Toon posts:

Nieuwe maxtor HD geeft te weinig gig aan

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe Maxtor HD gekocht van 160 gig. Maar in windows herkent hij hem maar als 128 gig. Ik heb een nieuwe pc die draait op XP. De schijf is geinstalleerd als Slave en in de bios zijn alle instellingen ok. Geeft ie netjes aan dat het een 160 gig schijf is. Ik heb met disk management de schijf geformatteerd, maar ook dit levert niet de capaciteit op van 160 gig. Waar kan dit aan liggen?:)

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-03 14:02
Probeer is in meerdere partities in te delen, kijken of het dan beter word.

Mijn 160 GB harde schijf was 148 geloof ik... of zoiets, dat komt al meer in de buurt zou ik zeggen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Aan het feit dat je de OM FAQ niet gelezen hebt? Daar staat het gewoon in uitgelegd.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

je bios ondersteunt slechts 32 bits LBA ipv 48 bits LBA. Bios upgrade mischien ???

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Dan moet je even Service Pack 1A installeren, anders ondersteund XP die grootte niet.

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

op de site van maxtor staat een big drive enabeler die downloaden en het graat prima, ik had er ook last van

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost via de Maxtor site.....bedankt:D

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgelegd, wordt hier op GoT van de gebruikers verwacht dat ze inzet kunnen tonen en dus eerst vooronderzoek doen eer ze een topic openen. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de subforum-FAQ. Dat heb jij overduidelijk niet gedaan, of je hier de volgende keer aan wil denken. Dank je :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.