Beste Adjes,
Sinds enige tijd ben ik een ferquent bezoeker van tweakers.net en ook op gathering.tweakers.net heb ik al menigmaal gevonden wat ik wilde weten. Dit deed ik tot nu toe echter door gewoon te zoeken. Tot vandaag... Ik zit namelijk met een probleem waarvoor ik geen antwoord kon vinden in een andere post. Dus dacht ik dat vandaag dan eindelijk de grote dag was om mijn eerste stappen in het got forum te zetten
Niet helemaal dus
Mijn probleem is namelijk dat ik echt alleen maar een hotmail adres heb en daarmee is het dus onmogelijk om bij tweakers een account aan te maken. Is er een mogelijkheid dat jullie een uitzondering voor mij kunnen maken, of is er een andere manier om toch een account aan te kunnen maken?
Groetjes,
Paul de Jong
ps. Ik post dit via de account van een huisgenoot van mij.
Sinds enige tijd ben ik een ferquent bezoeker van tweakers.net en ook op gathering.tweakers.net heb ik al menigmaal gevonden wat ik wilde weten. Dit deed ik tot nu toe echter door gewoon te zoeken. Tot vandaag... Ik zit namelijk met een probleem waarvoor ik geen antwoord kon vinden in een andere post. Dus dacht ik dat vandaag dan eindelijk de grote dag was om mijn eerste stappen in het got forum te zetten
Niet helemaal dus

Groetjes,
Paul de Jong
ps. Ik post dit via de account van een huisgenoot van mij.