Toon posts:

[GFrcFX.5200][Goed Genoeg?]

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnekort deze kaart te gaan kopen (XFX GeForce FX 5200, 128 MB), hij kost maar 69 € en da kan ik nog net uit mij kale arme portamonee missen :7 .

Nou is mijn vraag, zijn spellen als NFS Underground Of Halo nog wel te spelen met die kaart of moet ik persee meer geld gaan schooien bij mijn moeder? >:)

Ik speel op dit moment mijn spellen op een 64MB SiS Onboard en ik kan spellen niet eens op een resolutie van 640 x 480 met een kleurdiepte van 16 bit op een speelbaar niveau spelen 8)7

Maar hoe dan ook, als iemand ook zo een kaart heeft dan zou ik het erg op prijs stellen als diej mij kon vertellen of diej kaart mij wel vloeiend en speelbaar beeld kan geven.

Ook als je een _/-\o_ screenshot _/-\o_ van een spel zou kunnen maken waarbij diej kaart in gebruik is zou het makelijker voor mij zijn om te beslissen.

[ JC.Production® ]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 10:10 . Reden: Klein onduidelijk foutje ;) ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24
ja ze zijn te spelen maar niet erg goed
hij is nauwelijks snel genoeg om de DX9 opties te ondersteunen
wat ja na een beetje google of zoeken zelf had kunnen vinden

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

De FX5200 presteert als slechtste in een DirectX 9 benchmark, Aquamark03:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/aquamarkvga.gif

Ik zou het niet doen als ik jou was, zelfs de Geforce MX440 presteert beter. Verder is dit een faq-vraag: welke videokaart? waar je toch zelf uit moet komen aan de hand van reviews, specs, en je eisen/budget. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.