Toon posts:

geen account met hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes,

Sinds enige tijd ben ik een ferquent bezoeker van tweakers.net en ook op gathering.tweakers.net heb ik al menigmaal gevonden wat ik wilde weten. Dit deed ik tot nu toe echter door gewoon te zoeken. Tot vandaag... Ik zit namelijk met een probleem waarvoor ik geen antwoord kon vinden in een andere post. Dus dacht ik dat vandaag dan eindelijk de grote dag was om mijn eerste stappen in het got forum te zetten :)
Niet helemaal dus :/ Mijn probleem is namelijk dat ik echt alleen maar een hotmail adres heb en daarmee is het dus onmogelijk om bij tweakers een account aan te maken. Is er een mogelijkheid dat jullie een uitzondering voor mij kunnen maken, of is er een andere manier om toch een account aan te kunnen maken?

Groetjes,
Paul de Jong

ps. Ik post dit via de account van een huisgenoot van mij.

Verwijderd

Maak een account aan bij bijvoorbeeld: www.tiscali.nl het e-mail adres wat je daar krijgt kun je wel hier gebruiken :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat er in eerdere topics alle redenen al zijn gegeven eigenlijk.

Het komt er op neer dat er te veel misbruik van gemaakt werd en 'iedereen' wel een mailadres heeft bij werkgever of school. Je kunt na registratie je adres wel veranderen naar een hotmailadres, dus voor normaal gebruik is het geen probleem.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
gewoon het adres bij je provider gebruiken zoals zoutehaas al zegt...

Verwijderd

C-BAS33 schreef op 19 februari 2004 @ 14:56:
gewoon het adres bij je provider gebruiken zoals zoutehaas al zegt...
Ik heb ook een internetaansluiting en heb daarbij ook geen email adres gekregen.. niet iedereen heeft een standaard ISP hoor

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

F_J_K schreef op 19 februari 2004 @ 14:56:
Ik denk dat er in eerdere topics alle redenen al zijn gegeven eigenlijk.
De TS is bekend met het fenomeen maar vraagt volgens mij om een uitzondering.

Persoonlijk zou ik de TS voorstellen om het emailadres van degene middels wie hij nu post te gebruiken om te registreren en het vervolgens omzetten naar z'n hotmailaccount.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

OpifexMaximus schreef op 19 februari 2004 @ 15:09:
[...]

Persoonlijk zou ik de TS voorstellen om het emailadres van degene middels wie hij nu post te gebruiken om te registreren en het vervolgens omzetten naar z'n hotmailaccount.
Dat zal waarschijnlijk niet lukken omdat dat emailadres al in gebruik is ;)

Signature

• Opi
  • Niet online

Opi

pastapappie.NET schreef op 19 februari 2004 @ 15:10:
[...]

Dan kan zijn vriend tijdelijk een ander hotmailadres gebruiken (eventueel aanmaken).

Verwijderd

wat niet klopt aan het weren van hotmail account is dat het aanmaken van een gratis hotmail account meer moeite kost dan het aanmaken van een gratis tiscali account ...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Geen rechten ontlenen aan deze post :P

Ik -dacht- dat je gathering (at) tweakers (dot) net kon mailen als je een account wilde hebben met je hotmail. Als je goed uitlegt waarom het voor jou niet mogelijk is om te registreren en een ander email adres te regelen, dan kon je het via email regelen :)

Dacht ik dus ;). Misschien dat een rood mannetje (la doktor) straks voorbij komt en het weet of ik weer eens onzin praat

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

pastapappie.NET schreef op 19 februari 2004 @ 15:10:
[...]

Dat werkte vroeger iig zeker, ik heb met 1 e-mail adres toen zeker 3 mensen laten registeren omdat ze niks anders dan hotmail hadden :)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nja, het is wel zo dat inmiddels hotmail account aanmaken ook zo botproof geworden is dat ik me afvraag of het nog wel een makkelijk adres is om je bugaccounts mee te bouwen.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OpifexMaximus schreef op 19 februari 2004 @ 15:09:
Je hebt gelijk, ik vergeet zomaar een tweede paragraaf over hoe toch te registreren omdat ik een telefoontje kreeg :X
Het lijkt me handig om, als je zoiets doet, in ieder geval even te mailen met gathering (at) tweakers (dot) net, scheelt weer misverstanden als iemand denkt dat het om kloontjes gaat :)

Maar inderdaad is het verstandig om even te horen wat een LA dokter er van zegt.
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 15:17:
wat niet klopt aan het weren van hotmail account is dat het aanmaken van een gratis hotmail account meer moeite kost dan het aanmaken van een gratis tiscali account ...
offtopic:
Het zal wel meevallen maar als er ooit te veel misbruik (clones, veel spam, etc) van gratis tiscali mailaccounts komt en het te veel werk kost om dit op te ruimen, zouden ook daar de vele goeden onder de paar kwaden kunnen lijden als ook daarvandaan geen registratie meer mogelijk zou zijn :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Alaksandus
  • Laatst online: 24-09 13:20

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik heb eerst via mail adres van ouders aangemeld, en later het mail adres veranderd in mijn hotmail adres. Dus misschien dat je even het mail adres kunt lenen van iemand??

Als een god in Nijmegen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

We Are Borg schreef op 19 februari 2004 @ 15:19:
Geen rechten ontlenen aan deze post :P

Ik -dacht- dat je gathering (at) tweakers (dot) net kon mailen als je een account wilde hebben met je hotmail. Als je goed uitlegt waarom het voor jou niet mogelijk is om te registreren en een ander email adres te regelen, dan kon je het via email regelen :)

Dacht ik dus ;). Misschien dat een rood mannetje (la doktor) straks voorbij komt en het weet of ik weer eens onzin praat
't is geen wet van meden en perzen, maar een mailtje naar het LA gespuis houdt meestal wel in dat er gekeken wordt of we wat voor je kunnen betekenen ;)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Jaymz schreef op 19 februari 2004 @ 15:39:
[...]
't is geen wet van meden en perzen, maar een mailtje naar het LA gespuis houdt meestal wel in dat er gekeken wordt of we wat voor je kunnen betekenen ;)
Alleen in dat geval is dat niet zoveel, want iemand zal die account moeten registreren, wij kunnen er alleen alles aan editen, en ze niet uit het niets aanmaken :)

Zoals reeds gezegd: pak even een adres van familie/huisgenoot en verander dat direct na je registratie naar je hotmail-adres. Gaat perfect :)

Professionele website nodig?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

curry684 schreef op 19 februari 2004 @ 16:01:
[...]

Alleen in dat geval is dat niet zoveel, want iemand zal die account moeten registreren, wij kunnen er alleen alles aan editen, en ze niet uit het niets aanmaken :)

Zoals reeds gezegd: pak even een adres van familie/huisgenoot en verander dat direct na je registratie naar je hotmail-adres. Gaat perfect :)
Volgens mij vallen de leden van het doctersteam ook onder de mogelijke invulling van 'iemand' ;) :+

Maargoed, ik zie idd ook liever dat je eerst zelf eens flink gaat lopen bedelen om iemands mailadres te mogen gebruiken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jaymz op 19-02-2004 16:16 ]

• We Are Borg

We Are Borg

Weet niet of het mag, maar je mag van mij wel even een planet adres 'lenen'. Stuur je de gegevens wel door naar je hotmail en als je dan je adres veranderd, ben je klaar :).

Mail me maar, adres staat in myreact

• curry684

curry684

Jaymz schreef op 19 februari 2004 @ 16:15:
[...]
Volgens mij vallen de leden van het doctersteam ook onder de mogelijke invulling van 'iemand' ;) :+
Volgens mij heb ik al m'n mailadressen zo ongeveer al eens voor dat doel gebruikt :P

Verwijderd

tnx allemaal voor de reacties,

Ik heb idd even iemand anders z'n mail adres geleend en het vervolgens aangepast. Dus ik zou zeggen c u soon :)

groetjes,
Paul

• We Are Borg

We Are Borg

Welkom and have fun :>

En drop die groetjes even in je signature. Scheelt posten :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Welkom!

WAB, het scheelt op de lange termijn vast ook notes :+

^^ niet serieus enzo :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jaymz schreef op 19 februari 2004 @ 15:39:
[...]
Ik heb dat ooit volgens mij weleens ge feature-request, ikzelf vind dat een goede manier, maar ben eigenlijk kwijt wat daarmee gebeurd is. Het zou wel handig zijn als crew (doktors?) wel hotmail acounts kunnen registreren :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 19:10:
tnx allemaal voor de reacties,

Ik heb idd even iemand anders z'n mail adres geleend en het vervolgens aangepast. Dus ik zou zeggen c u soon :)

groetjes,
Paul
Welkom :)

En vergeet niet: "We know who you are!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

JvS schreef op 19 februari 2004 @ 20:50:
[...]

Ik heb dat ooit volgens mij weleens ge feature-request, ikzelf vind dat een goede manier, maar ben eigenlijk kwijt wat daarmee gebeurd is. Het zou wel handig zijn als crew (doktors?) wel hotmail acounts kunnen registreren :).
Of dat we gewoon in de admin een knopje 'create account' krijgen, tig keer simpeler :)

[rml][ Feature] Account aanmaken in Admin[/rml] O-)

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 20-02-2004 09:03 ]

Pagina: 1