Ik ben al een paar jaar met waterkoeling bezig. Echter sinds de aanschaf van mijn dual athlon board heb ik geen gaten meer rond mijn socket. Dit leverde bevestiging problemen op voor mijn homemade waterpoelblokken. Aangezien mijn board in het bezit is van pci64-66 en ik deze ook gebruik is extreem overclocken niet echt mogelijk. Mijn nieuwe waterkoeling is dan ook niet meer gericht op extreme koeling maar op het zo stil mogelijk maken van mijn systeem. Op deze redenen heb ik gekozen voor koolance koelblokken omdat deze genoeg koeling kunnen geven om mijn 2 Athlon MP1900+ koel te houden. Het doorlussen van de koelblokken leverde echter een te hoge temperatuur op in de 2de cpu. Ik heb daarom gekozen om de slangen te splitsen en vervolgend de waterstroon parallel door de koelblokken te laten lopen. Mijn radiateur ( Black ice extreem ) en pomp ( eheim 1048 ) hebben 12mm aansluitingen en de koolance koelblokken 6mm. Het 2x splitsen van de 12 slang en vervolgens met verlopen naar 6 mm brengen van de slangen leverde een grote wirwar van slangen op. Nu heb ik geen window in mijn kast en zie ik er niks van wou ik het toch anders hebben. Ik ben daarom begonnen met het vervangen van slangen door koperen pijpen. Ik heb hier een paar mooie fotootjes van geschoten. Het is nog niet helemaal naar mijn zin zeker de slang waarmee ik het geheel nu vul is nog niet alles.

Als iemand nog tips heeft hoor ik deze graag.
Alles alles af ik maak ik nog wat pics

Als iemand nog tips heeft hoor ik deze graag.
Alles alles af ik maak ik nog wat pics
[ Voor 11% gewijzigd door demisoft op 21-02-2004 17:13 ]
Acer 1501 : P4 bak