Toon posts:

harddisk dood data recoveren

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ibm harddisk en die is nu dood hij doet alleen nog maar
zzzzzzzzzzzz klik zzzzzzzzzzzzzzzz klik zzzzzzzzzzzzzzzklik zzzzzzzzzzzzzzzzklik zzzzzzzzzzzzzzzz enz.

nu is het een probleem dat de bios hem ook al niet ziet maar de data is voor mij wel belangerijk weet iemand een tip om toch de data te recoveren.

HELP

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Even de search gebruiken, want dit is al heel vaak langs gekomen :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

En in de faq: OM FAQ / Beleid

mmm, lukt me dus niet om direct naar het hoofdstukje over hdd-recovery te linken, jammer.

Bij mij werkte, met ongeveer gelijke klachten, de diepvries methode goed om mijn data te recoveren.

[ Voor 83% gewijzigd door Cyberpope op 21-02-2004 22:12 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
First of all, je zou een backup moeten hebben, het is namelijk bekend dat HDD's kapot kunnen gaan.... :P

Nu is het natuurlijk erg makkelijk om zoiets achteraf te zeggen, maar denk hier de volgende keer iig aan.

In het "beste" geval is de printplaat van die HDD doorgebrand, en ben je er door een zelfde HDD te vinden en de printplaat te vervangen. Ik ben alleen bang dat als je HDD "zzzzzzzzzzzz klik zzzzzzzzzzzzzzzz klik zzzzzzzzzzzzzzzklik zzzzzzzzzzzzzzzzklik zzzzzzzzzzzzzzzz" (ik kan me daar niet echt veel bij voorstellen eigenlijk) doet, dat het niet aan de printplaat ligt, maar aan een van de koppen oid. Dan kun je denk ik alleen nog een professioneel dataherstelbedrijf proberen, die zijn echter wel duur :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
Cyberpope schreef op 21 februari 2004 @ 22:03:
mmm, lukt me dus niet om direct naar het hoofdstukje over hdd-recovery te linken, jammer.
OM FAQ / Beleid die? O-)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ja, die! Dankje linkje gefixed

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Alle denkbare tips en suggesties staan reeds in de FAQ. Meer kunnen we helaas niet voor je doen. Oh ja, maak voortaan wel regelmatig backups van de allerbelangrijkste bestanden. Harddisks zijn net als alle andere PC onderdelen niet onfeilbaar ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.