Ik heb, nadat ik een nieuwe HD had gekocht, Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Nu draait alles eerste goed en wel.
Maar als ik de PC voor de 3de keer opstart om de driver te instaleren, krijg ik een de vriendelijk boodschap dat de RPC server is gekapt.
nu heb ik wel vaker tegen dit probleem aangelopen, dankzijn MSblast, maar deze keer kreeg ik MSblast niet weg.
Format C:/ dus.....
Hiermee is het probleem nog niet over, gruwelijk gewoon.
Ik start mijn PC, met de 2de Windows Installatie voor die dag op, na een complete format.
Instaleer de drivers, alleen dit keer zonder Internet verbinding;
Alles gaat goed, ik start de computer opnieuw op......
De RPC server is onverwacht gestopt!!!
Nu kan ik dit bericht bij service's wel uitzetten, maar stel je het alleen maar uit.
Ik ga dus op onderzoek uit, en kom 2 bestanden, genaamd enbiei.exe, en mslaugh.exe.
Na wat gegoogeld te hebben, blijken dit 2 blaster kopien te zijn.
Ik zou nu wel eens willen weten, waar die vandaan komen.
Ik koppel dus het hele netwerk los, reset mijn moden (zou kunnen dat het daarin zit), gooi de PC van paps en mams van het netwerk, en instaleer voor de *sigh* 3de keer Windows............
Ik check msconfig, boot een 2de keer met drivers, check msconfig, boot een 3de keer, met netwerk, en uit het niets, tada!!
De grote mslaugh.exe verschijn truc, maar ook dit keer geen verdwijn truc...
Heeft iemand een tip, om deze hopeloze noob van totale digitale ondergang te redden
Anyway alvast bedank!
Nu draait alles eerste goed en wel.
Maar als ik de PC voor de 3de keer opstart om de driver te instaleren, krijg ik een de vriendelijk boodschap dat de RPC server is gekapt.
nu heb ik wel vaker tegen dit probleem aangelopen, dankzijn MSblast, maar deze keer kreeg ik MSblast niet weg.
Format C:/ dus.....
Hiermee is het probleem nog niet over, gruwelijk gewoon.
Ik start mijn PC, met de 2de Windows Installatie voor die dag op, na een complete format.
Instaleer de drivers, alleen dit keer zonder Internet verbinding;
Alles gaat goed, ik start de computer opnieuw op......
De RPC server is onverwacht gestopt!!!
Nu kan ik dit bericht bij service's wel uitzetten, maar stel je het alleen maar uit.
Ik ga dus op onderzoek uit, en kom 2 bestanden, genaamd enbiei.exe, en mslaugh.exe.
Na wat gegoogeld te hebben, blijken dit 2 blaster kopien te zijn.
Ik zou nu wel eens willen weten, waar die vandaan komen.
Ik koppel dus het hele netwerk los, reset mijn moden (zou kunnen dat het daarin zit), gooi de PC van paps en mams van het netwerk, en instaleer voor de *sigh* 3de keer Windows............
Ik check msconfig, boot een 2de keer met drivers, check msconfig, boot een 3de keer, met netwerk, en uit het niets, tada!!
De grote mslaugh.exe verschijn truc, maar ook dit keer geen verdwijn truc...
Heeft iemand een tip, om deze hopeloze noob van totale digitale ondergang te redden
Anyway alvast bedank!