Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Glow wire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb hier een glowwire liggen maar weet helemaal niet hoe ik die moet aansluiten (ben echte newbie op dit gebied).
ik zie wel dat er een draad is met isoltie eromheen en daarrond zie ik nog 2 hele fijne draadjes lopen.
Kan iemand me helpen hoe ik deze moet aansluiten.
Waarvoor mijn oprechte dank.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik heb een keertje een handleiding daarvoor gezien, ik ga ff zoeken

edit:
http://www.bit-tech.net/review/51/2 Deze is voor glowstring, maar misschien werkt dat ook wel :P

Nee, ik kan em niet meer vinden, dacht dat ie ergens bij www.ace-systems.nl stond, maarja jij mag zelf verder zoeken :P

[ Voor 75% gewijzigd door brinkdinges op 21-02-2004 18:16 ]

Casemod: Cubeleon

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmmm heb hier ook nog een paar meter blauwe string liggen voor tobo mod maar nooit aan toegekomen, als iemand duidelijke guide heeft hoe je die aan kan sluiten graag!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

ik heb er 1 die op een soort travootje zit, volgens mij moet je die er wel bij hebben.

• RBouman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 20:09

RBouman

René

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 17:57:
Hallo,

ik heb hier een glowwire liggen maar weet helemaal niet hoe ik die moet aansluiten (ben echte newbie op dit gebied).
ik zie wel dat er een draad is met isoltie eromheen en daarrond zie ik nog 2 hele fijne draadjes lopen.
Kan iemand me helpen hoe ik deze moet aansluiten.
Waarvoor mijn oprechte dank.
Je moet de isolatie verwijderen van de dikke draad , dat is dan aansluiting1 en je moet de beide dunne draadjes samenbinden tot 1 draad, dat wordt dan aansluiting2.
Beide aansluitingen op de uitgang van de inverter zetten en ok.

Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a

Verwijderd

Topicstarter
OK, hartelijk dank voor jullie respons.
Nog één klein vraagje hier omtrent: ik heb al een inverter in mijn case steken voor een CCFL. Mag de glowwire op dezelfde inverter worden aangesloten of moet die een aparte hebben?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ligt aan de inverter. je hebt inverters met 1 ingang maar ook met 2. daarnaast is nog is de kans wat ik laatst gehoord heb dat de ccfl meer voltage nodig heeft dan de glow wire. kortom dat betekent dan dat je zeker een andere inverter zal moeten kopen voor die glow wire..
maargoed zeker weet ik het niet dus je zal het ffies moeten opzoeken..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• RBouman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 20:09

RBouman

René

Verwijderd schreef op 22 februari 2004 @ 10:08:
OK, hartelijk dank voor jullie respons.
Nog één klein vraagje hier omtrent: ik heb al een inverter in mijn case steken voor een CCFL. Mag de glowwire op dezelfde inverter worden aangesloten of moet die een aparte hebben?
Nee een CCFL werkt op ca 600-800 volt en een glowwire op 90-120 Volt.
Je hebt dus een aparte inverter nodig.
:)

Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a

Pagina: 1