Toon posts:

Hardeschijfruimte incorrect

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai hier een oude pentium 2 266 met windows 98
Ik heb er 2 schijven van gemaakt en op de C schijf zit 2 gig.

Maar als ik alle bestanden op de C schijf selecteer en kijk hoeveel mb het is, is het slechts 940 MB, dus ik zou een dikke gig over moeten hebben maar helaas! Er is maar 200 MB vrij..

Ik heb scandisk eroverheen gegooid en defrag maar beide helpen niet,

Wat moet ik doen?

Gr. Paul

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Heb je verborgen/alleen-lezen/systeem-bestanden weergeven aanstaan? Dat lijkt mij de boosdoener in dit geval :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Alles valt te lezen...

Die instelling staat dus goed,

Zijn er geen proggies die me kunnen helpen??

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 22:18 ]

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 14:29
Volgens mij staat die beschreven in de FAQ... :)
Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Topicstarter
Tja, alleen daar staat niet echt een oplossing in

Verwijderd

Topicstarter
Alles wat daar staat heb ik geprobeerd/gecontroleerd... Ergens anders zou een fout moeten zitten

Verwijderd

Kijk eens met norton speeddisk. Misschien laat een programma wel bestanden achter. Als je speeddisk ff draaid dan zie je wel hoe vol de schijf v.w.b de kleur en als je er dan op gaat staan ook de naam.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ff proberen, post zo het resultaat

Verwijderd

Topicstarter
ook speeddisk vindt geen fouten, ik snap dr echt geen biet van!!

Format dan maar??

Verwijderd

Waarschijnlijk is het je SWAP file van Windows die erg groot is. Moet je ff google waar die ook al weer staat, weet ik ff niet meer..... volgend mij gewoon in je woindows dir. of je system mappie. Ff zoeken....

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn windows dir bekijk is die maar 450 mb compleet! Das ook het rare, iets is ontzichtbaar......

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je de eigenschappen van die hdd opvraagt; zie je dan correcte, of incorrecte gegevens?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie staan:

2 gig totale schijf,
gebruikt 1.8 ofzo en dan 200 mb vrij
maar als ik alle mappen op C bekijken zijn ze totaal slechts 950 mb

Verwijderd

FORMAT !

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In de Windows Operated Systems FAQ staat een uitgebreidere versie van de OM FAQ over dit onderdeel: Windows Operated Systems - FAQ

In ieder geval - dit topic voldoet niet aan wat we graag voor topics zien op GoT. Ten eerste ben je als een bezetene je topic aan het kicken door steeds onder elkaar te replyen, en dat is echt bijzonder vervelend.

Verder toont je topicstart geen enkel initiatief (je had de faq van Windows Operated Systems niet eens doorgelezen ;( ), en is je topic titel niet in orde (je OS ontbreekt in je topic titel, zie de Windows Operated Systems Policy).

Dit topic gaat dan ook dicht - mocht je er na de boven gegeven tips toch nog niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je precies(!) allemaal al geprobeerd hebt, en zorg voor een goede topic titel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.