G450 geeft afsluitprobleem!!!

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Een vriend van me heeft een Matrox millenium G450 Dual-Head videokaart.. Alles liep altijd perfect maar sinds deze kaart erin zit wil de computer niet meer normaal afsluiten.

Dus elke keer bij het opstarten scandisk.

Er is eigenlijk niets mee te beginnen.. instellingen moeten constant in de veilige modus worden gedaan omdat ze anders niet opgeslagen worden.

We hebben de nieuwste drivers geinstalleerd maar die hielpen niet.

De pc laat het afsluit geluid horen en geeft daarna zwart beeld. Daarna moet je dus de power knop gebruiken om hem uit te zetten.

Iemand een idee? Het is echt frustrerend omdat niets wordt opgeslagen. Elke keer windows opstarten ziet eruit als de eerste keer dat je windows startte.. alle icoontjes in de linkerbovenhoek enzo. Het is om te :'(

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 31-07 19:51
wat voor windhoos heeft ie. Bij windows 98 is dat standaard bug in windhoos 2000 1 keer gehad.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Het is win98...

hij is van plan deze week nog win2k erop te zetten maar wil uiteraard bij games en dergelijke wel in win98 kunnen.. het moet gewoon op te lossen zijn lijkt me.

Maar het is elke keer als het systeem opgezet is en zodra de drivers er op gaan, dus niet kwestie van formatteren.