ik zeg maar zo "zeg maar niks"
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
van FTDStatus Newszilla 21 februari 2004
Probleem: Af en toe geen verbinding mogelijk.
Oorzaak: 1. Het is niet meer mogelijk om met individuele dreaders verbinding te maken. Je moet verbinding maken via newszilla.xs4all.nl. 2. Newszilla is op dit moment wat overbelast, waardoor een verbinding kan worden geweigerd. Blijven proberen dus
En waarom er niets te vinden over is op de xs4all site is omdat newszilla in beta fase is, en niet onder de helpdesk valt.
je kunt altijd veel info vinden op de newsgroep xs4all.adsl
[ Voor 20% gewijzigd door Piels op 22-02-2004 21:11 ]
en die kennis ook niet
wel met newzilla
dat zijn de nieuwsgroepen servers van xs4allUltimateb schreef op 22 februari 2004 @ 21:05:
Wat zijn dreaders?
edit/ @ rooky "citroen"
[ Voor 62% gewijzigd door erikdeperik op 22-02-2004 21:12 ]
De "dreaders" zijn de servers die samen NewsZilla.xs4all.nl vormenUltimateb schreef op 22 februari 2004 @ 21:05:
Wat zijn dreaders?
Als het echt klopt kan je een e-mail stuuren naar unixbeheer@xs4all.nlerikdeprik schreef op 22 februari 2004 @ 21:04:
titel zegt het al.
ik kan er niets over vinden op de xs4all site.
bij een kennis werkt het ook niet.
kben dus niet de enige.![]()
weet iemand er meer over,onderhoud ofzow
Ik dacht dat ze daar 24 uur per dag op te bereiken waaren ik weet het niet zeker.
Er is een heel mooi artikel op hetnet over te vinden kijk maar eens naar http://www.hensema.net/docs/newsservers/index.html
[ Voor 24% gewijzigd door stefklep op 22-02-2004 21:13 ]
Mailtje sturen naar XS4ALL en geduld hebben dus.Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
tnxstefklep schreef op 22 februari 2004 @ 21:11:
[...]
Als het echt klopt kan je een e-mail stuuren naar unixbeheer@xs4all.nl
Ik dacht dat ze daar 24 uur per dag op te bereiken waaren ik weet het niet zeker.
Er is een heel mooi artikel op hetnet over te vinden kijk maar eens naar http://www.hensema.net/docs/newsservers/index.html
ik zal nog ff een dagje w88 voor ik aan de bel trek
edit/gaat wel erg snel hier
[ Voor 4% gewijzigd door erikdeperik op 22-02-2004 21:15 ]
De vorige keer was een van de dreaders niet uit de loadbalancer gehaald en werdt bijna iedereen dus naar die dreader verwezen, omdat ie volgens de balancer nix te doen had
Weet jij om welke dreaders het gaan ?erikdeprik schreef op 22 februari 2004 @ 21:14:
[...]
tnx
ik zal nog ff een dagje w88 voor ik aan de bel trek
bij mij allemaal
normaal is alleen 3 en 7 er niet(d8 ik)
hoe ping je die dreaders (ip)?TheRookie schreef op 22 februari 2004 @ 21:15:
zo te zien is dreader2 down, 3 t/m 15 reageren iig op een ping.
De vorige keer was een van de dreaders niet uit de loadbalancer gehaald en werdt bijna iedereen dus naar die dreader verwezen, omdat ie volgens de balancer nix te doen had
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()