Ik heb hier dus een JVC DV camera naast mij staan, die niet wordt gedetecteerd door Windows XP.
Er gebeurt dus helemaal niets (geen pop-up / geluidje, ook niets in apparaatbeheer).
De camera staat op de video stand. Het is overigens de GR-DVP7eg
De firewire kaart zit geintregeerd op m'n moederbord (gigabyte ga-7vaxp)
en staat gewoon geinstalleerd, alsmede is de firewire netwerkverbinding.
Heb ook al div. Pinnacle produkten geprobeerd, maar haalt niets uit, in Windows Movie maker ziet ik ook geen camera, en het microsoft tooltje geeft ook aan dat er geen dv capture hardware is gevonden. (AM Capture)
De kabel heb ik getest d.m.v. twee pc's. zodra ik deze 2 verbonden had, kwam er pop-up / geluidje dat er verbinding was gerealiseerd, dus aan de kabel zal het lijkt mij niet liggen..
Wie o wie kan mij helpen ?
Er gebeurt dus helemaal niets (geen pop-up / geluidje, ook niets in apparaatbeheer).
De camera staat op de video stand. Het is overigens de GR-DVP7eg
De firewire kaart zit geintregeerd op m'n moederbord (gigabyte ga-7vaxp)
en staat gewoon geinstalleerd, alsmede is de firewire netwerkverbinding.
Heb ook al div. Pinnacle produkten geprobeerd, maar haalt niets uit, in Windows Movie maker ziet ik ook geen camera, en het microsoft tooltje geeft ook aan dat er geen dv capture hardware is gevonden. (AM Capture)
De kabel heb ik getest d.m.v. twee pc's. zodra ik deze 2 verbonden had, kwam er pop-up / geluidje dat er verbinding was gerealiseerd, dus aan de kabel zal het lijkt mij niet liggen..
Wie o wie kan mij helpen ?
Exploring the island of Tsushima