Als ik terug kom op 24 Juli van vakantie moet het weer gaan draaien dan vind ik alles best!
[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 12-07-2004 09:59 ]
[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 12-07-2004 09:59 ]
We zullen zien[20:24] * Moritz has some news
[20:24] <Moritz> we could finally make a deal with a dedicated server hosting company
[20:24] <Moritz> they will work on the servers tomorrow and told us that they had the servers available for us by tomorrow morning
[20:25] <Moritz> they didnt promise though
[20:25] <Moritz> IF we get the servers by tomorrow morning...
[20:25] <Moritz> if... then i think that we'll be on @ like 21:00 tomorrow evening (CEST)
[20:26] <Moritz> ok that was the news for tonight
Ik kan het niet laten (no pun intendedMad. schreef op 12 juli 2004 @ 01:25:
Sorry hoor maar degene die nog hoop hebben.
Zal ik eens ff mijn mening geven?
Omerta komt een paar weken niet online. Een server vinden is in het verleden vaak een moeilijke taak gebleken dus ik zie het nu ook niet veel anders.
Dus ga op vakantie naar Hawaii ofzo en als je terug bent komt Omerta online en mis je niks.
Elke dag op irc komen om te kijken wanneer ze online gaat versnelt het proces echt niet. Btw je krijgt toch een mailtje als ze online gaan.
* HolyCorn mompelt iets van viel te verwachten...We have new servers! If we're lucky, Omerta should be up thursday evening!
Verwijderd
Houdt eens op met zeuren. Serieus. Dat kan voor een devver die zijn uiterste best doet een _gratis_ spel op de rails te krijgen, echt heel deprimerend werken. Dit heeft een theoretisch gevolg dat de release alleen maar langer duurt...
Verwijderd
Verwijderd
Dus waarschijnlijk komt barafranca dit weekend niet meer online.Dear Omerta player
Apologies for the delay!
Have a nice and quiet weekend.
The Omerta Crew
Vanmiddag weer onlineDear Rim,
Omerta will will reopen today at 4 o'clock CEST, after a long period of
searching servers and having troubles with the server companies
You have registered an account 2 weeks ago, but as our mailserver did not work
well, we will give you your name and password again:
User: ----
Pass: -----
Hope to see you today at www.barafranca.com,
Regards,
The Omerta Crew
Don't reply to this mail
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 13:24 ]
Denk jij dat je alles al van Excel af weet?
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
[ Voor 74% gewijzigd door Freddy_Fish op 18-07-2004 16:04 ]
Uiteraard
[ Voor 18% gewijzigd door PromWarMachine op 18-07-2004 17:24 ]
tools.barafranca.comPromWarMachine schreef op 18 juli 2004 @ 16:36:
[...]
Waar kan je dat programmaatje ook al weer halen dat je elke 1,5 minuut een seintje geeft dat je weer een crime kunt doen?
[ Voor 12% gewijzigd door Mad. op 18-07-2004 17:45 ]
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
tools.barafranca.com bevat alleen een stuk of 20 images, dat is alles. Beetje jammerMad. schreef op 18 juli 2004 @ 17:44:
[...]
tools.barafranca.com
//zou ie dus moeten staan alleen ze hebben die site verkracht
[ Voor 9% gewijzigd door PromWarMachine op 18-07-2004 18:02 ]
[ Voor 31% gewijzigd door HolyCorn op 18-07-2004 19:15 ]
Waarschijnlijk een ddos aanval. we zijn er mee bezigFreddy_Fish schreef op 18 juli 2004 @ 20:06:
Pret was weer van korte duur........
[ Voor 113% gewijzigd door HolyCorn op 18-07-2004 22:46 ]
Achja dit is wel een geile server.HolyCorn schreef op 18 juli 2004 @ 21:07:
En weer off
Edit:
En weer back
Edit2:
En weer off
Edit3:
En weer back
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door MuddyMagical op 19-07-2004 16:35 ]
Ja we bestaan nogMuddyMagical schreef op 19 juli 2004 @ 15:52:
Is de GoT familie eigenlijk er nog? Zo ja, hoe wordt ik lid?
Welke server?Mad. schreef op 19 juli 2004 @ 18:56:
[...]
Ja we bestaan nog
Kom ff langs op #gotti (irc) hang een beetje rond en dan ben je al lid
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 23:09 ]
irc.barafranca.com
Ja, sorry........MuddyMagical schreef op 20 juli 2004 @ 13:33:
[even tussendoor] Beetje jammer dat Gotti.tk niet bereikbaar is met Mozilla FireFox [/even tussendoor]
<Inferno> duurt nog vet lang voordat we assassin 50% zijn:slj2000 schreef op 21 juli 2004 @ 03:01:
zal denk ik wel meevallen hoor. denk dat binnen maximaal 1 week er in elk geval wel 1 fam zal zijn. stel alle capo's betalen 5 mil, dan kan je van dat geld al een fam spot kopen. Denk dat het niet zo moeilijk is om binnen een week 5 mil te verdienen.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/httpd/vhosts/barafranca.com/httpdocs/login.php on line 41
This username doesn't exist
[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 21-07-2004 23:57 ]
Daar kwam ik even later ook achter, maar op het moment van schrijven, wist ik dat nog niet. Het is ook gebleken dat er niets ernstigs aan de hand was, want het werkt weer gewoon.
[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 22-07-2004 09:54 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 10:36 ]
Scroll eens een paar posts naar boven
[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 22-07-2004 10:56 ]
Verwijderd
Rank : Shoplifter / Rank : progress 98.8%PromWarMachine schreef op 22 juli 2004 @ 09:52:
[...]
Daar kwam ik even later ook achter, maar op het moment van schrijven, wist ik dat nog niet. Het is ook gebleken dat er niets ernstigs aan de hand was, want het werkt weer gewoon.
Wat zijn jullie ranks? Ik speel niet meer zo overdreven als de vorige ronde, hierdoor ben ik slechts een Picciotto, van 38% en heb ik ~25k cash.
Ah ok, dan hoop ik dat er op Campzone internet is, kan ik naast het Konter-stridge af en toe een andere game doenVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:01:
3 maanden ? dan leef je niet meer is nieuwe ronde met nieuwe dingen .. en ja hijs online geweest tot 1 uur geleden
Everything is possible, until it's not.
[ Voor 59% gewijzigd door Tpn op 27-07-2004 13:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Punten krijg je voor wat je doet en hebtFreddy_Fish schreef op 28 juli 2004 @ 18:12:
Waar zijn die points eigenlijk voor die onder position staan?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
[ Voor 37% gewijzigd door lrietveld op 01-08-2004 12:32 ]
[ Voor 96% gewijzigd door lrietveld op 01-08-2004 12:32 ]
[ Voor 1% gewijzigd door StickyPoundeZ op 01-08-2004 19:14 . Reden: 1 plekje gestegen door de honourpoints :9 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Niet dat de devvers daar heel veel aan hebben kunnen doen, maar er is wel een logische verklaring voor.Electra schreef op 06 augustus 2004 @ 11:05:
Hhhhm volgens mij leeft het niet meer zo als de vorige editie van Omerta.....
Verwijderd
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Kijk maar eens naar de loginpagina. Daar zie je wat vlaggetjes (Engeland, Nederland, Duitsland en nog wat). Die plaatjes worden gehotlinked van cia.govPar_Martinos schreef op 10 augustus 2004 @ 12:09:
Toen ik zojuist de pagina van Omerta laadde in Firefox, verscheen er linksonder: Transferring from www.cia.gov.
Het verbaasde me enorm, want wat heeft de CIA nu uit te staan met een spel als Barafranca?Nar mijn weten ben ik niet betrokken bij het beramen van terroristische aanslagen. Of hoort het laten grazen van een ezel en een koe daar ook bij? Wat betreft de ezel: er worden alleen maar legale zaken ge-upload.
Daarnaast staat mijn pc onder de bescherming van alle mogelijke windows-updates, een vriusscan en een firewall.
Heeft een mede-omerta-gamer zo'n bericht ook wel eens gezien. en wat denken jullie ervan?
Par_Martinos schreef op 10 augustus 2004 @ 12:09:
Toen ik zojuist de pagina van Omerta laadde in Firefox, verscheen er linksonder: Transferring from www.cia.gov.
Het verbaasde me enorm, want wat heeft de CIA nu uit te staan met een spel als Barafranca?Nar mijn weten ben ik niet betrokken bij het beramen van terroristische aanslagen. Of hoort het laten grazen van een ezel en een koe daar ook bij? Wat betreft de ezel: er worden alleen maar legale zaken ge-upload.
Daarnaast staat mijn pc onder de bescherming van alle mogelijke windows-updates, een vriusscan en een firewall.
Heeft een mede-omerta-gamer zo'n bericht ook wel eens gezien. en wat denken jullie ervan?
Is dat gezien in uren of in minuten?lj2000 schreef op 11 augustus 2004 @ 03:51:
mjah, alhoewel de site het niet fantastisch doet, is het nu al weer een tijd geleden sinds de laatste lange downtime
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Feature...The_Marsmellow schreef op 12 augustus 2004 @ 09:45:
[...]
Is dat gezien in uren of in minuten?
weet iemand trouwens wat hier de bedoeling van is?
http://www.barafranca.com/pizza.php
- Giphart
Waar komt dit vandaan dan?ubermaestro schreef op 15 augustus 2004 @ 04:29:
The feds watched you for already a long time. Now they finally caught you doing a crime and the only way not to serve prison for the rest of your life was bribing the police, this has cost you $ 132,582
Scorito: FC Bal op ons dak
[ Voor 37% gewijzigd door lrietveld op 17-08-2004 00:34 ]
Bedankt, de Faq had ik trouwens al gelezenlj2000 schreef op 16 augustus 2004 @ 17:41:
niet echt heb ik t idee. je kan even wat family sites langsgaan (vind je via de fam profiles), en je kan ook even het forum op FOK bekijken. en natuurlijk de faq zelf op bara, die te weinig nieuwelingen lezen
edit: De site gaat nu echt prachtig snel. Dank admins
Heeft er trouwens iemand nog een lijstje van hoeveel bullets per rank nodig zijn?
Weet dat het niet goed te zeggen is, maar het is toch handig om een 'grofweg' getal te hebben
Scorito: FC Bal op ons dak
Verwijderd
De beste booze route is balt-->chicago (whiskey) chicago--->balt (amaretto).Spike-man schreef op 17 augustus 2004 @ 10:48:
[...]
Bedankt, de Faq had ik trouwens al gelezen
Ik zal eens wat van die family sites langs gaan. Ben eigenlijk op zoek naar wat goede booze routes, om zo wat geld te verdienen en wat te ranken.
- Giphart
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq