Toon posts:

Hoe moet ik Windows 98 SE installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw duz verwacht niet te veel van mij, ik wil windows 98 SE opnieuw installeren heeft iemand hier een site of een link waar op staat stap voor stap hoe ik windows 98 SE moet installeren, (met formatteren enzo) , mijn computer begint nl. rare kuren te vertonen. Duz hellup us ff een handje

Ik heb nu windows 98 erop staan

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Staat perfect uitgelegd in de handleiding hoor die bij je Win98 CD zit hoor :) Papiervorm en anders gewoon readme.txt :)

[ Voor 22% gewijzigd door sdomburg op 20-02-2004 19:00 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je in Windows, de Windows 98 cd erin doet, krijg je al de optie om te installeren. Ik denk dat dat de makkelijkste manier voor je is.

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Ja dat is makkelijk gezegd, maar er moeten ook drivers voor je hardware geinstalleerd worden, en dat kan wel problemen geven.
Probeer iemand te vinden die hier ervaring in heeft en let goed op wat ie allemaal doet, kun je een volgende keer zelf proberen

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-03 18:20
Ik denk dat je dan toch naar een van de beginnersfora moet hoor.
GOT is denk ik niet helemaal bedoeld voor zulk soort vragen.

Verwijderd

niet als flame bedoeld, maar op www.beginnersweb.nl zullen ze dat wel weten denk ik

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
tstrik schreef op 20 februari 2004 @ 19:04:
Ja dat is makkelijk gezegd, maar er moeten ook drivers voor je hardware geinstalleerd worden, en dat kan wel problemen geven.
Probeer iemand te vinden die hier ervaring in heeft en let goed op wat ie allemaal doet, kun je een volgende keer zelf proberen
In Windows zitten gewoon de standaarddrivers. Voor optimale prestaties download je daarna gewoon de nieuwste drivers. Geen enkel probleem dus.

Daarbij is het geen instelling voor een Tweaker. Een echte tweaker probeert het gewoon ;)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

En niemand die zegt;

Welkom op de Gathering of Tweakers,

lees ook even http://gathering.tweakers.net/forum/faq door.

Wat heb je zoal zelf geprobeerd met welk resultaat? Nog wat op google of de search gevonden.
B)

Verwijderd

SSH schreef op 20 februari 2004 @ 19:18:
En niemand die zegt;

Welkom op de Gathering of Tweakers,
(...)
B)
offtopic:
niet iedereen klikt bij elk topic op het profielknopje van de TS. ik wist niet dattie nieuw was.

hanspeer14, welkom op got!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

hanspeer14, klinkt mischien lullig maar dit soort zaken worden toch als basiskennis geacht hier op GoT, wat is bedoeld voor de meer gevorderde computergebruiker. (Ik mail je er zo ook nog wel even over).

Ik sluit dit topic dan ook; maar ik ben ook de lulligste niet en geef dus even een goede tip:

[google=windows 98 installeren] geeft meteen http://www.schoonepc.nl/instal.html wat een hele goede site lijkt voor beginners: stap voor stap met plaatjes erbij.

Dus succes & have fun :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.