplossing voor dit probleem???

Ok... in ieder geval al nen dikke merci eh!!!

x
Vix.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:51

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Met Google vind je veel!

edit:
Misschien is het voor een eventuele volgende keer handig om je OS te vermelden ;). Veel succes in ieder geval :).

[ Voor 39% gewijzigd door DUX op 23-02-2004 00:51 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Geloof me... Ik heb al veel gezocht op google... heeeeeeeel veel :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Als je nu eens begon met te vermelden welk OS je draait, dan wordt het minder gokwerk voor mensen die je misschien willen helpen. Ondertussen heb ik al gevonden dat het om een parallelpoortscanner gaat. Vaak leveren die problemen op onder Win2K/XP systemen.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Welkom op GoT (dame)! ;)
Wat voor besturingssysteem draai je?

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Welkom op GoT.
Je zal het toch ff zelf moeten zoeken. Je hebt het toch al een keer eerder gevonden? Ik ga het in elk geval niet voor je doen :P.
Maarre, lees ff deze faq:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Daarin staat bijvoorbeeld dat je absoluut NIET 2 topics over hetzelfde onderwerp mag openen, want dat vervuild alleen maar deze forum. :(

EDIT: Kzie al dat je andere topic door een mod op slot is gedaan...

[ Voor 10% gewijzigd door lrietveld op 23-02-2004 00:53 ]

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ben ook niet zo gekend in dat heel wereldje.. ben gewoon hopeloos op zoek naar een oplossing
ik heb als OS win98 SE
euhm is flatbed scanner van mustek (1200CP)
......

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze wil ik mij effe verontschuldigen dat ik het tweemaal heb geplaatst... SORRY!!!! don't shoot me :|
Maar dus...

Geloof me, ik heb zelf al veeeeeeeel op alle websites die ik kon vinden gezocht.. Maar vind niks, meestal over mustek vind je enkel ivm winXP en da stimon dingeske vind ik nergens terug.. enkel related aan andere dingen.. Meestal willen mensen er vanaf ipv het ergens kunnen downloaden :*)

Dus....

Vix.

• DUX

DUX

Heb je wel op die link geklikt die ik je gaf :?

Nog maar een hintje dan: klik!

[edit]
Waarschijnlijk zijn die van Henk007 hieronder me beter ja :)

[ Voor 21% gewijzigd door DUX op 23-02-2004 01:00 ]

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Misschien overbodig, maar drivers (uit 1999) voor dat ding staan nog gewoon bij Mustek zelf of hier...

[edit] Het bestand stimon.exe staat in Win98_44.cab , althans van mijn NL Win98SE cdrom.

[ Voor 37% gewijzigd door Henk007 op 23-02-2004 01:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem blijft hetzelfde....

Verwijderd

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;257815

Dan weten we in ieder geval waar dat bestand voor dient

Edit:
Hieruit zou dus moeten blijken dat het bestandje door Windows is geinstalleerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 01:12 ]

• DUX

DUX

In dat geval kan ik je de originele stimon.exe aanbieden van Windows.

Link naar zipje

Dit is de stimon.exe die meegeleverd werd met MS Windows 98 Tweede Editie NL. Als je me niet vertrouwt zou ik het niet downloaden maar zelf ergens even een PC zoeken met Win98 erop en dan het bestand op een flopje zetten want het is maar 112KB (dit zipje is ingepakt 40KB).

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg werkt het nog steeds niet....
Er is al wel vooruitgang.. Ik krijg al een mededeling dat de scanner bezet is.. (mijn compu blokkeert dus al niet meer:))
Kga nu effe slapen, in ieder geval al allemaal bedankt

x
Vix.
Pagina: 1