[W98SE] Met dual monitor niet afsluiten.

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik heb in mijn computer een GF2 GTS als primair in de AGP, en een Ati 3d Rage II in de PCI als secundaire monitor.
Besturingssysteem = W98SE, niet bereid om over te stappen (alleen licentie voor W98)

Alles werkt prima, maar bij het afsluiten van de computer gaat de primaire monitor uit (verschil met stanby is te zien: standby is geel en 'uit' is oranje powerled van de monitor) en op de secundaire monitor verschijnt een knipperende cursor.

Afsluiten gaat normaal, NAV voert nog een controle op het diskettestation uit, alle icoontjes verdwijnen (ik kan niet zien of de desktop veranderd, mijn achtegrond is egaal zwart, even niet aanwezig om het te veranderen) en dan gaat monitor 1 uit, en monitor 2 krijgt een cursortje.

Ik heb wel een paar topics gevonden [search=dual afsluiten] [search=dual uitschakelen]
G450 geeft afsluitprobleem!!! zelfde probleem, geen antwoord, kwam het dichtste in de buurt van mijn probleem

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Schopje, zelfs na een complete reinstall van Windows (begon al aardig slecht te worden) is het probleem niet weg, hij wil zelfs af en toe niet helemaal opstarten, met ctrl-alt-del gebeurt er niets en ik moet de computer dan eerst naar de veilige modus loodsen en van daaruit weer opnieuw opstarten, en dan werkt het weer.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 22:06
Laatste updates van win98 via windows update, ook laatste drivers van chipset, videokaart en van alles?

Verwijderd

Niet bereid??

Ik zou toch maar eens overstappen hoor. :Y)

offtopic:
weet je wat lijp is? Linux op een Microsoft Console, de Xbox en dat zonder modchip

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Er is in de Microsoft knowledgebase een artikel over het afsluiten van Windows 98 in het algemeen. Er is een 'algemene afsluit problemen oplos patch' :) voor, die heb ik zelf ook gebruikt toen ik een Stealth 220 videokaart had en die werkte erg goed.

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GigaDave56 schreef op 26 februari 2004 @ 10:04:
Er is in de Microsoft knowledgebase een artikel over het afsluiten van Windows 98 in het algemeen. Er is een 'algemene afsluit problemen oplos patch' :) voor, die heb ik zelf ook gebruikt toen ik een Stealth 220 videokaart had en die werkte erg goed.
naar mijn weten was die alleen maar voor de HD, zodat Windows nog een pauze nam om alle data op te slaan op de hd..

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Pagina: 1